Vauva kiinnittynyt ilman oireita

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen lukenut keskusteluja ja tuntuu, että kaikilla tuntuu paineen tunnetta. Itsellä ei tunnu mitään, vaikka neuvolatäti sanoo vauvan kiinnittyneen. Supistuksiakaan en ole tuntenut juuri ollenkaan. Vatsa tuntuu pienentyneen huomattavasti eikä kipujakaan ole. Olen käynyt useasti ktg-käyrässä liikkeiden vähyyden vuoksi ja kaikki ollut kunnossa. Neuvolassakin kuulunut aina hyvät sykkeet (140-170) välillä. Jotenkin tuntuu oudolta, että voiko tämä olla ihan normaalia ettei minulla ole yhtään mitään tuntemuksia? Onko muilla samoja kokemuksia?

Ensisynnyttäjä 37+3
 
vierailija
Ei ole vuotoja ja liikkeitä olen tuntenut jonkin verran joten en usko siihen, että kesken olisi mennyt. Ja muutenkin keskenmeno tapahtuu ennen rv 22 täyttymistä, joten se ei edes ole minulla enää mahdollinen.

Ap
 
Sulla on ongelmia ja kannattaa käydä lääkärissä heti. Tuo ei ole normaalia. Meni kesken, tarkkaile vuodatko?
Meni kesken?? Mitä sä yrität pelotella toista noin?? Viikkoja on kuitenkin jo noin paljon, eli kai tuon nyt ois huomannut jos vauva olis sieltä pois tullut.

Mulla ei tuntunut kanssa oikeestaan mitään tuntemuksia kun vauva kiinnittyi...
 
vierailija
Meni kesken?? Mitä sä yrität pelotella toista noin?? Viikkoja on kuitenkin jo noin paljon, eli kai tuon nyt ois huomannut jos vauva olis sieltä pois tullut.

Mulla ei tuntunut kanssa oikeestaan mitään tuntemuksia kun vauva kiinnittyi...
Ei se vauva tuossa vaiheessa pois sieltä tule vaikka "kesken" menisikin. Synnytys pitää käynnistää ja se pois sieltä synnyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Joo kohtukuolema on mahdollinen, mutta keskenmeno on hieman eri asia. Ja liikkeitä on nyt tuntunut niin ehkä en kuitenkaan tarvitse mitään kohduntyhjennys aikaa kun vauva on elossa. Trollit voivat mennä muualle jauhamaan paskaa. Halusin vain kuulla muiden kokemuksia, että voiko vauva tosiaan kiinnittyä ilman että tuntuu painetta tms. oireita. En tarvitse pätemistä siitä kuinka vauva on muka kuollut kun sanoin, että neuvolassa yms. kaikki on ollut kunnossa.

Ap
 
vierailija
Joo kohtukuolema on mahdollinen, mutta keskenmeno on hieman eri asia. Ja liikkeitä on nyt tuntunut niin ehkä en kuitenkaan tarvitse mitään kohduntyhjennys aikaa kun vauva on elossa. Trollit voivat mennä muualle jauhamaan paskaa. Halusin vain kuulla muiden kokemuksia, että voiko vauva tosiaan kiinnittyä ilman että tuntuu painetta tms. oireita. En tarvitse pätemistä siitä kuinka vauva on muka kuollut kun sanoin, että neuvolassa yms. kaikki on ollut kunnossa.

Ap
Höpsis. itse kerroit ettei ole liikettä eikä tunnu mitään. silloin on hyvä käydä tarkistuksessa kaiken varalta. ja jos vähänkään itse epäilee mitään.
 
vierailija
Mulla ei kolmessa ensimmäisessä tuntunut mitään oireita, eivätkä varsinaisesti kunnolla laskeutuneetkaan ennen synnytystä vaikka olivat lähtöasemissa. Olivat alle kolmikiloisia.. Neljäs nelikiloinen laskeutui ja kiinnittyi niin rytinällä, etten kävellyt vikaan odotusviikkoon kun kivut häpyluussa, häntäluussa ja nivusissa oli niin valtavat. Sanoisin siis, että oireet riippuvat täysin odottajasta ja lapsesta, hienoa jos pääset kivuttomana maaliin!
 
vierailija
kiinnittymistä en huomannut millään oireilla? huomasin vaan että on kun oli hankalampi olla ja kävellä. mulla tehtii keisarinleikkaus n rv38, ja ihan muutaman pienen supistuksen tunsin :)
 

Yhteistyössä