Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

iltaa :)

Kemialliseksi mäkin epäilen ja nyt on oikein tyhjennys vuoto JES!! viime kierron 3 päivän moonat jäi hämäämään jotta hyvä näin nyt sitten :)

Tuuulille tervetuloa :)

Mukavaa ku meitä on monta niin saa jakaa/lukea kohtalotovereiden ajatuksia vaikka mieluumminhan sitä oltais kaikki tuolla plussanneiden puolella ;)

ihanaa ku ARKI alkaa ja koulut :) keskimmääne menee eskariin 3 iltapäivänä viikossa ni on oikeenki leppoosta :)

Plussatuulia kaikille NYT on hyvä kuukausi tulla raskaaksi meidän kaikkien :heart:

-SAspa-
 
Kiitos! Totta, eiköhän me kukin sinne plussanneisiin päästä toivottavasti ennemmin tai myöhemmin :p

Joo on kyllä mukava, kun on kohtalotovereita kenen kanssa jakaa asioita ja kysellä, mahtaakohan tuo mieskään kaikkea mun höösäämistä aina ymmärtää tässä(kään) asiassa :stick: :D
 
Keskiviikko 7.8.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HennuskaH..............kp 38/36...................yk 2..........ya 6/13.........1.

ToKa89...................kp 28/30-32................yk1..........ya 7/13........1.
millionnea................kp 28/36....................yk 15.......ya 2012........2.
-tanjuli-..................kp 26/29-50...............................ya 7/12.........1.
Okaasan.................kp 23/28-35..............yk 1............ya 7/13........5.
ViidesVillahousu(33)..kp 22/28..................yk 5.............................5.
Markke...................kp 22/30-?................yk 13.........ya 6/12........2.
Nenna81.................kp 21/28-31..............yk 5............ya 3/13.........3.
Heku......................kp 20/34-39..............yk 10............................1.

Penni79..................kp 18/23-26..............yk 9............ya 2/13.........2.
kahvikuppi(27).........kp 17/37-57..............yk 4............ya 12/12.......1.
Karmini.....................kp 17/26-28.................................ya 7/13.........2.
OneMore?................kp 16/27-28.......................................................3.
SuAnn....................kp 11/31...................yk 8...........ya 6/12.........1.
Menhit....................kp 11/36-47.............yk 2...........ya 7/13..........4.
juliesisko(26)...........kp 10/26-28..............yk 6............ya 3/13.........2.

Tinttu85.................kp 8/27...................yk 4...........ya 4/13.........4.
Niiskulineiti86...........kp 6/28-33..............yk 9.............................1.
-PikkuMyy-.............kp 6/36................yk 13...........ya 1/12........1.
saspa.....................kp 5/28-34..............yk 3...........ya 5/13.........4.
avantasia(26)..........kp 3/32...................yk 9.............................3.
Tuuuli+...................kp 3/28...................yk 5.............ya 4/13........1.



Day Past Ovulation:
Viides villahousu........DPO 8
Nenna81..................DPO 7
Okaasan..................DPO 5
Penni79...................DPO 5



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, SuloinenSalaisuus, FLV



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, pinkkihevonen, kolmas(ko?), Spukka, moulin rouge, Wuf



Plussanneet:
Elokuu 2013: manije (yk4) Laurina (yk2)
Heinäkuu 2013: Tipetsu, Matilda- (yk1), Tiukuliina89 (yk1)
Kesäkuu 2013: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3), maamis (yk3)
Toukokuu 2013: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA ELOKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut Saspalle ja avantasialle :hug: Ei soisi kenellekään turhan toivon heräämistä :(

Tuuuuli+:lle tervetulos joukkoon - ihanaa, että tulee muitakin uusia (itsekin olen jännäämässä vasta ensimmäistä kiertoa)! :heart:

