vastatkaa!!!

millasia lopetusoireita teille on cipralexista tullunna?! mä söin n.4kk ja nyt kolmas päivä ilman.semmosta sisäistä vapinaa, ja huimauksen kaltaista tunnetta.pari kertaa huimannu ihan kunnolla.Onko muilla tämmöstä tullu ku lääke jätetty pois?
 
Hei!

Minulla oli käytössä sepram, on siis vastaava lääke ja minulle tuli vieroitusoireina vapinaa, huimausta, "sähköiskuja" päähän ja muutenkin oli huono olo...tätä kesti yhteensä noin 4 viikkoa eli aika pitkään. Pikkuhiljaa ne rauhoittuivat.Miten lopetit lääkkeet?i han kerralla vai pikkuhiljaa vähentäen?
 
juu, aika mielenkiintosia"väristyksiä" tuloo pitkin päivää täälläki.nyt neljäs päivä ilman lääkettä.päässä ne humahdukset tuntuu eniten mut myös koko kropassa välillä..jospa nämä tästä B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2006 klo 09:16 Minä kirjoitti:
Miksi lopetit noin varhain..? Mielialalääkkeitä suositellaan syötävän ainakin puoli vuotta.
niin että puolet pahemmat ois sit nämä vierotusoireet?!?!?!
Kyllä kuule ihan lääkärin kans on katottu tämä tilanne, koska ei mistään pahasta tilasta oo ollu mun kohalla kyse.
 
Eipä ole ammattitaitoinen tuo lääkäri, jos suosittelee JO nyt lopettamaan mielialalääkityksen!!!! Johan nyt maalaisjärkikin sanoo, että liian aikasin lopetat! Vierotusoireet ovat pientä siihen verrattuna, mihin kuiluun helposti luisuu takaisin.....
 

Yhteistyössä