vaunuista


Uutena ostin Brio kombit, jotka meni melko pian vaunuajan jälkeen vaihtoon (en ollut tyytyväinen). Sen jälkeen Emmaljunga Ceroxit, on tosi hyvät. Ja nyt käytössä on avorattaat merkkiä emmaljunga, kun on tuo tyttö jo niin iso. :)
 
Meillä on brio-yhdistelmä vaunut, jotka saimme sukulaisilta lainaan. Oltais kyl ostettu nää ihan omaks mut ne ei halunnu myydä jos viä joskus tekevätkin lisää lapsia. Mut kyl mä näitä omana pidän!

Ja pojalla olevat avorattaat on mun vanhat! On se niin uskomatonta mitä kaikkee mein porukat on säästäny!
 
Kiatsu
Minä ostin uutena Brion kombit ja viä en oo päässyt testaileen kun laskettuun aikaan viä 4viikkoa =) Kovasti oon kehuja kuullut. Ja onhan niissä kahden vuoden takuukin.
 
sanna-cata
Kahdet Emmaljungat ollaan käytettynä ostettu. Ekat olivat vm. 95/96 mutta olivat sitten loppujen lopuksi todella huono kuntoiset. Ja päätimme kuitenkin ostaa käytetyt 01 tai 02 duot vain runko, pyörät ja istuin osan kehikko olivat käytetyt. Kankaat, kuomu ja vaunukoppa saatin tehtaalta kun entiset olivat haalistuneet liian nopeasti. Ihan hyvä kauppa minusta. Nyt taas olis myynnyssä jos joku on kiinnostunut. Hp. 450?
 
Juuson Äityli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2004 klo 22:21 hanna-mari kirjoitti:
Tytöllä on ABC:n yhdistelmät. Perusvaunut, meille ihan tarpeeksi hyvät, vaikkakin niitä markettirattaiksi "haukutaan" :\| Uutena on ostettu. Mielestäni hyvä hinta-laatu-suhde.


meillä kans ABC kuomurattaat..ja oon kyllä ollu tosi tyytyväinen.paljon oon kans kuullu haukkuja näistä halpiskärryistä,meillä kuitenkin ihan loistavat! :)
 
Meillä on myös ABC:n yhdistelmät, onko nuo nyt sitten "halpisrattaat" kun maksovat kumminkin n.300euroa..ei kovin halvat minusta. Ja täysin tyytyväisiä ollaan oltu, tyttö nyt 2v ja kärryille on tullut PAALJON kilometrejä, ja vielä huonoissa maastoissakin, maalla kun asutaan, ja vaunut ovat vieläkin kuin uudet. SUOSITTELEN :)
 
mantariini
onkos kellään muulla noista ABC:n rattaista työntöaisa katkennu? meillä 2 kertaa ja ihan täysin normaalissa käytössä (eka katukiveystä ylittäessä, sit lumisella tiellä)....
 

Yhteistyössä