Mulla oli vielä viime viikon puolella kovastikin raskautumistuntemuksia: kipeät nännit, nippailu ja vihlonta alavatsassa, vatsa sekaisin ja väsymys. Tein kuitenkin eilisaamusta negan - ei pienintäkään haamunpoikasta :( Noo, tätä kiertoa on vielä jäljellä muutama päivä. Eilen vain huomasin, että nännipihat olivat suurentuneet ja aamu- ja iltapäivästä oli etova olo. En kuitenkaan elättele mitään sen suurempia toiveita - loppukierrosta nimittäin testattuna jo kolme/neljä niin puhdasta negaa kuin vaan voi olla.. Noo, ensi kiertoon suunnitelin ostavani ovulaatiotestejä ja greippimehua, josko niillä sitten herkiäisi jälkikasvua :D
 
  • Tykkää
Reactions: Saspa ja Tuuuli+
Hei ToKa89 nuo sun raskautumistuntemukset oli suoraan kun mun suusta! :D Ite en oo tota greippimehua testannu, hmm, pitäsköhän, liuskat ovistestit on kyllä just eilen tilattu! Ei malttas odottaa jo uutta yritystä, kun miehelläki loma tuolloin ovispäivinä! :rolleyes: :p + nää menkkakivut on aina yhtä arsesta... :O :mad:

Ja täältäkin pahoittelut Saspalle ja avantasialle myös! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Saspa
Hellurei :) hyppään mukaan remmiin :) meillä on menossa ensimmäinen kierto ilman mitään ehkäisyä (aiemmin kumi) pillereitä en ole syönyt 6 vuoteen :) me sovittiin miehen kanssaettä EI "yritetä" mutta itse oon ihan hurahtanut jo ja kuvittelenkin jo kaikkia mahdollisia oireita itselleni :) itselleni tämä olisi 3 lapsi, edellisestä tosin aikaa se 6 vuotta.. omien laskujeni mukaan mulla olis menossa nyt kp 15/27-28.. ja oon tosiaan oksennellut aamusiin tuossa viime viikolla ja outoja olojakin on ollut.. ekat pupuilut oli jo pari pvää ennen ku edelliset kuukautiset alkoi.. mutta en jaksa edes haaveilla vielä.. (huijasin, jaksan haaveilla :) )
 
  • Tykkää
Reactions: ToKa89
Moi! Ajattelin liittyä joukkoonne :). Eka kierto menossa, kp 16/26-28 jos oon oikein laskenu. Löytyy tyttö,02/12 joten toista haaveillaan. Oviksen oletettavasti bongasin viime perjantaina ja hyödynnettiin se pariinkin otteeseen,ei pitäis ainakaan siitä jäädä kiinni ;)
Nyt sit odotellaan ja odotellaan..raastavaa tämä haaveilu :D. Toivon et tän pikkukakkosen odotukseen ei mene kauaa,esikon kanssa kun kesti reilu 2,5v ennenkö hän suvaitsi ilmottaa tulostaan ja sekin onnistui vasta ekalla clomikierrolla.
Äh,ei pitäis stressata koko asian kanssa,varsinkin kun yritys on vasta alkanut mutta minkäs sille hermoilulle mahtaa :D

Mulle voi siis laittaa listaan: ya 7/13, kp 16/26-28, toinen lapsi
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ToKa89
Ihanaa! Uutta porukkaa! Teretulemast! :wave:

Tää kuumeilu ja odottelu (ja kuvittelu) on kyllä ihan kauheeta. :headwall: Tälläki palstalla tulee ravattua varmaan parikytä kertaa päiväs - kyttään koko ajan, olisko jollaki ihania uutisia jaettavaks, ja mitä kulleki kuuluu. Noo, tänään sain onneks uudet koristelut geelikynsiin (oon muuten kuullu et raskauden (lue: hormoonien) myötä geelikynnet ei välttämättä enää pysykää, vaan rupee lohkeileen ja ilmaantuun herkeemmin - onko kellään kokemusta??), niin oli ajatukset täysin muualla pari kolme tuntia :p Ei siis sillä, että muka nyt ihan koko ajan vauvoja ajattelisin! :LOL: (juu vissiin.) harmi vaan, että oon vielä töissäkin pienten lasten kanssa, ja meillä on tällä hetkellä pienin lapsi 3-kuukautinen, niin ah. se on sit sillä taputeltu - vartalo ja pää huutaa lasta.
 
