vauva vuodelle 2013?

Moikka kaikille nuorille raskaaksi haluaville! Ajattelin laittaa tällasen keskustelun tänne pystyyn kun olis kiva jännäillä muiden plussaa toivovien kanssa millon oikee alkaa tärppäämään :D Ite oon 18vuotta. Ollaan seurusteltu poikaystävän kans 2,5vuotta ja vauva on ollu toiveena jo kauan mutta vast kuukaus sitte jätettiin pillerit pois :) viime kierros ei tärpänny... mut loppukuussa sit jännäillään et alkaako menkat;)
 
Oikeestaan oon jo ehtinyt tehdä kaks raskaustestiä, mut molemmista negatiivinen :(
Silti musta tuntuu et saattasin olla raskaana; väsyttää, alavatsa nipistelee, rinnat sattuu ja ruokahalu on
kadonnu. Toivottavasti oon vaan tehnyt noi testit liian aikasin. :)
 
Täällä on kans yksi 18-vuotias, joka jätti pillerit pois ja lapsi tulee kun on tullakseen.. :) nytten kyllä
on sellainen olo että olisi tärpännyt.. Väsyttää, alavatsassa vihlonut muutaman kerran, elohiirikin on ja nyt eilen huomasin että nännejä aristaa.. Mutta testit näyttävät negatiiviista. :/ voi ollakkin että liian aikasin olen testit tehnyt.
 
Toivon kyllä itekkin että olisi tärpännyt. :) eilenkin vaa itkin iha pelosta, ku pelkään etten olekkaan ja siitä et tuo avomieheni lähtis sen jälkee ja ettei se mua halua enää... Huhhuh :D toivon niin kovasti jo lasta, vaikka olenkin vasta 18v. Mutta rauhottaisihan se ihmistä helvetin hyvin. Ihanku täs elämäsnei olis jo rällästäny mennen tullen ja palatessa.. :D mut mehän ei miehekkeeni kanssa olla oltu kuin vasta 3kk, mutta tunnettu jo parikin vuotta.. :)
 
Kiva et ootte kaikki löytäny tänne :) Itelläni on sellanen tilanne et menkat alko 29.10 ja sitä on nyt jatkunu 2viikkoo! :eek: yhessä vaiheessa luulin et on "valekuukautiset" kun aluks tuli sellast rusehtavaa vuotoo ja sn jälkee vaaleamman punasta... mut oon tehny kaks raskaustestii molemmat oli negaa :/ pari päivää sit alavatsas tuntu kans nipistelyä ja "viiltoja" ja sit on ollu sellanen turvonnu ja painava olo alavatsas... seuraavana päivänä noist oireist veren mukana tuli ihan pieniä hyytymiä :(( eka luulin et se on keskenmeno.. mut ei se mitenkää voi olla ku en oo ollu ees raskaana? outoo :/ pitää seurailla tilannetta.. onneks niit hyytymiä ei oo tullu lisää. voi olla et oon kuvitellu noiki oireet kun on niin kova vauvakuume :D tai sit ne johtu vaan menkoista. mut eilen huomasin et mun toinen nänni on tosi arka... mistäköhän seki sit johtuu :D?
 
Viimeksi muokattu:
Perjantaina olisi aika ehkäisyneuvolaan. Siellä tehdään testi uudestaan ja minun toiveesta myös ultrataan. Koska jos se ei olekkaan Möykky vaa jotain muuta...? :/ toivon vaan jo kaikennäköstä... Rakas avomiehenikin eilen sanoi että olen raskaana ku oon ensin kiukkune ja sit itken ja sit nauran... Mut sano se ihanastikkin ku pelkäsin kaikennäköstä.. Et rakastaa mua sen jälkeenki samalla tavalla kun nyttenkin. :) mut sit meille tulee yks rakastettava lisää jos nyt on piäni kasvamas sisällä.. <3
 
Sehön on hyvä että ei katsota kieroon, oli ikä mikä tahansa. :)
Ja toivon niiin hartaasti että olisi pieni sisällä.. Ku elohiiriäkin tuntuu vähä väliä alavatsassa.. Toiveet on korkealla mutta en viitsisi liian paljoa toivoa.. Jos siellä onkin jotain muuta? Pelottaa jotenki et olis joku kasvain yms yms. D: vaikka suvussa ei ole sellasia ainakaan kohdun seudulla. Huhuh. Taidan vaa ressata turhasta kumminki. Töllö mikä töllö. :)
 
