Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

@Karvakorvat höh (n) mitenhän ne viivat oli niin selkeet niissä testeissä mistä kuvat laitoit?

Hieman omaa napaa, en ainakaan vielä ole huomannut että verigreippimehulla olisi erityisiä vaikutuksia. Tai ehkä sillai et välillä tuntuu niinkö olis jotain lirahtamassa housuun, mut ei paikat oo siltikään mielestäni erityisen kosteet. :confused: sori tarkka kuvaus :ROFLMAO:
 
@Sanniemoi Joo ei vaikuta kyllä muhunkaan mehut, en tiedä sit vaikuttaako ne oikeesti kehenkään vai vaihteleeko ne ovisoireetkin ihan sattumanvarasesti kierrosta toiseen muutenkin :D

@hanba Toi on kyllä ihailtavaa tyyneyttä, mulle tulee aina tässä vaiheessa kiertoo ihan liikaa kaikkia pakkomielteisiä ajatuksia :D Jotenkin väkisinkin kuulostelee itteään niin tarkkaan.. Mulle tuli sillon plussakierrossa rinnat älyttömän kipeiksi ja aina elättelen toiveita josko tulis taas :rolleyes:
 
Mä en myöskään alkuun testaillut eli oottelin aina et kyllä ne menkat kuitenki alkaa.. Plussakierrossa en myöskään seuraillut ovista enkä mitään ja tein testinkin joskus vasta kp36 (mulla kierrot oli vaihdelleet aika paljon). Mentiin varhaisultraan, kun mun laskujen mukaan olis pitänyt jo näkyä jotain, ja siinä ei sit näkynyt kuin pelkkä ruskuaispussi ja jäi ihan hirveä epätietoisuus siitä oliko hedelmöittyminen kuitenkin tapahtunut oletettua myöhemmin vai onko se tuulimuna.. Sillon gyne sanoi että kyllä olis kannattanu testi tehdä jo vähän aiemmin niin olis vähän enemmän perillä. Ja kyllä ärsytti koska en nimenomaan halunnu testata liian aikasin kun siitäkin varotellaan. :D Mutta tästä viisastuneena oon nyt seuraillut vähän tarkemmin kiertoa niin pystyy sit vastasuudessa välttään ton epätietosuuden ehkä.
 
Täällä aika sama tilanne kuin @hanballa. Yritys ei ole vielä alkanut, ei mitään piinailtavaa, ja aika matelee :(

Olen myös tehnyt testailun kanssa saman päätöksen kuin @hanba . Tein pillereidenkin aikaan joskus testejä jos rinnat tuli kipeiksi tms, ja vaikka tiesin etten ole raskaana, niin aina se nega tuntui pahalta. Etenkin kun muutenkin pelkää ettei lasten saaminen ole itsestäänselvyys, niin se nega tuo aina mulle vähän sellasen pelon, että onks mussa jotain vikana:unsure: muistan kyllä kun nuorempana kuvitteli tulevansa jo poikien katseesta raskaaksi :ROFLMAO: vähän on eri ajatukset nyt :D
 
Eipä tarvinut testaillakaan enää kun menkat sit alkoi eilen. Tai no menkat ja menkat. Siis osaako joku viisaampi selittää mulle miks vuoto on niin niukkaa (kierukalla ja kierukan jälkeenkin) siis ei edes kunnon verta vaan iiihan vähän rusehtavaa pyyhittäessä muutaman päivän ajan. Siis kun ihmettelin aina kierukan aikana kun ei tosiaan ollu menkkoja viiteen vuoteen, että miten se on mahdollistao_O Että jos kerran ovuloin niin minne ne romppeet menee sitte kun ei tuu tyhjennysvuotoa?! :D Vai enkö sitten ovuloi o_O Valaiskaa nyt tyhmää vähän :D Mä haluan kunnolliset menkat ja kierron jo! :LOL:
 
@sabs Kävipä teille inhottavasti. Ymmärrän hyvin miksi seurailet nyt tarkemmin. Mulla on onneksi pieni työsuhde-etu, että pääsen tod.näk. kurkkaamaan ihan ite sitä katkarapua ultralla jo hyvissä ajoin, nii tietää sitte ainakin onko siellä mitään yleensäkään ja että onko se oikeassa paikassa.
Sama vika, opettelin ultran käytön ihan vaan sen takii et seuraavalla kerralla pääsen ite kattoo (y):ROFLMAO:
 
