Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja hanba, 23.04.2019.

1. hanba

hanba Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    33
  2. mammuskainen

mammuskainen Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.07.2006
    Saadut tykkäykset:
    5
    Vauva haaveissa ja mutkia matkassa. Ehdottomasti haluaisin suljettuun pienempään ryhmään mukaan kirjoittelemaan.

3. Milkyway92

Milkyway92 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    2
    Moikka!
    Onko tämä ryhmä kuumeilijoille vai myös odottajille? En nyt ole varma edes että kumpaan kategoriaan kuulun
    Mulla on aloittajan kanssa samankaltainen tausta, eli ollut vuotohäiriöitä joihin määrätty pillerit. Lopetin pillerit helmikuussa (tulee jos on tullakseen periaatteella), ja tänään aamulla sain testiin todella haalean plussan! Jos mahdollinen raskaus etenee niin synnytys olisi juuri ja juuri vuoden 2020 puolella.

4. Toivonkipinä.

Toivonkipinä. Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Heippa! Mäkin mielelläni liittyisin joukkoon mukaan, jos sopii. :) Itsellä ja kumppanilla haave vauvasta. Olen ap:n kanssa saman ikäinen ja lapsi ollut suurimpana unelmana viimeiset 10 vuotta! Olemma naispari ja naimisissa olemme olleet 5 vuotta. Hakeuduimme klinikalle hoitoihin viime kesänä ja nyt taas jännitetään, josko nyt viimein olisi tärpännyt. Olisi ihanaa päästä purkamaan tätä jännitystä johonkin! Testin saa tehdä parin viikon päästä. Asia on kokoajan mielessä ja tuntuu että vauvoja on kaikkialla Toivotaan, että pian onni osuisi meidänkin kohdalle <3

5. Milkyway92

Milkyway92 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    2
    Kiitos <3 Täytyy vaan malttaa odotella pari päivää jotta voisi tehdä uuden testin.

Onko sulla (ja kaikilla muillakin) käytössä mitään sovellusta? Mä oon käyttänyt Flow-nimistä sovellusta alunperin niiden vuotohäiriöiden takia, ja myöhemmin, jotta saisin selvyyden kierrosta pillereiden lopetuksen jälkeen.

6. Toivonkipinä.

Toivonkipinä. Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    0

Kiitos! Kyllä tämä on ollut aika puuduttavaa.(n) Ei olla tosin läheskään joka kierrosta pystytty yrittämään, kun on ollut pakko säästää rahaa aina välissä. Se kun tuppaa olemaan se 1000e per yritys. Ei olla kumpikaan mitään suurituloisia, niin vaatinut aikamoista kikkailua.:rolleyes: Välillä on myös ollut ovuloimattomia kiertoja tai muuten vaan tosi pienet mahdollisuudet onnistua ja sen takia on pitänyt jättää välistä. Siksikin ehkä kohdistuu niin paljon paineita ja odotuksia kun siinä on niin iso työ ja tuska takana per yritys kerta. Nyt tosin on jotenkin tosi hyvä ja varma tunne siitä että nyt olisi tärpännyt tai että aletaan olemaan loppusuoralla Tämä oli jo kuudes inseminaatio kerta, että ainakin tilastot olisi meidän puolella kun mahikset onnistua on 15% kerta (y)Toivottavasti teilläkin tärppäisi pian ja saatais kesällä ostella ihania raskausmekkoja;)

7. Jasmina20

Jasmina20 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.11.2013
    Saadut tykkäykset:
    156
    Heippa!
    Vieläkös mahtuu joukkoon? :)
    Meidän tilanne siis on sellainen, että lapsettomuushoitojen kautta saatu yksi lapsi v. 2016 ja nyt olisimme tänä vuonna valmiita toisen lapsen yritykseen. Suunnitelmissa olisi kesän jälkeen soitella taas tyksiin ja varata aikaa. Onneksi ei tarvitse enää jonottaa hoitoja. :coffee:
    Onnea piinailijoille:love:

8. mammuskainen

mammuskainen Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.07.2006
    Saadut tykkäykset:
    5
    Kiitos ❤ kerron tarkemmin sitten kun ryhmä on suljettu. Meillä yritys ollut jo jonkin aikaa käynnissä, mutta oviksen kanssa häikkää.. lapsia on kyllä ennestään ja ikää reilu 30v. Tarkemmin sitten myöhemmin .

