Vertaistukea keskustelupalstalta Aina Yksin Yh:t

hs
Keskustelupalsta "Aina Yksin Yh:t" tarjoaa vertaistukea yksinhuoltajille, joiden lapsella ei ole toista vanhempaa kuvioissa mukana tai toinen vanhempi osallistuu lapsen elämään hyvin vähän. Palstalla on sekä kouluikäisten että pienempien lasten vanhempia.

Uudet aktiiviset jäsenet ovat tervetulleita mukaan jo seitsemän vuoden ajan toimineeseen ryhmään Aina Yksin Yh:t. Palsta on nimenomaan niille yh-perheille, joissa toinen vanhempi ei ole ollenkaan/juurikaan mukana kuvioissa. Myös yksinodottajat ja yksin hedelmöityshoitoihin hakeutuneet ovat tervetulleita kirjoittelemaan.

Palsta löytyy osoitteesta http://ainayksinyht.palstani.com/ ja rekisteröitymään pääset kohdasta Register. Liityttyäsi palstalle luethan palstan säännöt sekä kirjoitat lyhyen esittelyviestin itsestäsi ja tilanteestasi.
 
Viimeksi muokattu:
Kelpaakns mä mukaan? Lasten isä on osan vuotta ulkomailla ja sillon kun on suomessa käy lasten kanssa siollon tällön syömässä. Joskus sopii jotain ja sitte peruu tuntie enenku piti tulla.
Ite en ole hänen kanssaa puhunut pariin vuoteen kertaakaan.
Lapset 13v ja 16v
 
Minuakin kiinostaisi että miten tämä "hyvin vähän" määritellään :) Ei oo kiva rekisteröityä jos ei sitten kelpaakkaan mukaan. Kysytään näin päin että minkälainen järjestely ei enää ole hyvin vähän?
 
hs
Aina Yksin Yh:t -palstalla ei ole ollut tarvetta määritellä tarkempia kriteerejä palstalaisille ainakaan sinä aikana, jonka olen ollut mukana. Ketään ei minun tietääkseni ole häädetty palstalta pois tapaamisten määrän takia. Palstalla on ollut paljon vanhempia, jotka ovat olleet yksin raskausajasta alkaen. Vuosien varrella ihmisten elämäntilanteet muuttuvat ja myös mahdolliset toisen vanhemman tapaamiset saattavat vaihdella.

Tällä hetkellä palsta kaipaa uusia kirjoittelijoita. Uusien palstalaisten tärkein ominaisuus on mielestäni halu kirjoittaa ja herättää keskustelu uudelleen.
 

Yhteistyössä