vauvauinti

  • Viestiketjun aloittaja äitiliini -82
  • Ensimmäinen viesti
äitiliini -82
Hei kaikki vauvauinnista kokemuksia omaavat ja aiheesta kiinnostuneet! Itse olisin halukas aloittamaan esikoiseni (kohta 4kk) kanssa vauvauinnin. Kertoisitteko kokemuksistanne ym.
 
Omalla lapsella ollut liberon uimavaipat käytössä. Samoja ollut asiakkailla. Ei ole ainakaan ollut mitään valittamista. Täällä ei talvella ole kaikissa kaupoissa ollut saatavana mitään merkkiä, prismassa tuota liberoa. Osa pitää uikkareiden alla, minä olen pitänyt pelkästäänkin.
 
mai21 harmaana
Mitähän vauvauinti maksaa noin suunnilleen? Netistä en löytänyt Helsingin uimahallien sivuilta mitään tietoa vauvauintiryhmistä, tenavaryhmistä kylläkin.
 
Vauvauinti aloitettiin viime lauantaina ja oli kivaa! Tyttö on kohta 5 kk ja rupesi vähän itkemään, kun ohjaaja kellutti selällään. Mutta mennään taas ensi kerralla. Luulisin, että tottuu pian uuteen paikkaan, ääniin ym., koska ekallakin kerralla suurimman osan ajasta oli ihan hyväntuulinen.

Meidän tytöllä ei ole uimapukua, vaan valkoiset puuvillaiset pikkuhousut. Olivat ihan OK.

Täällä päin vauvauinti maksaa koko perheeltä vain 7 euroa/kerta (isä, äiti + tyttö).
 
AAM
Onko kukaan muu Cetuksen vauva uinneissa käynyt ja tykkäättekö ??
www.cetus.fi ainakin meidän ryhmässä tänää aloitti oli paikkoja vapaana... 3 kpl lauantaisin 9.45 - 10.15 oli tosi jees :)
 

Yhteistyössä