Vauvojen vessahätäviestintä

Onko täällä äitejä, jotka pissattais vauvaansa muualle ku vaippaan? Mua kiinnostais toi vessahätäviestintä ja sitä meinaan kokeillakin sit kun vauva on maailmassa. Miten aloititte ja millasilla tuloksilla? Käytättekö öisin vaippoja, kesto-vai kertasellaisia? Millaisia kommenteja ootte kuulleet ko. toiminnasta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
ei toimi!!!
Miksei? Kun vauvalehdissä on ollut muutaman kerran juttua ja siinä on taas ollut oikein hyviä kokemuksia siitä.
Tuntuis vaan niin paljon luonnollisemmalta et lapsenkaan ei tarviis alleen pissata :/ Kyllä mä meinaan kokeilla ainakin ja toivottavasti onnistun :D
 
nii
Varmaan toimii kuten koiranpennuilla. pissalle aina kun herää tai syö jotakin. Kokemusta ei sen enempää ole paitsi isommalla vauvalla joka osaa jo istua. Silloin aloittelimme potalla käymisen syönnin ja nukkumisen jälkeen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Varmaan toimii kuten koiranpennuilla. pissalle aina kun herää tai syö jotakin. Kokemusta ei sen enempää ole paitsi isommalla vauvalla joka osaa jo istua. Silloin aloittelimme potalla käymisen syönnin ja nukkumisen jälkeen...
Jokaisella vauvalla kuuluu olevan oma tapansa ilmaista hätänsä ja lasta pitää osata lukea et toi onnistuu.
Mä olin ihan varma et täällä olis enempi kiinnostunutta porukkaa, mutta ei näköjään :/
 

Yhteistyössä