ToKa89.. sanoppa muuta.. mäkin olen jo hurahtanut vaikka meillä vauva-aatoksille annettiin vihreetä valoa vasta 2 viikkoo sitten :D ja nyt kun täällä hengaa niin tietää ettei tärppiä tuu vuoteen :D liika ajattelu tekee hallaa haaveille :D
 
Onemore?: juu luin itekin tän ketjun muutaman unettoman yön tunteina, ja yritän nyt ajatella, että ei näin alussa voi heittää kirvestä kaivoon! positiivisella asenteella ja vauvanhuuruisilla haaveilla vaan eteenpäin - koskaan ei voi tietää, koska on kenenkäki vuoro =) :heart:
 
Itsekkin muka yrittää olla haaveilematta liikoja niin annas olla, ei onnistu :D

Päätin kans aatella muuta ja maalasin sitte seinän ja kaapin, niin eiköhän tuossa tullu mieleen että nyt oon varmaa myrkyttäny itteni. HUOH. :headwall: No ei, en ole, se on vesiliukosta maalia niin ei oo liuottimia ym (meneeköhän nää 'ammattisanat' nyt ihan oikein... Niin ja on muuten tullu googletettua maalaminen raskausaikana jo ihan varuiks aikasemmalla yk4:llä hahha) ja eihän tuo oviskaan oo vielä tullut tälle yk5:lle vielä pitäs malttaa :D:heart::ashamed:
 
Vau, onpa ihanaa kun on tullut uusia mukaan jännäämään! Tervetuloa! :)

Ovista olen odotellut ja tuntemuksetkin on sitä luokkaa, että kohta se ovis on. Mutta nyt kun olen kipeänä niin en todellakaan kykene lapsentekohommiin... Joten nyt vaan toivon, että kierto menee nopeasti ja uusi alkaa, jotta päästään tositoimiin..
Toivottavasti muilla on paremmat mahdollisuudet tässä kierrossa! ;)
 
Huomenta päivää.. Mua vähän ihmetyttää kun mä AINA oon tuntenut (ainakin viimesen 5 vuotta) mun ovikasen ja se on aina samoihin aikoihin.. nyt me pupuiltiin pari päivää ennen oletettua ovista ja sitten niitä oireita ei olekkaan :D kai.. tai ainakaan niitä oireita mitä yleensä oviksen jälkeen on tullut.. kuten limailua yms.. nyt ei mitään.. etova olokin alkaa pikkuhiljaa oleen poissa.. ainakaan en tänään voinut pahoin :D kp16/27-28
 
Moro :wave:

Uudet terwetuloa heti ensialkuun :D ihanaa tosiaan ku tulee uutta jutun juurta :)

Mä oon kanstuntenut ovikset yleensä aina mutta ny on ihan kuusaalla tai sitten vaan tän kaiken muun keskellä ei kerkeä itseänsä tunnusteleman :D mutta sais jo vuoto loppua kokonaan jotta pääsisi tosi toimiin tällekkin kuuta :p

Ukkoosia odotellen tääl ja kerranki rentopäivä taidan päiväkahvit lähtee keittämään ja nauttia vaan, saa siivouksetki olla tältä päivää :D

-Saspa-
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+ ja OneMore?
Heippa kaikille, minäkin ilmottaudun mukaan! meillä on 8,5kk ikäinen poitsu ja ollaan keväästä asti ooteltu et kakkonen saataisiin alulle :)
Mulla on tosi vaikea endo, ja todennäköisyys raskautua on enää häviävän pieni. Nyt oon kuitenkin muutaman päivän aikana pörrännyt täällä ahkerasti, kun maha on nippaillut tavallista enemmän! 1.8. oli mun mielestä ihan selvä ovis ja touhuilut samana päivänä, ja tänään on kolmas päivä ku mulla on repäsykipuja masussa. kovasti jännäilen missä mennään! Tilasin juuri raskauskeijusta kasan testejä :)

ya 5/13, kp 20/26-28, toinen lapsi
 
<3<3<3: tervetuoa mukaan,toivotaan että olisi hyvä tuuri jo käynyt! Täällä kanssa endon kanssa taistellaan. Yk 9 menossa ja syyskuussa laparoskopia jos ei tärppää. meillä on vuoden ikäinen tyttö joka sai endosta huolimatta alkunsa alle puolessa vuodessa. Saako kysyä jouduitteko kauan esikoista yrittämään?

