vauva vuodelle 2013?

Olit ihan oikeassa pinkku94! Menkat alko seuraavana iltana kun sain kirjotettua tänne..:// Petyin aika pahasti.. vaikka testi oliki näyttäny negaa. Luin täältä jostain netistä että vaikka tuliski vuotoa, niin se ei tarkota välttämättä että ei olis raskaana. Elättelin vielä jotain toiveita vähä aikaa sitte, mutta oireet on hävinny nii kai se täytyy hyväksyä että tällä kertaa ei tärpänny. En ole käyttänyt koskaan e-pillereitä enkä muutakaan ehkäisyä. Uskonnollisen vakaumuksemme vuoksi emme harrastaneet vauvanteko puuhia ennen kuin olimme naimisissa.:)) Toivotaan että tärppäis ens kierrossa, mies on toki armeijassa, joten melko pieni todennäköisyys ??
 
se on ihan normaalia jos on ihan luonnostaan epäsäännöllinen vuoto... itellänikin on. viime menkkojen aikana mäki luulin et voisin siitä huolimatta olla raskaana mut enpäs sit ollukkaan kun tuli nega :/ mut onnea uuteen yritykseen! toivotaan et ens kuussa tärppäis :)
 
Tänään oli aamulla siis ensimmäinen ultra ja voi että sitä hetkeä ku meidän pienen pieni möykky tupsahti siihen screenille ! Oli kyllä itkussa pidättelemistä! Mutta kaikki ainakin näytti lääkärin mukaan olevan hyvin :) nyt tästä tuli meille oikeasti totta! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Ana94 ja pantera
Voi että!! Ihana :) Onnea vaaavista! :) toivotaan piukku et meilläki kohta joku mykerö tuola mahasa kasvaa. minäkään en kyllä meinaa malttaa oottaa millään..:/ <3 Ootteko missä koulussa tai töissä? Ite oon lukion kolmannella, keväällä pitäis kirjottaa, niin toisaalta pelottais jos on kovaa pahoinvointia kirjotuksissa... Siitä huolimatta en malta oottaa et plussa paukahtais :)
 
alotin just syksyl amikses, mut ala ei oikee kiinnosta enään... suunnitelmis olis nyt hankkii se vauva :) ehkä sen jälkee miettiä alaa ja opiskeluja uudestaan. oppisopimus olis hyvä! jos sellasen paikan onnistuis sitten saamaan :)
 
Kyllä se päivä teillekin koittaa tyttöset ! <3 Ite oon kans lukion kolmannella, mut en vielä kirjota, kun suunnitelmissa oli neljään vuoteen tuo käydä :) sit teen välillä yhessä ravintolassa vuoroja :--) Ainiin, vielä mukavia uutisia : saatiin uusi asunto ja päästään kuukauden päästä muuttamaan ! Nyt tuntuu oikeesti siltä että oon maailman onnellisin ihminen !
 
Moikkamooi! Meillä on vielä epävarmaa tuleeko tai yritetäänkö eli todennäköisesti vauva 2014 vuodelle, mutta tulin silti :D Kun meillä nyt on jo tuo 1 vauva kuitenkin, myös 2013 vuonna ;) Miten olis joku facebook ryhmä (salainen) tms? Olisko tätä helpompi tapa? :)
 
Kuulostaa kyllä tosi ihanalta mama_ :)) toivottavasti koittaa.. tuntuu ihan epikseltä ku mulla on niiin pitkä kierto, että menee ikuisuus ennen ku voi taas jännittää että alkaako menkat vai ei :/ :) mutta eiköhän se seki päivä joskus tuu että ne ei alakaan :) hhuuuih ku jännittää ku ees aattelee: ) ootteko te kaikki pääkaupunkiseudulta? ite oon pohjanmaalta.
 
Heippa ! Mie olisin nyt tekemässä facebookiin sitä ryhmää, ja jos sen haluaa aivan täysin salaiseksi, niin teidän halukkaiden tulisi olla miun kavereina facebookissa, jotta voisin teitä lisätä ! :---) eli halukkaat saapi lisäillä Claudia Muuruvirta :--) ja jos vaikka laitatte miulle sitten inboxiin viestiä että ootte täältä, niin osaan lisätä oikeet ihmiset ryhmään ! :)
 
Olen 18-vuotias ja suunnitelmissa olisi vauva vuodelle 2014, mutta kuume olisi kova jo nyt. Tässä ketjussa roikkuminen houkuttaisi, koska täältä löytyi aktiivisesti kirjoittelevia samanikäisiä. Hyväksyttekö minut tänne mukaan kuumeilemaan? :)
 
Oi kauhistus. Oli pakko tänne ketjuun tulla, kun ei oikeastaan muualla samanikäistä keskusteluseuraa ole.. Mutta eilen tuli plussat! Kyllä sitä onkin jo mietitty vaikka ja mitä vikoja ja vaivoja, mutta nyt! <3 Niin onnellinen
 
Jooooo, enpä oo tääl hetkeen käyny.. Menkat ne alko ja ny tällä viikolla oli luultavasti ovis ni heiluteltii hiukka lakanoita :D luulis jo tärppäävän! Tosin, pillereiden lopettamisesta ei ole kauaa ni ei pakolta kyl ole mut sen näkee sitte.. :) olis kyl kiva joululahjaks plussa testiin.. <3 :)
 
  • Tykkää
Reactions: pinkku94

Yhteistyössä