Eipä tarvinut testaillakaan enää kun menkat sit alkoi eilen. Tai no menkat ja menkat. Siis osaako joku viisaampi selittää mulle miks vuoto on niin niukkaa (kierukalla ja kierukan jälkeenkin) siis ei edes kunnon verta vaan iiihan vähän rusehtavaa pyyhittäessä muutaman päivän ajan. Siis kun ihmettelin aina kierukan aikana kun ei tosiaan ollu menkkoja viiteen vuoteen, että miten se on mahdollistao_O Että jos kerran ovuloin niin minne ne romppeet menee sitte kun ei tuu tyhjennysvuotoa?! :D Vai enkö sitten ovuloi o_O Valaiskaa nyt tyhmää vähän :D Mä haluan kunnolliset menkat ja kierron jo! :LOL:
Ei se ovulaatio liity. Kyllä kierukankin kanssa ovis yleensä tapahtuu normaalisti, mutta vuotoja ei välttis oo ollenkaa. Limakalvo se sieltä vuotaa. Lisään vielä, että kierukan kanssa sitä vuotoa ei välttis tule kun se keltarauhashormoni pitää sen limakalvon ohuena, jotta raskaus ei ala.

Lisään vielä, että kannattaa tehä testi jos vuoto jää niukaks ;)
 
Viimeksi muokattu:
Saako täällä myöntää että on tullut hulluks ja menin sillon aamulla repii se digin auki? :oops::ROFLMAO:
 
Ei se ovulaatio liity. Kyllä kierukankin kanssa ovis yleensä tapahtuu normaalisti, mutta vuotoja ei välttis oo ollenkaa. Limakalvo se sieltä vuotaa. Lisään vielä, että kierukan kanssa sitä vuotoa ei välttis tule kun se keltarauhashormoni pitää sen limakalvon ohuena, jotta raskaus ei ala.

Lisään vielä, että kannattaa tehä testi jos vuoto jää niukaks ;)
Ahaa okei no tämä selittää hieman kiitos Uskoisin että kierukan jäljiltä vielä siis limakalvot elpymättä ja siks niukka vuoto. Raskauteen en usko kun ne pari negaa testasin ennen menkkoja.
 

Attachments

Nääh, nää testit on nyt leikkiny mun kanssa nii usko mitää. Oottelen nyt vaan menkkoja :ROFLMAO:
 
@Karvakorvat sori että taas sekaannun täällä asioihinne. Toi testi. . Kävin googlaamassa, ja luin että noissa vissiin tulee aina 2 viivaa, oli neg tai pos. Mut sun viiva näyttää aika tummalta siihen minkä netistä bongasin. En herättelisi toiveita, vaikka mikäs sen ihanampi yllätys olisi jos seuraava testi olisi positiivinen. Minäkin olisin avannut. Mut onneksi teit sen mun puolesta, joten en osta noita koskaan. :ROFLMAO::D     https://wehavekids.com/having-baby/What-Does-the-Inside-of-a-Clearblue-Digital-Test-Look-Like
 
@Karvakorvat sori että taas sekaannun täällä asioihinne. Toi testi. . Kävin googlaamassa, ja luin että noissa vissiin tulee aina 2 viivaa, oli neg tai pos. Mut sun viiva näyttää aika tummalta siihen minkä netistä bongasin. En herättelisi toiveita, vaikka mikäs sen ihanampi yllätys olisi jos seuraava testi olisi positiivinen. Minäkin olisin avannut. Mut onneksi teit sen mun puolesta, joten en osta noita koskaan. :ROFLMAO::D     https://wehavekids.com/having-baby/What-Does-the-Inside-of-a-Clearblue-Digital-Test-Look-Like
Joo en tosiaa herättele. Mäko heti googlailin ja katoin jotai videoo nii siinä negalla ei ollu viivaa ja sit teki parin pv päästä ja edellee näytti negaa mut viiva oli tummempi ja lopulta oliki +. Mut siis maanantaina sain ekan haamun nii olis jo kaikissa testeissä selkee viiva, siks tiiän et menkat alkaa :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Karvakorvat on tää yhtä temppuilua ja jännittämistä.. Yleensä ratkaisu tulee ennemmin tai myöhemmin, mut välillä päivät tuntuu matelevan..
 
Ahaa okei no tämä selittää hieman kiitos Uskoisin että kierukan jäljiltä vielä siis limakalvot elpymättä ja siks niukka vuoto. Raskauteen en usko kun ne pari negaa testasin ennen menkkoja.

Kirjotin nopeasti vähän mitä sattuu, siis toki ovuloimattomuus voi johtaa vuotohäiriöön, mutta myös ovuloida voi ilman kunnollisia vuotoja. Ja tosiaan kun kierukka vasta poistettu, en olis mitenkään huolissaan vielä :)
 
Katoaako se toinen viiva ovulaation jälkeen siitä testistä? :cautious: oon siis saanut kokoajan vaan hyvin haaleeta toista viivaa ja tänään se tuntu vähän haaleemmalta.... (n) mietin vaan kun tänään on vähän tuntunut jänniä tunteita molemmilla puolilla tossa lantion tietämillä... Vihaan tätä!
 