Liuska ovis testit toimineet ihan hyvin, vaikkakin digi antaa selvän plussan= hymynaaman. Liuskoihin en aina saa bongattua vahvempaa viivaa vaikka kahesti päivässä testaan kun on jotain jo selvästi näkyvissä. Pitää varmaan taas ostaa digitestejä joilla voi sit "varmistaa" ovisplussan. (näin niitä kuluu vain 1-2 per kk).
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Täällähän on uusia paljon, tervetuloa kaikille minunkin puolestani! :wave:

Mulla menossa kp11 ja oviksen bongailua suunnittelen pikkuhiljaa alkavaksi... Ohjeet sanoo kyllä että mun pitäis aloittaa testaus kp10, mutta mitä nyt ainakin viime kierrossa tuli huomattua niin plussa tuli pari päivää oireiden alkamisen jälkeen; Vielä ei oo limoja kuulunut eikä vatsassa mitään tuntemuksia jotenka katsoin turhaksi vielä alkaa testejä tuhlata! Nuista liuskatesteistä: mä ainakin viime kierrossa en saanut vahvempaa viivaa ollenkaan... kp15 aamuna sain kutakuinkin tasavahvat viivat ja samasta pissasta digi antoi hymynaaman. Myöhemmin iltapäivällä liuskasta oli viiva jo haalentunut huomattavasti. Mutta mähän siis nyt testaan vasta toista kiertoa joten mä oon aika ummikko näissä vielä... Penniltä taisin kuitenkin saada neuvon tähän että testata liuskoilla ja varmistaa digillä, säästyy rahaa ja hermojakin, että kiitos vinkistä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Esikoinen sai alkunsa heti ekalla yrityskierrolla, mut mun endo räjähti raskausaikana käsiin, vauva synty sen takia 2kk etuajassa ja mu on leikattu sen jälkeen 2 kertaa :( yleensä raskauden pitäis tätä sairautta hillitä, mut eipä toiminu täällä. Nyt jännittääkin aika tavalla, et miten uusi raskaus mahtaisi sujua :)

meiän posti on tänään tietty just myöhässä ja käyn koko ajan kurkkimassa laatikkoon, josko testit olis tullu, kipu jatkuu edelleen mahassa.. niin jännittää..
 
Viimeksi muokattu:
<3<3<3 Toki se posti on sillon aina myöhässä ku sitä eniten odottaa,eiks se mee aina niin :D toivotan et tärppi kävis :)

Eilen nukkumaan mennessä oli menkkamaista jomotusta/polttelua alavatsalla..mitähän lie tarkotti. Muuten ei oloja..eikä vielä näillä päivillä varmasti olekkaan.
 
Taas uutta porukkaa! Ehanaa! :wave:

Endosta en tiedäkää oikein mitään - täytyypä ruveta googlettamaan, että mistä on kyse! : / Ja kurja, että Hekulla menee tää kierto ton kipeilyn takia ohi! :|

Huomenna pitäisi tässä taloudessa tulla tädin kylään. -.- Mahaa kyllä välillä nippaillu.. Mutta ku oon ollu niin turvoksissa viimeset päivät, niin en oo niin sit kiinnittäny mihinkää muuhun huomiota. Testiä en aio enää tehä ellei ens vkon alkuun mennessä oo menkat alkanu! Ja sitten jos/kun menkat alkaa, niin laitan ovistestejä tilaukseen :)

Muoks. Nyt on endoonkin tutustuttu - inhottava pikku.... En osaa ees kuvitella, millasta teillä siitä kärsivillä on.. :(
 
Viimeksi muokattu:
hola.. mulle tapahtu aamulla jotain tosi kummaa... meidän lastenhoitaja tuli niinku sovittu ja touhusin tuossa eteisessä kun hän yhtäkkiä kysäs, että oleksä raskaana? Olin ihan että mitäh? en tietääkseni.. (ei olla puhuttu asiasta kenellekään) ja siihen tokas vaan että iski sellaset vibat äsken ja sun silmistä näkee että taidat olla :O FREAKING ME OUT :D vaikka en mä pahitteeks laittais vaiks oisinkin :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+

Yhteistyössä