Miten tuo suljettu ryhmä toimii? Onko täällä mahdollista tehdä sellainen?

9. Ihana<3

Ihana<3 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    1
    Hei. Mahtuuko vielä. Vauva kuume on kova ja nyt saahaan vihdoin tai oikeastaan kohta tietoo ett odotanko vauva

10. Milkyway92

Milkyway92 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    2
    Tässä vielä mun tiedot:
    Ikä 26
    Toiveissa ensimmäinen lapsi
    Yritys aloitettu 2/2019
    Haalea plussa 4/2019

Viimeksi muokattu: 24.04.2019
  11. Ihana<3

Ihana<3 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    1
    Täsä kans minun tiedot:
    Ikä 22
    Ensimmäinen
    Yritys aloitettu 4/2019

12. sabs

sabs Jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    12
    Onneksi joo on aikaa, vaikka välillä ahdistaa että 30. ikävuosi lähestyy ja miettii että jos haluaa useamman lapsen niin ne olis saatava aika pienillä ikäeroilla. Mut jos nyt murehtis ensin tätä ensimmäistä.. :D Mä oon alottanut tikuttaan siinä kp 14-15, kun kierto yleensä jotakin 33-35 päivää ja ovis yleensä siinä kp 18-21 tienoilla. Vähän myöhemminkin kyllä vois alottaa. Sulle varmaan se 11 on hyvä, ei ainakaan pitäis ehtiä mennä ohi!

13. Karvakorvat

Karvakorvat Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    161
    Voisin kanssa liittyä ryhmään. Oon nyt 4kk sisällä ollut raskaana 2 kertaa, molemmat päätyneet keskenmenoon. Ikää 25 ja ensimmäinen toiveissa :)

14. Owlet

Owlet Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    51
    Hei, mahtuuko vielä mukaan? :)

Esikoinen täälläkin haaveissa. Kaksi vuotta yrittämistä takana ja reilu puoli vuotta lapsettomuus hoitoja. Juuri ennen pääsiäistä tehtiin toinen inseminaatio, jota piinaillaan tällä hetkellä. Aluksi uskoin aika paljon, että nyt saattaa jopa onnistua, mutta pääsiäisen aikana alkoi taas hiipiä mieleen, että uuteen kiertoon mennään. Suurin syy ehkä, kun ei ole mitään oireita tai tunteita ja niin moni kertoo monenlaisista nippailuista ja ovis kivusta.
    En ole koskaan tikuttanut ovista, koska koin sen ekan vuoden yrittämisen aikana, että ahdistuisin ja stressaiss liikaa. Kuitenkin tuli heilutettua peittoa sen verran tiuhaan, että ei kai olisi ollut tarpeellista...(n) Nyt hoidoissa annetaan aina päivät jolloin on heilutettava peittoa.
    Kovasti tuntuvat kaikki ympärillä saavan vauvoja :unsure:

Mutta yritän pysyä positiivisena, vaikka vaikeaa onkin :barefoot:

Owlet/27/esikoinen/ya 3/17

15. Owlet

Owlet Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    51
    Piti myös kirjoittaa, että nyt tuli mieleen, että onko ongelma se, että meidän sukusolut ei sovi yhteen (n):whistle:

16. sabs

sabs Jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    12
    Ovulaatiotestihän on positiivinen vaan sillon kun siinä on tosi vahva viiva, ite oon sen huomannu helposti. Mut stressaavaa on se, että se huippu voi mennä ohi jos testaa vaan kerran päivässä ja jos sitä jää oottaan niin sit peli on menetetty :D

