vasta äsken tajusin missä mun klitoris on!äläLueJosHerkkä

  • Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti
m
ihmettelin vessassa että pissa tulee heti emättimen yläpuolelta. olen luullut 25 vuotta että se tulee ylempää. paras on, että tutkin naisen anatomiakuvaa ja löysin klitoriksen aivan toisesta paikasta missä olen luullut sen olevan... olen luullut "etuliitintä" klitorikseksi ja esim. masturboinut sitä hinkkaamalla, klitorikseen en ole koskenutkaan. tästä varmaan urkenee ihan uusi seksielämä. olen siis saanut orgasmeja, mutta klitoriksesta ei ole ollut hajuakaan, enkä ole miehenkään antanut siihen koskea koska olen luullut sen olevan virtsarakko. että huhhuh... missähän umpiossa olen elänyt.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siis hä:
siis en ymmärtäny tuota klitoris juttua.
katsoin siis anatomian kuvaa netistä, että olen luullut sitä "etuliitintä" klitorikseksi ja klitorista virtsarakoksi.
siis mitä helvetin "etuliitintä"???? ei kait siellä anatomian kirjassa sillä nimellä mitään paikkaa naisen alapäästä kutsuta???

 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja kops:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siis hä:
siis en ymmärtäny tuota klitoris juttua.
katsoin siis anatomian kuvaa netistä, että olen luullut sitä "etuliitintä" klitorikseksi ja klitorista virtsarakoksi.
siis virtsarakkohan on sun sisällä ja se klitoris ulkopuolella.
siis ulkopuolella tarkotin että kosketeltavissa, ethän virtsarakkoa voi kosketella.
 
siis
Alkuperäinen kirjoittaja kops:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siis hä:
siis en ymmärtäny tuota klitoris juttua.
katsoin siis anatomian kuvaa netistä, että olen luullut sitä "etuliitintä" klitorikseksi ja klitorista virtsarakoksi.
siis virtsarakkohan on sun sisällä ja se klitoris ulkopuolella.
Mulla oikeasti virtsaputki on ihan klitoriksen suojissa. Pissa siis tulee klitoriksesta.
 
vieras
Mä luulin kanssa lapsena, että virtsa tulee klitoriksesta. Siis en tiennyt, että se on klitoris, ja eihän siinä oikeasti mitään reikää ole. Myöhemmin kun peilin kanssa katsoin, niin löysin sen oikean virtsaputken suun, ja sehän on pieni.

Mutta tota sun etuliitin juttua en ymmärrä.
 

Yhteistyössä