Vertaistukea muista nuorista mammoista!

meillä imetetään ja pulloillaan. ihan kivahan se on imettää mutta onhan se pullo ruokintakin ihan jees.

kohta meidän vauva on kk ikänen. niin se aika hurahtaa vaan kun on kokoajan melkein tekemistä tuossa pakkauksessa.
 
pieniminä, tuntuu et justiinsa oisit sanonu et pääsitte sairaalasta:) Aika menee kyl toooosi nopeesti.

Mun mies meinaa perustaa oman firman:) Sulosta, ku on nii innoissaan ja kiinnostunu asiasta. Mitä teiän miehet tekee työksenne? Ja mitä te? Ootteko opiskellu jo jonkun alan tai mikä ala on suunnitteilla?
Ite opiskelen lähihoitajaks. Pikkusen viel opiskelut kesken, mut niitä sit jatketaan, ku keretään:)
 
Meillä mies on Atrialla töissä ja mä olen lähihoitaja. :)
Poliisikouluun oli tarkoitus mennä, mutta se nyt lykkääntyy kun tuo pieni rakkaus syntyi<3 ehkä ensivuonna sitten :)
Kouluun nyt pääsee aina ja töihin, mutta haluan nyt täysillä nauttia tästä vauva ajasta; kun se on niiin lyhyt.
 
mamin kulta on tänään kuukauden :heart:niin se aika juoksee. huomenna mennään hakemaan uudet mitat tytölle. saa nähdä miten kasvanut. jälkitarkastus näytteet meen antaa kanssa huomenna. en tiedä koska varsinainen lääkäri on. huomenna saan tietää. pääsis sitten urakalla treenaaman kun jälkitarkistus läpästy. kauhee vatsa lörppä vieläkin tossa. pakko sitä olis alkaa kiinteyttää.
 
Täälläkin olisi yksi nuori äiti. Itse olen 17vuotta ja tytöllä ikää sellaiset 1v8kk, ei kyllä enään mikään pieni vauva mutta silti. Olisi kiva päästä mukaan jutustelemaan :)
Ja tosiaan päivät olen itse koulussa, ja tyttö on tarhassa. Isän kanssa ei asuta yhdessä mutta nähdään mahdollisimman usein. Minä ja tyttö asutaan mun vanhemipien luona viellä, tarkotus olis muuttaa yhteen tässä lähiaikoina. :)
 
Hei emiliainen!! Ja mamiii myös. Ja oliko vielä joku muu uus? Kertokaa vähän itestänne ja teidän perheistä lisää?

Nyt taas tää viikko ku mies on jatkuvasti töissä. Ite oon ihan laiska enkä jaksa mitään tehä:D No, pojalle pitäis pian ruveta tekeen taas pari ruoka satsia pakastimeen, et on taas mitä syödä.
Miten teillä meni viikonloput?:D
 
miehen isovanhemmat kävi tyttöä katsomassa lauantaina. mietin ennen kun ne tuli että mä haluisin vaan "omia" ton tytön ja elää omassa pienessä kuplassa. en tykkää yhtää ajatuksesta että muut pitelee tyttöä. jotenkin kun tietää mistä tyttö tykkää ja mitä pitää tehdä milloinkin niin on helpompaa itse pidellä tyttöä. en pidä siitäkään että ketään tulee meille kotiin. mä voin kyllä tytön kanssa kyläillä mutta tänne ei saisi tulla kukaan :D tiedän että olen hölmö mutta ei voi mitään. ehkä nyt vielä sekin kun imetän niin en halua ketään tänne katselemaan. haluan sen oman rauhan tytön kanssa kun imetän. joku asia mistä jaksetaan puhua on imetänkö vai en. jokaiselle asia kuuluu selvästi ja "painostaa" antamaan vain rintamaitoa. palaa hermot kyllä joskus tähän kaikkeen neuvomiseen.

mimmin uudet mitat 1 kk

suluissa syntymämitat
paino 4320 g (3835g)
pituus 54,5cm (50cm)
py 38,8cm (37cm)

"hymyilee kuulee ja näkee"

kovasti kehu tyttöä tyytyväiseks. hymyili useaan otteeseen tädille.
 
Mä oon nyt harjottelijana päiväkodissa. En menny nyt syksyllä mihkää kouluu, nii onneks sai ees jotain tekemistä :D Mun poikaystävä on 21 ja se on töissä Atrialla :D

Seinäjoella asutaan nyt, juuri ollaan muutettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pieniminä;22120974:
miehen isovanhemmat kävi tyttöä katsomassa lauantaina. mietin ennen kun ne tuli että mä haluisin vaan "omia" ton tytön ja elää omassa pienessä kuplassa. en tykkää yhtää ajatuksesta että muut pitelee tyttöä. jotenkin kun tietää mistä tyttö tykkää ja mitä pitää tehdä milloinkin niin on helpompaa itse pidellä tyttöä. en pidä siitäkään että ketään tulee meille kotiin. mä voin kyllä tytön kanssa kyläillä mutta tänne ei saisi tulla kukaan :D tiedän että olen hölmö mutta ei voi mitään. ehkä nyt vielä sekin kun imetän niin en halua ketään tänne katselemaan. haluan sen oman rauhan tytön kanssa kun imetän. joku asia mistä jaksetaan puhua on imetänkö vai en. jokaiselle asia kuuluu selvästi ja "painostaa" antamaan vain rintamaitoa. palaa hermot kyllä joskus tähän kaikkeen neuvomiseen.[/B]

Mulla oli ihan samanlaiset tuntemukset!! Inhotti ja inhottaa vieläki jos joku ottaa pojan syliin. Siis varsinki jos joku vieras koskee lasta. Inhottaa!! Sit en myöskään aina jaksa et ihmiset tulee meille. IHan mielellään kyl ite käyn kylässä!!

Mutta teillä on tyttö hyvin kasvanu:) Onnea onnea!:D
 
Sori että kesti vähän vastata ei millään oo nyt kerinny koneella olla kun tytön kaa niin paljon tekemistä! Mutta nyt tulin sitten kipeeks on kuumetta ja särkee kauheesti, tytöllä kauheen kuulonen yskä ja jos pahenee tosta nii mennää kyl lääkärissä käymään. :)
Mutta siis viikonloppuna me oltiin tytön isällä ja mun siskolla eli tytön tädillä.

Itte opiskelen ammattikoulussa tokaa vuotta merkonomiksi, en oikein harrasta mitään koska koulu ja tytön kanssa oleminen vie mulla kyllä kaiken vapaa ajan ;D
 
Opiskelin, mutta lopetin kesken ne opinnot, koska oli vähän turhan liiankin pitkä matka opiskelupaikkaan 60km sinne ja takaisin sitten iltapäivällä 60km :(, muuten olisin varmaankin jatkanut. Nyt täytyy vaan etsiä jotakin muuta tilalle.
 

Yhteistyössä