Lillamyy mä luulen et sä ressaat ihan turhaa :) enpä usko että siellä mitään kasvainta on.. mäki "kuvittelen" vaikka ja mitä oireita vaikka mullakin näyttäny raskaustesti negaa. mut toivotaan et molemmille tulis plussaa ja pian :)
 
Toivotaan että plussaa tulisi pian. :) Kaikki muut mä ymmärtäisin laittaa stressin piikkiin, mutta tää tissien arkuus ja nännien eritoten en osaa sanoa et mihkä sen laittaisi... :DD Kun mulla on vakava masennuskin ni senkin takia voi mieliala vaihdella vähä miten sattuu.. Jopa anoppinikin sanoi että kyllä olen raskaana. :DD Mutta pelkään kaikkee muuta jumannnnkekka! Stressipoikane taas jostakin ihme asiasta hitto soikoon... Ärsyttää itteenikin! :D Ja perjantaina selviää että mikä on homman nimi..
Mutta kun miettii, ni minun viime kuukautiseni oli niin oudot kun olla ja voi. Ne ei ollu ees kipeet eikä tullut niin paljoa verta miten yleensä (vuodan kuin Niagara). Vai onko menkoillani ollut vain välitaukoa silloin... Menkoista n.2 viikkoa alkoi sellainen tihrustava vuoto. Oli punasta ja ruskeaa. Ja nyt sit on tää tissien arkuus yms yms... Mitä tämä on ? :DDDDDDDDDDD
Ja tietyllä tavalla pelottaa tämä että minustako äiti? Huhhuh. En jotenkaan tunne itseäni äidiksi. Mutta eikö se sanonta mene niin että äidiksi kasvetaan.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: mama_
Täällä myös 18-vuotias odottava äiti ! Rv nyt 9+3 ja laskettuaika olisi kesäkuun puolessa välissä. :--) Miekkosen kanssa ollaan oltu reilu kolmisen vuotta yhdessä ja about vuoden verran yhdessä asuttu. :) Nyt tarkoituksena olis isompaan asuntoon muuttaa ja päästä sitä laittelemaan hyvissä ajoin ennen masukin tupsahtamista maailmaan! Itse oon nyt vasta tavallaan innostunut kunnolla, kun oon sisäistänyt paremmin mitä on meneillään ja mieshän on ollut aivan täpinöissä alusta asti. :) Nyt en muuta haluaisikaan kun vertailla kokemuksia ja puhua masukista muiden samassa tilassa olevien kanssa, heheh :---) Nyt vaan paljon tsemppiä teille muillekin ja plussia teille toivon ! :)
 
  • Tykkää
Reactions: pinkku94
Heippa kaikille, täällä olisi yksi 19-vuotias naisen alku. Tällä hetkellä menossa rv 12+3 :)

Vinkkinä voin sanoa, että se tulee silloin ku vähiten odottaa. :) Eli eläkää ihan normaalisti, toki kannattaa jättää alkoholi ja tupakka pois. Mutta jos kokoajan ostelee testejä ja miettii et nyt varmasti niin itellään ei ainakaan tärpänny. Sitten tärppäs kun ajattelin et voisin huvikseen tehdä tuon testin tuolta kaapista ja etten varmasti ole nyt raskaana, niin kappas vain. ;)
 
niitten pitäsi vasta alkaa.... :D ja aijemmin olen tehnyt ja yhtä tyhmää viivaahan moinen näytti. mut on sellasia oireita jo et olis tärpänny että huhhuh. perjantaina selviää et mikä on oikeen homman nimi.
Hmm aivan :) Mulla ei ensin muuten ollut oireita, mutta testi näytti jo plussaa rv 3. Mutta sitten epäilys alkoi vahvistumaan kun rinnat kipeytyi älyttömästi... huomas varsinkin jos laitto vaikkapa nahkatakin päälle, niin alko pistelee ja polttelemaan.. Ja siitä sitten alkoi yökytys ja muu pahoinvointi... joka onneksi alkaa jo nyt helpottaa.. vaivaa vaan kamala närästys.. :D

Millaisia oireita sulla on?
 

Yhteistyössä