vaunuostoksille

Tässä jo hyvissä ajoin olen ajatellut alkaa katselemaan vaunua ja kävinkin jo vähän hipelöimässä vaunuja Lastentarvikkeessa...
Haluaisin vaunut seuraavanlaisilla kriteereillä

- Pienet, vauva/vaunuaika on niin lyhyt ja olen nyt kahden edellisen lapsen kanssa huomannut että on turha haaveilla että yhdistelmillä mentäisiin kolmea vuotta. Se on about mennyt niin että on työnnelty vaunuja eka vuosi jonka jälkeen ostettu pienemmät rattaat ja yhdistelmät on myyty.
- Kääntyvät etupyörät (jotka saa kaikissa nyk. lukittua).
- Kova koppa, kesävauva tiedossa, joten kovassa kopassa vauvan on ilmavampi makoilla.
- Kevyet työntää sekä nostella autoon.

Minulla on kokemusta:
- Hartanit: Jo heti kättelyssä ne natisivat, eivät tuntuneet oikein laadukkailta
- Briot: Isot ja kömpelöt (nämä oli esikoisella vuonna 2005, ei ollut kääntyviä etupyöriä tms)
- Emmaljungan Scooterit: Ehdottomasti parhaat rattaat jotka meillä oli koskaan. Lapsi viihtyi niissä todella hyvin. Oli kevyet työntää, näppärät koota autoon. Kankaat erityisen laadukkaan oloiset ja erittäin hyvä jälleenmyyntiarvo. 250€ uutena tarjouksessa edellisvuoden kuosilla jalkapeitteen kanssa, myin --> 180€ liki kolmen vuoden käytön jälkeen.
 

Yhteistyössä