Victoria Milan/käräytämme pettäjät!

  • Viestiketjun aloittaja "mimtsukka"
  • Ensimmäinen viesti
"tutkija"
Löytääkö noilta sivuilta oikeasti seuraa? Tässä kohta puoli vuotta eri sivuilla kirjoitellut, eikä ole yhtiäkään treffejä vielä tullut. Tosin en ole pettämässä ketään vaan olen jo ennestään eronnut.
Löytää löytää. Kunhan olet nainen. Siellä on yhtä naista kohden noin viisisataa miestä.
Ihan niinkuin live-elämässä nainen löytää aina seuraa mutta miehet ei niinkään.
Ja ihan sama miltä se nainen näyttää, jokaiselle reijälle löytyy kyllä kairaajansa mutta joka kairalle ei löyvy reikää ;)
 
dsfghjk
En ymmärrä mitä sellaisen ihmisen päässä liikkuu, joka ei ymmärrä pettämisen olevan pahin mahdollinen tapa loukata omaa kumppania. Pettäminen on pettämistä sen takia, että se on valehtelua vakavassa asiassa: pettäjä ottaa kumppaninsa tietämättä suhteeseen kolmannen osapuolen. Jokaisella tulisi olla oikeus päättää, onko pari- vai kolmi-, neli- jne. suhteessa. Avoin suhde on ihan eri asia, siinä ei petetä ketään, kun ei tarvitse valehdella.

Kaikki petturit sietävät joutua käräytetyiksi, sillä useimmat heistä ovat hyvin narsistisia ihmisiä, jotka eivät koskaan katso itseään kriittisesti, ellei heitä suorastaan siihen pakoteta.
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
"Tapio"
Adultdate toimii puhtaasti sillä pohjalta, että miehet ostavat krediittejä päästääkseen viestittelemään palveluntarjoajien luomille huijauprofiileille. Samaa säälittävää meininkiä kuin surullisenkuuluisassa panosuhde.com:ssa.
 
vierailija
Tätä asiaa voisi pohtia omalta kantilta. Haluaisitko sinä että joku kertoisi miehesi pettävän sinua?

Kaikkihan ei tätä halua. Minä haluan. Sellaiset on minun arvoni.
Mä haluisin tietää os mun mies pettää mua, et joku kertois mulle totuuden se helpottisi miettiä tulevaisuutta, epäilen et min mies se tekee sitä facessa ja piilotetulla profiililla ja et on estänyt mut näkemästä omia sivujaan.
Olisin kiitollinen jos olis joku joka autaus tän selvittämisessä ennen kuin perustamme kodin ja perheen.
 
vierailija
Mä haluisin tietää os mun mies pettää mua, et joku kertois mulle totuuden se helpottisi miettiä tulevaisuutta, epäilen et min mies se tekee sitä facessa ja piilotetulla profiililla ja et on estänyt mut näkemästä omia sivujaan.
Olisin kiitollinen jos olis joku joka autaus tän selvittämisessä ennen kuin perustamme kodin ja perheen.
Kuulostaa siltä, että teidän ei kannata kotia ja perhettä perustaa. Ihan siitä huolimatta pettääkö mies vai ei. Jos toisella osapuolella on niin turvaton olo parisuhteessa, niin eikö se jo kerro kaiken oleellisen?
 

Yhteistyössä