Varokaa huijareita Tori.fi:llä!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja "anneli"
  • Ensimmäinen viesti
"anneli"
Hei!Taas on varotettava huijareista torilla..Omakohtasia tuoreita kokemuksia on.Älkää koskaan,milloinkaan,ikinä,myykö tavaroitanne ilman todistajia/kirjallista todistetta.Älkää uskoko että ostaja maksaa ostoksensa teille tilille vaikka vaikuttais kuinka rehellisestä!Mulla on rahat vieläkin saamatta tuoreista kaupoista,ostaja on niin paatunut valehtelija,että ilman todistajia hän olis menny valheineen täydestä mullekkin,mutta ostaja pysyy edelleen valheissaan eikä niitä myönnä..
 
"sasa"
Alkuperäinen kirjoittaja niimpä;30123109:
Tässä juurikin syy miksi en koskaan maksa tilille, jos nouto ja käteismaksu ei onnistu niin antaa olla.
Helsingistä Tampereelle on pikkasen liian pitkämatka.
Ja siinä vaiheessa kun "myyjä" tekee kauppaa OMAN faceprofiilin kautta, niin ei osaa edes aavistaa huijausta. Antaa OMAN tilinumeron.
Vaihtaa muutenkin kuulumisia yms....
Ei ole röyhkeydellä kyllä mitään rajaa..
Onneksi oli poliisia varten kaikki tallessa.
 
noh.
Just ton takia tykkään huuto.netistä, enkä torista. Siis siksi, että tori.fissä ei ole minkäänlaista palautteenanto-systeemiä. Ei mitään mahdollisuuksia tsekata millainen maine myyjällä on. Huuto.netissä tekee paljon turvallisimmin mielin kauppaa puolin ja toisin, kun palautteet kertovat niin paljon.

En muutenkaan ymmärrä miten kaikki käyttää nykyään tori.fi:tä. Musta toi palautteiden puuttuminen on sellanen juttu, joka heti on ehdoton nou nou. Ja toiseksi, siellä on hirveetä säätöä kun pitää kirjotella ja odotella vastauksia ja sopia asioista yms. (tämä samoin FB-kirppiksissä), kun taas huuto.netissä kaikki on valmiina yhdellä klikkauksella.
 
Just ton takia tykkään huuto.netistä, enkä torista. Siis siksi, että tori.fissä ei ole minkäänlaista palautteenanto-systeemiä. Ei mitään mahdollisuuksia tsekata millainen maine myyjällä on. Huuto.netissä tekee paljon turvallisimmin mielin kauppaa puolin ja toisin, kun palautteet kertovat niin paljon.

En muutenkaan ymmärrä miten kaikki käyttää nykyään tori.fi:tä. Musta toi palautteiden puuttuminen on sellanen juttu, joka heti on ehdoton nou nou. Ja toiseksi, siellä on hirveetä säätöä kun pitää kirjotella ja odotella vastauksia ja sopia asioista yms. (tämä samoin FB-kirppiksissä), kun taas huuto.netissä kaikki on valmiina yhdellä klikkauksella.
Ai. Mä olen myynyt torin kautta tavaraa ainoastaan niin, että tavara pitää tulla noutamaan ja maksaa käteisellä. Ihan hyvin on toiminut.
 
HippuTAR
Mä oon jonku verran myyny toris. Välillä oon lähettäny vaikkei maksua oo vielä näkyny mutta sillon oon tietoisesti ottanu sen riskin. Kaikki on kuitenkin maksanu ja jos noista joku ois jättäny maksamatta niin oisin vaan nielly tappioni. Yli kahdenkympin tavaroista odotan maksun tilille ennenku lähetän tavaran.

Ostanukki oon jotain mutta vain niin läheltä että oon voinu noutaa tavaran.
 
"jeps"
Tori kyllä vielä enemmän perseestä kuin Huuto.net. Idea ja toteutus on ok., mutta ne ilmoittajat ei. Kun on esim. ostamassa jotain ja laittaa tiedustelun, myyjistä vain noin 10% vastaa. Saattavat olla esim. myyneet tavaran viikkoja sitten, eivätkä ole viitsineet poistaa ilmoitusta.
 
ostaja
Mitä nää huijaajat ovat myyneet ? Mulla meinas vaunukaupoissa huijari iskeä, myi huokeaan hintaan mutta ehdin googlettaa niin nimikin selvisi ja huijarihan se olikin sitten.
 
huijattu torissa
Kannattaa tehdä rikosilmoitus jo ihan pienistäkin summista. Just oli taas oikeudenkuulustelua yhdestä keissistä missä tuote maksettiin mutta sitä ei ikinä saapunut. Meillä näin päin. sama tyyppi huijannut MONIA eri tyyppejä just tollasilla pienemmillä parinkympin summilla. Äkkiäkös niistä huijarille kertyy isompi potti.
 
hmmmm
Juuri sain ekat rahat yhdeltä huijarilta UO:ton kautta. Tämä oli YRITYS eikä yksityishenkilö. Yrityksestä löytyy googlella jopa muutama lehtijuttu, joka antaa erityisen luotettavan kuvan.
 
