Vauvaennustajat

Hei, näin jossain pinossa keskustelua Madame mammasta ja jostain toisesta ennustajasta. En löydä sitä keskustelua, osaako joku auttaa?Tai mitä kokemuksia teiltä löytyy, oletteko kyselleet tulevaisuudesta?
Nimittäin siellä oli monelle ainakin toinen ennustanut jopa parin päivän heitolla lapsen oikean syntymäpäivän :D
Minä laitoin pari viikkoa sitten hänelle kyselyä ja hän vastasi että saisin 2008 loppuvuodesta kaksoset, tytön ja pojan!!!Ihan huikea ajatus :heart: B) Itse nimittäin tiedän pari ihmistä jotka oikeasti näkevät asioita joten uskon kyllä näitä kykyjä olevan
:attn:
 
Minä kanssa erehdyin kerran kysymään Madame Mammalta mutta mulle hän vastasi, että lapsia ei enää tule ! Siihen nimittäin piti laittaa miehen ikä ja oma ikä ja koska ne ovat molemmat päälle 40 niin siitä varmaan johtui Madamen vastaus.
no harmitti kun menin kysymään.

Mutta olen käynyt Sirkka Arevalla, Iiris Roineella ja Kaarina Korhosella ja he kaikki ovat ennustaneet mulle perheenlisäystä.
Eniten luotan Sirkka Arevaan. Hän on tiennyt hyvin asioita. Samoin Iiris Roine mutta hän on jo kuollut. Tiesi vaan siihen aikaan ihan älyttömän hyvin. Kaarina Korhonenkin on melko hyvä.
Mutta Sirkka Areva on ehdottomasti paras.
"Kesän hedelmä syntyy talvella. Aurinko on korkealla kun tyttö ilmoittaa tulostaan. Lapsi tehdään juhlahumussa Vapun ja Juhannuksen välisenä aikana".
Pari viikkoa vielä, niin pääsen testailemaan...

Kertokaapa muutkin ennustajakokemuksista. Olisi kiva kuulla jos ootte käyneet samoilla kuin minä.

 
Hei ,
Kiitos vauvatoivotuksista.

Sirkka Areva asuu Vantaalla Myyrmäessä, ihan lähellä Myyrmannia. Hänen puh numero on ollut ainakin joskun puhluettelosta. Nyt en ole katsonut koska asun maalla ja meillä ei ole Hesan alueen luetteloa.
Oisko osote joku Kuohukuja tai sinne päin.
Numerotiedustelusta sen varmaan saat.
Ja maksu on hänelle ihan vaapaehtoinen. Eli ei varmaan tee rahasta niinkuin Kaarina Korhonen maksaa aika paljon, noin 30-40 e.
Ja Sirkasta vielä, että hän kysyy puhelimessa etu- ja sukunimesi. Sano rohkeasti vaan mikä se on. Itse olen käynyt hänellä vuosien aikana noin 15 kertaa ja aina esittelen itseni puhelimessa.
Hän on hyvin sympaattinen ihminen.

Pitäisköhän munkin soittaa...siit on 2 vuotta kun oon viimeks käyny ja hän sanoi mulle viimeksi , että älä tule ennenkuin olet raskaana...
No vielä en ole (kait?) ja halu olisi jo mennä...

Tsemppiä sulle ja kerro miten kävi kun soitit hänelle. Ajat saattavat mennä pitkälle varsinkin jos haluaa vaan esim. ilta-ajan.
 
osoitteet
Heip!
Mua kiinnostaisi enemmänkin nuo madamen ja ellin osoitteet. Ellille laitoin (os. ennustajaelli@luukku.com) parikin kertaa postia kuukausia sitten, eikä mitään ole kuulunut...PItääkö olla joku soneran tms. sähkisosoite, että onnistuu?
 
Ne nyt on ihan huuhaata.
Kuka vaan voi perustaa sähköpostiosoitteen ja ilmoitella olevansa ennustaja elli tai madame joku.
Joku on keksinyt hyvän tavan saada kerätä ihmisten sähköpostiosotteita tekeytymäällä ennustajaksi.
Tällai ne hakkeritkin pääsee kohta kotikoneillemme, pankkeihin jne jne

Toista on esim, Sirkka Areva , aito ihminen joka osaa OIKEESTI ASIANSA!

nimimerkillä ; kokemusta on
 

Yhteistyössä