Vauvamasun näkyminen

Missä vaiheessa teillä on alkanut näkymään vauvamasu monikkoraskauksissa?

Itse olen pienikokoinen ja nyt menossa rv 11+2. Masua ei vielä näy, vaikka itsestä tuntuu, että ihan pieni pömppö on kasvanut alavatsaan ja vatsalihakset ovat alkaneet kadota näkyvistä.

Onko teille tullut monikkoraskauksista paljon raskausarpia? Kuulostaa aika pinnalliselta, mutta raskausarvet vähän pelottavat minua, kun keskivartalo on ollut mun parhaita ulkoisia ominaisuuksia. Lopulta kuitenkin tärkeintä, että lapset syntyvät terveinä.. Np-ultraa odotellessa :)
 
Mulle tuli ihan heti kauhee pömppömaha, ihan alusta asti. Oon (ollu) hoikka ja pitkä, että ehkä se vaikutti. Viikolla 12 näky jo ihan selvästi. Mutta nyt mun masu on suhteellisen pieni :) ja vielä ei oo tullu yhtään ainoaa raskausarpea. Niitä mäkin pelkään ja mua jännittää mihin tuon ylimääräisen nahan saan sitte hukattua tuosta masusta

neiti-80 ja nykeröT 32+5
 
Mulla kaksosraskaus alkoi näkyä aiemmin kuin eka (yksös)raskaus, joskus np-ultran aikoihin jo hieman vatsa pömpötti.. ja suvulle kun kerrottiin vasta rv 14 tienoilla, niin sitä ennen sai jo vaatteilla kyllä peitellä ettei näkyis.. ;)

Raskausarpia en huomannut raskausaikana tulevan. Synnytyksen jälkeen kun taas näin alavatsani, niin muutaman pienen arvenkin sieltä bongasin, mutta aika hyvin ovat haalistuneet. Arpien tuleminen toki on hyvin yksilöllistä, itse uskon että vatsan päivittäisestä rasvaamisesta oli hyötyä siinä, että vähäisin arvin selvisin.. :)

Tsemppiä odotukseen!

-tiitee ja tuplat 4kk
 
atl
Täällä maha taisi alkaa pömpöttämään joskus siinä rv 14 paikkeilla. Mahaa oli jo etukäteen mutta tosi pian alkoi maha näkymään, kun alkoi pömpöttää ihan eri tavalla.

Ja mitä tulee raskausarpiin, niin niitä on aivan karmaiseva määrä, rasvaamisesta huolimatta.. Ja nyt on rv 29+4 :) Mua ei paljon raskausarvet haittaa, vaikka maha onkin ihan kirkkaanpunaisilla viivoilla. Kyllä ne siitä vaalenee :)
 

Yhteistyössä