vauvakuumetta??

Heips, sellainen kysymys tuli mieleeni, että mites teillä muilla joilla on jo kaksoset niin onko ilmennyt vauvakuumetta? Minulla on päälle kolme vuotiaat kaksoset ja aina aattelin, että enää en tee yhtään lisää ja nyt jotenkin alkaa taas tuntua, että jos vielä yksi. Noh mies ei vielä kylläkään ole asiasta ihan varma, mutta ei kyllä ole vastaankaan sanonut. Jotenkin vaan miettii et entäs jos niitä tuleekin taas kaksi?? Siis onnellinen noista tytöistä olen, mutta toisia kaksosia en kyllä haluaisi/jaksaisi. :ashamed: mutta yhden vielä tahtoisin. Mieskin sanoi, että eniten huolettaa se, että saataisi taas kaksi, mikä on varmaan aika epätodennäköistä, että putkeen tulisi toiset, mutta hyvinkin mahdollista. Ihan kauheeta tää mun vauvakuume...mistä se on ees tullut, kun aina vannoin et lisää ei tule :ashamed: Ja sekin huolettaa et miten sit isommat suhtautus uuteen tulokkaaseen ja että miten pärjättäisi kolmen kanssa kun vauva vie kuitenkin paljon aikaa ja isommillekin sitä pitäsi jäädä..

eli oiskos kenelläkään kokemuksia tai edes jotain sanottavaa =)
 
Meillä vuoden ikäset kaksoset ja mä olen pitkään jo ajatellut, että haluan vielä yhden. Miehestäkin on pikkuhiljaa alkanut tuntua, että kolmas vois ollakin ihan ok juttu. Vielä en tiedä, koska kolmosen aika on. Itse en haluaisi monen vuoden väliä, mutta katsotaan. Miehelle tämä kolmas olisi ehdottamasti se viimeinen. Itsekin ennen ajattelin, että kaksi tai kolme ois hyvä. Nyt välillä ajattelen, että voisi niitä lapsia olla enemmänkin...
 
Meillä on kaks vuotiaat kaksoset ja kolmas lapsi syntyy elokuussa. Lapsille tulee ikä eroa 2,5 vuotta. Pitkään mekin mietittiin "uskaltaako" yrittää kolmatta, sillä pelko oli että tulee myös se neljäs. Siis pelättiin kuinka sitä jaksaa kaksien kaksosten kanssa. Mutta päätös oli loppujen lopuksi helppo, se oli ihan sama tuleeko lapsia yksi vai useampi ne on meidän ja niitä rakastetaan.
 
Mulla ei varsinaisesti tullut kuumeilua, mutta alusta asti oli selvää että lapset ovat tervetulleita, tulee jos on tullakseen -periaatteella. Nyt olis sitten tullakseen ja tuplat täyttävät 2v., kun kolmonen(ja nelonen???) syntyy. Vielä täytyy pari viikkoa jännäillä montako asukkia löytyy. Aika shokkihan se toinen tuplauuutinen saattaisi sitten olla, mutta jos niin on tarkoitettu niin kai siitäkin sitten selviää?
 
tuplis06
oon aika lailla ap:n linjoilla :) eli kaksoset nyt 1v2kk ja välillä vauvakuume nostelee päätään,ja välillä laskee taas ryminällä alas..mun mielestä n.3 vuotta vois olla sopiva ikäero.. mulla kans toisaalta on ihan kamala pelko toisista kaksosista.mies on paljon viikolla töissä enkä usko pärjääväni jos tulis kaksi uutta vauvaa kun aika paljon tälläkin hetkellä hoidan/oon hoitanu tyttöjä yksin:/hyvin on kyllä mennyt ku meille on sattunut tuollaset hyvin syövät ja hyvin nukkuvat,mutta toivon yli kaiken että saisin joskus vielä "vaan" sen yhden nyytin johon voin keskittyä (tarkotan esim imetystä...) kaikkea mikä tuli vuosi sitten tehtyä aina tuplana ja tuotti stressiä.ehkä se on unelmaa mutta luulen että se vois olla aika luksusta! :)
 

Yhteistyössä