vatsa kipu

  • Viestiketjun aloittaja pigglet
  • Ensimmäinen viesti
pigglet
onkos kellään kokemusta, mistä vois johtua hirvee vatsa kipu, joka siis alkaa vatsan yläosasta oikealta ja sit sieltä tavallaan siirtyy ala vatsaan.. Rv24 nyt menossa ja laitokksellakin tuli yks yö vietettyä tän kivun takia. sit seuraavana päivänä se oli ohi ja päästivät kotia ja nyt muutaman päivän myöhemmin se tuli taas.. sain antibiootti kuurin, mut en kyl mitään selkeetä vastausta siitä, mistä tää johtuis.. itellä käväs mielessä umpisuolentulehus, mut en sit tiä... tää on aikasta stressaavaa.. :headwall:
 
sopuli77
Mulla oli kans raskaanaollessani sellasta todella kamalaa kipua oikealla puolella. Ihan itkun kans siitä kärsin, en voinut edes kävellä kunnolla. Lääkäri ei löytnyt siihen mitään syytä. Kaikki oli vaavilla hyvin niin siihen ei sit puututtu sen kummemmin. Se ei koskaan jatkunu yhtäjaksoisesti kovin kauan. Liekkö tuo samanlaista kipuilua. Jos on niin tuskin o syytä huoleen. :\|
 
peppilottasikuriina
Mulla on ollut myös kaikkien raskauksieni kohdalla vastaavaa. Ekan kohalla jopa niin pahana, että en päässyt ylös lattialta vaan oli pakko maata sykkyrässä ja odottaa että helpottaa. Silloin epäiltiin kramppeja. Myöhemmin ei ole ollut niin voimakkaina ja lääkäri on vaan todennut että kun kohtu venyy se aiheuttaa kipua.
 
paulina
Mulla oli kans viime raskauden aikana oikealla puolella välillä tosi kovaa kipua. Tuli erityisesti jos liikkui paljon, vaikka olisi ihan rauhallisesti kävellyt. Itselle tuli sellainen olo että joku lihas tai muu mitä siellä nyt onkaan joutui venymään ja aiheutti sen kivun. Mulla meni ohi kun masu kasvoi isommaksi., tosin kipuvaihetta kesti ihan riittävän kauan.
 
pigglet
huh,kiva tietää, että muillaki on ollu vastaavaa...tää tuntuu niinku pahalta menkka kivulta... ei oo kivaa.. mut eipä lääkärit multakaan mitään syytä tähän löytäny, ni varmaan kaikki on sit hyvin... nytki on ollu koko aamun maha ihan virveen kipee...prkele...
 

Yhteistyössä