17. sabs

sabs Jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    12
    Ja voi hyvin olla, että jos testaa vaikka kerran päivässä niin se plussa jää saamatta jos lh-huippu on tosi nopea. Tai sit ei oo tarpeeksi herkkiä testejä omille hormonitasoille. Ja mä en ainakaan pysty pidättään päivällä neljää tuntia ja oleen juomatta ylimääräsiä, kun se testi pitäs tehdä vielä niinkin. Jos on kropassa muuten tuntemuksia niin hyvähän se on mennä vaan niiden mukaan :)

18. sabs

sabs Jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    12
    Ihanaa et muillakin on käytössä toi Flo-sovellus, mulle tuli jo ihan hörhö olo kun latasin sen. En ymmärrä, miten joillain riittää kärsivällisyys sellaseen ”tulee jos tulee” -ajatteluun, kun itellä se tunne pukkas ihan täysillä päälle yhtäkkiä, että se lapsi ois saatava nyt heti eikä joskus ehkä... Vaikka toisaalta on tässä taustalla ollut muutaman vuoden prosessointi asian kanssa.

19. Jasmina20

Jasmina20 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.11.2013
    Saadut tykkäykset:
    156
    Tässä meidän tiedot
    25v, toinen toiveissa, yritys alkaa syksyllä lapsettomuushoitojen kautta jälleen.

Joku tosiaankin kyseli mitä hoitoja meillä käytetty. Miehen syövän takia josta siis jo parantunut monta vuotta sitten (koputan puuta) hän ei tuota enää siittiöitä. Joten ennen syöpähoitoja hän pakasti siemennestettä sairaalassa ja syöpä jylläsi siinä kohtaa jo kovasti niin sen laatu oli huonoa, joten ainoa ”varma” hoitokeino oli icsi. Siittiö laitetaan neulalla munasolun sisään. Näin siis meidän neiti sai alkunsa.
    Ja syy miksi en kirjoittele tuolla lapsettomuus puolella on ehkä se että yritys ei ole vielä alkanut ja toiseksi siellä taitaa olla aika kireä tunnelma, varsinkin jos on jo entuudestaan lapsi. Eli ei ole ns. Lapseton enään..:D
    Nyt oli vaan itsestä tekstiä, mutta alan nyt lukemaan muiden viestejä:coffee:

20. sabs

sabs Jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    12
    Joo on toi Flo kyllä näppärä, sinne saa niin helposti kirjattua ylös kaiken tiedon, ei tulis muuten kyllä laitettua! Mä ostin myös elen taas greippimehua, mut tykkään kyllä aidosti siitä :D Lisäksi käytössä on taas maca-jauhe, foolihappo, vehnänalkioöljy plus muut mitä käytän eli rautalisä, magnesium, d-vitamiini, kalaöljy ja maitohappobakteerit. Kuulostipa pitkältä listalta :D Mulla todettiin syksyllä alhainen varastorauta, söin rautaa kaks kuukautta säännöllisesti ja sit sain sen plussan. Sattumaa tai ei... Nyt syön nyt taas rautaa, kun keskenmenon aikaan tuli menetettyä sillon verta aika reippaasti ja muutenkin on kai aika runsaat kuukautiset. Tästähän on paljon kirjoiteltu, että kehon matala rautavarasto saattais estää raskaaksituloa ja ainakin yksityisellä puolella lapsettomuushoidoissa määrätään rautaa jos on matala. Lisäksi oon pohtinut, että kun harrastan aika rasittavaa liikuntaa, mikä on toisaalta hyvä, mut sitten taas jossain suositellaan lähinnä jotain joogaa ja kävelyä raskauden yrittämisen aikana... Ehkä pitäis nyt vaan lopettaa kaikki tiedon etsiminen ja elää normaalia elämää :D Ja sitten elämään on astunut vielä se, että pitää aina miettiä alkoholinkulutustaan, tyyliin että ovulaatio oli viikko sitten, nyt en uskalla ottaa edes yhtä viinilasia... Jäi kamalan huono omatunto siitä plussakierrosta, kun ei yritetty ja olin satavarma etten voi olla raskaana, niin tuli vietettyä punaviinin kyllästämät joulunpyhät ja uutenavuotenakin skumppa virtas, jolloin olin tietämättäni raskaana. Vaikka eihän ne sitä tuulimunaa varmaan aiheuttaneetkaan.