Naurattipa nuo supersperma kommentit! Mun mies kans on puhunut alusta asti että hänen spermansa on laatutavaraa. :D:ROFLMAO:

Kävin eilen ystäväni tukena äippäpolilla ja näin ekaa kertaa ikinä "livenä" vauvan ultrassa, meinasipa tirahtaa kyynel vaikkei oma vauva ees ollut. :LOL: oli vain jotenkin niin ihana hetki kun vauva kovasti liikkui yms. Ystävä jo siis viikolla 36 plus jotain.

Täällä ei mitään isompaa kerrottavaa ole, ovis on ehkä 5pvän päästä Flo:n mukaan. Kahden viikon päästä on muutto joten se on nyt päällimmäisenä mielessä, ja hyvä niin. :)
 
Änkeän taas tänne. Mun mies oli 46 ku sai mun kanssa esikoisensa. Mulla aiemmin lapset hoidoilla En uskonut että tärppäisi nopeasti. Itsekin olin jo melkein 38. Kävi sit niin et toisella kierrolla tärppäsi. :rolleyes: olin kyl ihmeissäni. Nyt on mies paukutellut henkseleitä, vielä... Helmikuussa päätettiin et saa tulla jos tulee. Eli yrittämällä yritetään. Ekasta kierrosta kemiallinen. Tokasta ei vissiin mitään; nyt kolmas yrityskierros. Miehellä edelleen hyvin varmat ajatukset että just nyt kohta tärppää. Periaatteessa on mahdollista kyllä mut itse enemmän mietin sitä, kuinka monesta asiasta sekin on kiinni ja tässä iässä vielä..
 
@hanba :oops: teillä todella on hyvät keskustelut täällä. Olishan se kiva liittyä virallisesti mukaan kun kuitenkin teidän keskustelua joka tapauksessa seuraan. (ja kuinka moni muu)
(y)
 
Katoaako se toinen viiva ovulaation jälkeen siitä testistä? :cautious: oon siis saanut kokoajan vaan hyvin haaleeta toista viivaa ja tänään se tuntu vähän haaleemmalta.... (n) mietin vaan kun tänään on vähän tuntunut jänniä tunteita molemmilla puolilla tossa lantion tietämillä... Vihaan tätä!
Mulla vaihtelee ennen ovista nuo testit just niin, että tulee välillä ihan haaleeta, vähän vahvempaa, taas haaleempaa.. Sitten viiva tummuu selvästi vähän ja tyyliin seuraavana päivänä tosi tumma/plussa. Kerran jatkoin testaamista plussan jälkeen ja haaleni vuorokaudessa ihan haaleeksi viivaksi.

Tässä kierrossa jäi ovisplussa multa saamatta, en tiiä oliko ovista sit ollenkaan vai enkö vaan saanut napattua testiin.. varmaan viikon verran vihloi ja nipisteli munasarjaa.
 
Nonni nyt mä sitte retkahdin... Ostin ekat vauvanvaatteet :oops::D En voinu vastustaa kun oli niiiin söpöt ja alessa vielä :D Nyt tekis mieli ostella vaan lisää! :LOL: Lähdin siis hakemaan sitä greippimehua.. Tulin kotiin vauvanvaatteiden kanssa ilman greippimehua. Hienosti meni :rolleyes::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Owlet
@Ikuinenhaaveilija91 Ihana!:ROFLMAO::love: Olihan se nyt kuitenkin ihan järkevää ostaa alesta! Sehän on ku rahaa olis pankkiin laittanu.(y)
No näin mäki järkeilin :D Selittelin itelleni vielä että on kiva ostaa valmiiks jo jotain niin ei sitte kaduta kun jätti jotain kivaa ostamatta joskus ja ei tarvi kaikkea hankkia sitte kerralla kun on jo valmiina jotain :LOL: Näillä selityksillä mulla on pian kaapit täynnä pieniä vaatteita niinku meijän äitillä :LOL: Se on jo vuosikaudet keräilly kivoja vaatteita lähinnä kirppareilta ja kans säilyttäny mun ja sisarusten vanhoja vaatteita. Siltä löytyy kans kaikki pinnasängystä hoitopöytypöytään ja mummolavaunuihin. Kaikki meidän vanhoja, varastossa odottelemassa. Ekalla lapsenlapsella tulee kyllä varmasti olemaan kaikki jos mun äidiltä kysytään :LOL:
 

Yhteistyössä