verinen vuoto raskaudessa ja kaikki silti ok?

Onko muilla ollut veristä vuotoa pitkin raskautta ja kaikki silti ok?

Mulla oli viikoilla 10 ja 11 veristä vuotoa ja syyksi epäiltiin silloin emätintulehdusta. sain 10 päivän lääkityksen. Pari viikkoa sitten vuotoa tuli taas vähän yöpissan yhteydessä kuten viime maanantaina.Kävin äippäpolilla ja siellä sanottiin vuodon tulevan ehkä kohdunsuulta.Mitään tulehduksia ei ilmeisesti ole, kun eivät ole ottaneet yhteyttä. Vauva oli ultran mukaan ok. Tänään sitä tuli taas aamupissan yhteydessä. Mä olen henkisesti ihan loppu, en jaksa nauttia tästä raskaudesta ollenkaan. Ja itken jokapäivä sitä, milloin se menee lopullisesti kesken. En voi nukkua kunnolla ja tuntuu kohta, että tämä tilanne musertaa mut täysin henkisesti!!! Onko muilla ollut vastaavaa ja kaikki silti on mennyt lopulta hyvin? Olen rv21+1. :'(
 
mulla oli edellisessä raskaudessa veren vuotoa viikosta15 2kk eteen päin. ja mulla oli kaks tulossa mut toinen tuli pois. raskaus meni loppuun saakka hyvin vaikeuksista huolimatta. nyt meillä tämä neiti on 9½ kk. tsemppiä sulle ja voimia. tovotaan et kaikki menee hyvin. lepäile aina kun voit.
 

Yhteistyössä