Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

Täällä ollaan 100 varmoja, että vuoto alkaa huomenna tai ylihuomenna. Ei näyttäny oikeen mitään enää sekään testi, josta olin pari haamulaista saanut. Mutta josko sais helmi tai maaliskuu vauvan? Oon ite syntyny maaliskuussa, ois oikeen hyvä kuukaus :sneaky:
 
Tervetuloa! Kerrotko vielä sun tiedot? Eli ikä, monesko lapsi yrityksessä ja milloin yritys alkanut.

Tosiaan varmasti tätäkin keskustelua moni seuraa taustalla. Sen aina välillä unohtaa.:LOL: Jossain kohtaa varmaan tehään salainen fb-ryhmä niin sitten saadaan viimeistään keskustella privaatisti.:)
40v. Kuudes lapsi. Yritys aloitettu 3/19
Kiitos :notworthy:
 
Voi saatana. Oon luvannu itelleni, etten ikinä mee tekee rfsu testiä. Noh, menin tänää ostaa pari alkomaaholijuomaa (aattelin, että en joka tapauksessa viitti kun kaks juoda) ja siinä kaupassa sit sain idean että pakko tehä testi kun ei ne menkat oo nyt vielä alkanu (voi alkaa vielä huomenna tai maanantaina). Kaupassa ei sit tietty ollu ku rfsu. Ja voi saatana minkä se meni tekemää mulle. Onko tämä nyt vain se huijari viiva?

Eka kuva kun testi aika ei ollu ihan täys (joku 4min menny) ja toka vika kuva n. 10min kohalla ja vika nyt ku on menny 30min.

Nyt pitäs olla kyllä ihan kunnon viiva, siks en usko.
 

Attachments

Onko kenelläkään muulla ikinä sellasta vaaleanpunertavaa valkovuotoa? Tätä ei oikein voi edes laskea miksikään tiputteluvuodoksi koska se veren määrä siinä on ihan minimaalinen, ku ei värjää kunnolla. Pitäs vielä olla 4 päivää uuden kierron alkuun, joten siihen varmaan liittyy mutta ei joka kierrossa tällaista ole, joskus vaan.
Mulla ei oo ikinä ollut mitään välivuotoja, paitsi tässä kierrossa about viis päivää oletetun oviksen jälkeen just jotain tollasta ihmeellistä vaaleanpunaista/rusehtavaa vuotoa! :alien: Toivo tietysti heräs, et voisko olla kiinnittymisvuotoa.. Jää nähtäväks! Muutenkin ihan kummallisesti valkovuotoa vaikka ovis meni jo.
 
Toivotaan tänne plussia! :love:

Mä odottelen edelleen menkkoja. Sais nyt alkaa, jotta ei sitten kylpylässä ole :ROFLMAO:
 
Mun kierto on kyllä sekasin ku seinäkello, oviksen olis kaiken järjen mukaan pitäny olla viikko sitten, oli kipujakin siihen malliin... Mutta nyt tänä viikonloppuna on kyllä ollu niin hämmentävät ja selkeet oireet että näköjään se on myöhästynyt viikolla. Paljon vahvempaa kipua munasarjassa ja niin ovistyyppistä limailua että ei voi erehtyä. Tänään siis kp27, kyllä on myöhästä.. :alien: Alkaa huolestuttaa että onko omassa hormonitoiminnassa jotain vikaa.
 
@sabs Ettei nuo sun oireet nyt vois olla raskausoireitakin...?;)
No ensin mietin sitä, mut kyl nää on nyt niin päivänselviä ovisoireita. Eikä oo rintojen arkuutta tai niitä raskausoireita mitä mulla oli edelliskerralla.. Jessus että turhauttaa kun ei näköjään voi yhtään ennustaa miten oma kroppa käyttäytyy. Oon niin kyllästyny tähän kierron kyttäämiseen :devil:
 
Hulluksihan tässä tulee. Mielipiteitä. Onko kukaan saanut tälläistä apteekin omaan? Tää tuli ihan testiajan sisällä ja nyt näkyi selvemmin kuin eilen...
https://aijaa.com/qC01Kl
Mä oon saanut apteekin omaan jotain jota luulin haamuksi mutta menkat alkoi samana päivänä. Toi voi olla kyllä mitä vaan, viivanpaikka tai haamu?

Mä tein tieteen nimissä tänään ovistestin ja r-testin, ovistestiin tuli sekunneisssa kirkuvanpunaset viivat ja r-testi nega :D Vatsakivun perusteella ovis oli ehkä eilen illalla kun nyt se on loppunut. Tästä tulikin näköjään pitkä kierto...
 
Täälläpäs on jännittäviä aikoja elelty/eletään. :D toivotaan paljon plussia. :love:

Ostin eilen ihan oikeaa greippimehua kun satuin kaupasta löytää. Maku on vielä pahempi kuin verigreippimehussa :confused: mut jotenkin tuntuu et oisko paikat kosteemmat ollu tänään ehkä? o_O Ovis Flo:n mukaan siis ylihuomenna keskiviikkona, eli kp15. Eilen on puuhailtu, kattoa josko jaksais tänään ja sit sillon ke. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Huh ovis ei ehtinyt mennä ohi viikonloppuna, vaan inssi saatiin tehtyä ja pieni mahdollisuus tärpille. Itsehän en enää hirveesti usko koko touhuun:cautious: mutta kaikki oli oikein hyvin mallillaan inssissä, että yritän saada itselleni edes pienen uskon..

Meinasin jo eilen tulla kyselemään kuvan kera et oliko ovis plussa, mutta en saanut kuvaa siitä testistä o_O Mutta ei ollut mennyt ohi, se on pääasia!

@hanba meillä on ainakin Citymarketissa greippi mehua kylmähyllyssä, missä muitakin mehuja.
 
@hanba pahoittelut menkoista :poop: Hyvä että sulla kuitenkin kierto on pysynyt normaalina. :) toi ovis on kyllä niin jännä juttu, itsekkin luulen että aina sen tunnen mutta toisaalta mistäpä sen tietää kun en tikutakaa sitä. o_O ja voihan se tosiaan olla ihan oireetonkin. Naisen elimistö on kyllä jännä. :rolleyes:
 
Juuri eilen puhuin lääkärin kanssa tuosta ovulaation tuntemisesta. Sanoi et on normaalia ettei tunne sitä ollenkaan tai vain joskus. Sanoi myös et voi käydä niin et ei tunne ja raskauden jälkeen tuntee tai toisinpäin :) itse en oikeestaan koskaan tunne mitään selviä tuntemuksia. Välillä jotain saattaa tuntua, mutta sit taas samaa voi tuntua silloin ku ei oo sellainen kohta kiertoa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: hanba ja Sanniemoi
Tein huvikseen pari ovistestiä kun oli jäänyt varastoon, Flo ennustaa oviksen siis huomiselle. One stepin testiin ei tullut mitään väriä, mut clearbluen digital testiin tuli kyllä selkeä viiva/"haamuviiva", tokikaan ei siis yhtä vahva kuin testiviiva. Jännä homma miten noin eroaa. :D

Aattelisin et ovis vois ollakin huomenna tai ylihuomenna mahatuntemusten perusteella. Tääkin on jännä kun näitä mahatuntemuksia on kierron aikana monessa eri kohtaa. o_O
 
@Sanniemoi Juu - Mulla vahvistuu viivat kyl tosi nopeasti. (y) joillakin voi vaihdella viivan vahvuus vähän riippuen ajankohdasta ja juomisten määrästä
 

Yhteistyössä