Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

Noista ovistesteistä: jos oisin vaan tehnyt noita liuskoja niin odottaisin vaan sitä plussaa ja harmittelisin että eikö lainkaan tapahdu. Digi on onneksi hyvä - kalliita toki. Mut jos suurin piirtein tietää, et koska ovis yleensä on niin osaa sit testata täsmällisesti. Taas aloitin liian aikaisin vaikka tiesin ettei se plussa tuu ennen Kp14.
https://aijaa.com/aNewvv
Tää kuva on äsken tehty eli klo 19. En tiedä olisko jossain vaiheessa tullut tasavahvoja...
Mut ei niillä väliä. Odottelen tuntemuksia ja hommat hoidetaan ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: hanba ja Sanniemoi
Joo on kyllä eroja noissa testeissä, mä en saanu rfsu:n ovistesteihin oikein mitään viivaa mut noi raskauskeijun herkät liuskat on toiminu!

Mulla on tässä kierrossa tärppäämiseen niin kova luotto että varattiin just Kreikan matka ens kuulle :D tai eihän se raskaus estä matkustamista mutta itteä hirvittäs se kaikki miettiminen mitä uskaltaa syödä.. Ja mitä jos tulis taas keskenmeno, olis ihan kamalaa lomamatkalla..
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@sabs Mulla on kova luotto kans siihen meidän lomaan, kun ovis pitäis olla sillon :D toki tää yk5 ois vielä parempi, mut ainaski sillon lomalla luulis olevan niin rentoutunut ja stressitön, että vois olla hyvät lähtökohdat raskautumiselle. (y) mut ennoo kyl aatellu tota et jos ois raskaana sillon loman aikana että mites sitten :p
 
Mä varasin ajan gynekologille näiden mun tiputtelu/tuhruvuotojen takia juhannuksen jälkeen. Hän on tosi suosittu eikä aikoja ollut aikaisemmin. Mietin et perun sit jos tärppää. Mut sit heti tajusin et hän tekee myös alkuraskauden ultria ja silloin olis jotain rv7. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: hanba
@Marttin teitkö sitä digiä nyt sit ollenkaan? Näytti kuitenkun ihan lupaavalta se aiempi apteekin testi.

Mulla itsellä on aina mietityttänyt myös talousasiat, joten sinänsä ymmärrän miestäsi. Mut toisaalta kyllähän esim. yh-vanhemmatkin pärjää ja Suomessa on kuitenkin hyvä sosiaaliturvajärjestelmä (oon ennen ollut Kelassa töissä :D). Ja taas toisaalta ei pitäisi ajatella rahaa koska asioilla on tapana järjestyä eikä perheen perustaminen pitäisi olla rahasta kiinni, vaikkakin eihän se elämä ainakaan halpene kun on useampihenkinen perhe. :ROFLMAO:
 
@attitude Kuulostaa mun mielestä siltä, että päätös on vaikea tehdä jos hänen mielestään myöhemmin olisi parempi aika, mutta antaa ikään kuin jonkun korkeamman voiman päättää siitä nyt kuitenkin.. :D Että jos itse ei oikein osaa päättää niin antaa homman ikään kuin jonkun muun käsiin. Meillä oli ennen varsinaista yritystä pitkään tavallaan toi sama, ei käytetty mitään ehkäisyä vaan mentiin vähän varmat päivät -taktiikalla, ei haluttu raskautta ennen häitä ja mun vakipaikkaa, mutta riski oli kuitenkin olemassa ja hyväksyttiin se. Eikä raskaus tietenkään mikään katastrofi olis ollut :)

Me ollaan aiheesta aina puhuttu aika varovaisesti, tyyliin ”sitten jos joskus on lapsia” jne. Mutta mun miehestä näkee kyllä miten paljon se tykkää lähipiirin lapsien kanssa olla ja touhuta niiden kanssa :) Näkyy siis ehkä enemmän teoissa kuin sanoissa.
 
  • Tykkää
Reactions: hanba
Me ollaan miehen kanssa päätetty jo vauvalle nimikin :D mies ei sanoilla anna ilmi mutta käytös heijastaa sitä että odottelee itsekin jo päivää jolloin olisi ne kaksi viivaa testissä. :) ja hirveen lapsirakas on, ja meillä on yhteinen kummilapsikin. Ollaan muutenkin enemmän nyt puhuttu tästä raskautumisesta kun oon ottanut kaikki "poppakonstit" käyttöön :D gelee royalea en kyl oo ainakaan vielä kokeillut.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Pitäiskö tästä ryhmästä poistaa ne jotka ei puhu mitään? Ideana kuitenkin oli saada edes jonkin verran aktiivinen ryhmä, ja nyt meillä on kivan intiimi tutuksi tullut & aktiivinen ryhmä kasassa :)
 
Viimeksi muokattu:
Painaa vaikka keskustelussa jonku nimimerkkiä, aukee pieni ikkuna ja siinä lähetä yksityisviesti :)

Menkat alko, jes! Pääsee uuteen yritykseen
 
  • Tykkää
Reactions: hanba ja Sanniemoi
Taidan siis pudota keskustelusta :unsure: En tosiaan käytä Facebookia ku ehkä kerran kolmessa kuukaudessa ja vähän vielä arveluttaa tuo kasvoilla olo :cry:

Täytyy siis varmaan yrittää päästä takaisin sisään tuohon toiseen, josta oon ihan pudonnut ku keskustelu käy vinhaa vauhtia ...
 

Yhteistyössä