Fiftari
Myyn ja ostan tori.fi:n kautta ja ikinä ei ole mitään ongelmia ollut. Lukuunottamatta niitä jotka tilitiedon saatuaan katoavat kuin pieru saharaan. Huutonettiä en ole ikinä käyttänyt koska ohjeet tuntuvat sekavilta, en jaksa perehtyä sellaisiin. Ostajalla on kuitenkin aina mahdollisuus noutaa tuote jos haluaa. Yllättävän paljon ostetaan postitse. En ikinä lähetä ennenkuin maksu näkyy tilillä.
 
"sasa"
Tampereella asuu myös R.A ( Etunimi/sukunimi) 23-vuotias huijari.
Hänen marketistaan löytyy ihan kaikkea. On keikkalippua, muumimukia yms...
Huijaa rahat, mutta mitään et saa.
 
vain hyvia kokemuksia
Mulla on ainoastaan hyviä kokemuksia tori.fi:stä. Päivässä olen kaiken saanut myytyä ja ostajakin on noutanut tuotteen sovitusti. Mulla yleensä puhelinnumero näkyvissä ja ne jotka soittaa/tekstaa niin ollaan yleensä tehty kaupat. Sähköpostikyselijöille en jaksa vastata kun kysymykse ton yleensä luokkaa "myytkö 50e:llä?" ja pyydetty hinta on esim. 200 e.
 
Fiftari
Mulla on ainoastaan hyviä kokemuksia tori.fi:stä. Päivässä olen kaiken saanut myytyä ja ostajakin on noutanut tuotteen sovitusti. Mulla yleensä puhelinnumero näkyvissä ja ne jotka soittaa/tekstaa niin ollaan yleensä tehty kaupat. Sähköpostikyselijöille en jaksa vastata kun kysymykse ton yleensä luokkaa "myytkö 50e:llä?" ja pyydetty hinta on esim. 200 e.
Juu noita tinkaajia on liikaa. Annatko pari euroa alennusta. No en anna paitsi jos et ole sitä pyytänyt.

Mä en laita numeroa koska on vuorotyö ja sen poisjättäminen on myös rutkasti vähentänyt häirikköyhteydenottoja. Tosiostajat kyllä laittavat viestiä jos kiinnostusta on.
 
Nolot tinkaajat
Ei ollu huijari mutta taas yks rasittava ostaja. Tinkasi ja tinkasi hintaa alemmaksi. Sen verran alko jo vituttaa että oli sanottava että pakko ei ole ollenkaan ostaa, kaupasta saa kalliimmalla. Oli kuulijoita tällä tapahtumalla jotka kommentoivat että oli niin nolo ostaja.

Kyllä kerran hinnan alentamisesta kysyminen riittää. Vastauksesta ostajan pitää jo ymmärtää jos hinta ei alene.
 
hehhee
Siis ihmisiähän riittää ketä voi huijata miten vaa.
Just oli juttu missä myyjä myi traktoria, siis ihan oikeaa ajettavaa traktoria. Ilmaantui ostaja ja sopivat, että maksaa traktorin myyjän tilille hintapyyntisumman ja ostaja tulee sitten sen jälkeen hakemaan hakemaan.
Kun ostaja saapui sovittuun paikkaan hakemaan traktoriaan niin siellä oli kaksi muutakin ostajaa samaista traktoria hakemassa ja hetken päästä tuli vielä kaki muuta traktorin hakijaa. Kaikki nämä oli maksanut rahat myyjän tilille ennen traktorin hakua.
Arvatkaa oliko traktori ja myyjä paikalla tai tuliko koskaan paikalle ja vastasiko puhelimeen tai meileihin? :D

Vittu mitä ääliöitä. Tämä jso mikä on idiotimin huippu :D No tässä en sääli ptäkääkään ns ostajia,ketkä noin idiootteja
 

Yhteistyössä