21. Karvakorvat

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    161
    Mulla on tosi pitkään flo käytössä, pari kertaan jo raskaustilaankin päästy. Nyt ois kp 12, mutta edelleen km vuoto jatkuu, tosin nyt näyttäisi hiljalleen loppuvan. Sitten kohti uusia pettymyksiä :eek:

Ei vaan, pakko seuraavan raskauden on onnistua ja ainakin sitten tutkitaan jos ei onnistu. Jos nyt olisi eka raskaus onnistunut, olis jo rakenneultra tehty...

Mutta ei auta, ei tullut -19 vauvaa ja nyt saaluvan tulla -20 vauva :)

22. Owlet

Owlet Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    51
    @Karvakorvat vuosi 2020 on meidän vuosi! (y)

Itse oon jo tovin käyttänyt Femibion 1:sitä, vaikka toki alkanut pohtimaan onko pitkäaikainen käyttö haitaksio_O Mutta sitä tosiasiaa suositeltiin aloitettavaksi jo yrittäessä. Toki ku aloin syömään niitä nii en ihan uskonut syöväni niitä vieläkin yrittämis vaiheessa :whistle:

Ootteko vielä miettineet hankintoja uudelle kaverille? Itellä tuntuu, että kaikki jo päätetty mitä sitten hankitaan, jos tärppää. Jotain pieniä on tullut kyllä suurimpina epätoivon hetkinä hankittua helpottamaan :whistle: (vaatteita siis) Vauvakuume kun ollut lapsesta saakka...

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  23. sabs

sabs Jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    12
    Pakko uskoa siihen että ens vuonna se tapahtuu! Johan tässä nyt tulee syyskuussa vuosi yritystäkin täyteen ja sit pääsee varmaan tutkimuksiinkin jos ei ennen sitä tärppää. Vai mitenhän se vaikuttaa kun oli jo kerran raskaana?

Mä oon ajatuksen tasolla miettinyt mihin pinnasänky mahtuu ja että haluaisin jonkun ihanan unipesän. Ehdittiin me miehen kanssa jo vähän vaihtaa ajatuksia plussan tullessa siitä että remontoidaan yksi huone lastenhuoneeksi. Mutta nyt tuntuu siltä etten uskalla ennen rakenneultraa edes puhua ääneen mistään...

24. Karvakorvat

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    161
    Mä söin epäsäännöllisesti mama vitamiineja jo ennen virallisen yrityksen alkua, koska raskaus oli koko ajan kuitenkin mahollinen. Nyt oon joulukuun plussasta syöny päivittäin vitamiineja, foolihappovarastot olis hyvä olla täynnä plussan tullessa :)

25. Sanniemoi

Sanniemoi Jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    30
    Kiitos :love: itsellä on nyt pillereiden lopettamisen jälkeen ollut tosi korkea seksuaalivietti ja melkeimpä joka toinen päivä tulee touhuiltua, että siitä ei pitäis olla kyllä kiinni :D eilen ja tänään oli vasemmassa munasarjassa kovaa pistelyä, mut niin on ollut ennenkin pillereiden lopettamisen jälkeen.. Joten toiveet ei kovin korkealla ole.

Miten sun mies on suhtautunut tähän "projektiin"?

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi