Victoria Milan/käräytämme pettäjät!

  • Viestiketjun aloittaja "mimtsukka"
  • Ensimmäinen viesti
Keijupölly
[QUOTE="vieras";25170437]Joo noin mä aina sanon mun miehellekin, eikä se tyhmä aavista mitään![/QUOTE]
Niin no mikäs siinä, jos olet ihminen, jolle valehtelu on luontaista. Joillekin on, olen sen huomannut.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25170450:
Niin no mikäs siinä, jos olet ihminen, jolle valehtelu on luontaista. Joillekin on, olen sen huomannut.
Se on minulle aivan luontaista. Johtuu kai siitä kun olen helluntailainen niin se tulee helposti.
 
"huoh"
[QUOTE="vieras";25170467]Se on minulle aivan luontaista. Johtuu kai siitä kun olen helluntailainen niin se tulee helposti.[/QUOTE]

Ei ole vanhemmat osanneet lastaan kasvattaa....
 
Olette varmasti ylpeitä kun rikotte onnellisia perheitä? Erityinen ilon aihe sitten kun eroperheen masentuneesta lapsesta tulee kouluampuja.
Kuinka nämä naiset ovat rikkomassa onnellisia perheitä? Jos mies/nainen perheessä sopii treffit, niin he yksin ovat treffejä järjestämässä. Onko silloin onnellinen, jos pitää järjestää treffejä puolison tietämättä?
 
Kuinka nämä naiset ovat rikkomassa onnellisia perheitä? Jos mies/nainen perheessä sopii treffit, niin he yksin ovat treffejä järjestämässä. Onko silloin onnellinen, jos pitää järjestää treffejä puolison tietämättä?
Sekä pettäjä että muu perhe voi olla oikein onnellisia? Ainakin verrattuna tilanteeseen jossa pettäjä on käräytetty, perhe hajoitettu lapilta riistetty koko perusturva.

Ilman ap:n toimintaa saman perheen lapsilla olisi voinut olla ehjä lapsuus.
 
"Neith"
hämmentää vain että miksi? siis ei se ole ehkä muiden asia alkaa ketään "käräyttelemään"
lisäksi, kun ei kerran ole tiedossa niitä syitä jotka tilanteeseen johtaa niin on ehkä vähän typerää lähteä muiden elämää sotkemaan.
 
Keijupölly
[QUOTE="Neith";25170558]hämmentää vain että miksi? siis ei se ole ehkä muiden asia alkaa ketään "käräyttelemään"
lisäksi, kun ei kerran ole tiedossa niitä syitä jotka tilanteeseen johtaa niin on ehkä vähän typerää lähteä muiden elämää sotkemaan.[/QUOTE]
Käräyttäjä sotkee elämän, mutta pettäjä laittaa elämäänsä järjestykseenkö? :D
Ihmiset ei näköjään enää tajua syytä ja seurausta.
 
Toki kriisit vaikuttavat lapsiin ja ero on yksi elämän suurimmista kriiseistä. Se voi johtaa masennukseen, mutta kouluampumiseen on turha vetää yhteyttä. Koulukiusaaminen vaikuttaa paljon enemmän lapseen kuin pelkkä ero.
Lapsen huono olo ilmenee häiriökäyttäytymisenä ja kotiolot vaikuttaa siihen tuleeko lapsesta kiusaaja tai kiusattu.

Yhteys kouluampujiin on tarkoituksella kärjistetty koska ap:n pitäisi saada ajattelemaan seuraamuksia vähän laajemmin. Katkeruus ja viha sokaisee.
 
"vieras"
Sekä pettäjä että muu perhe voi olla oikein onnellisia? Ainakin verrattuna tilanteeseen jossa pettäjä on käräytetty, perhe hajoitettu lapilta riistetty koko perusturva.

Ilman ap:n toimintaa saman perheen lapsilla olisi voinut olla ehjä lapsuus.
En millään pysty ymmärtämään kaltaisiasi ihmisiä, jotka itselleen saavat valehdeltua niin uskottovasti, että saavat pettämisenkin käännettyä päässään positiiviseksi tai vähintäänkin neutraaliksi asiaksi.
Miten se onnistuu? Olenko mä vain liian realisti?
 
Sekä pettäjä että muu perhe voi olla oikein onnellisia? Ainakin verrattuna tilanteeseen jossa pettäjä on käräytetty, perhe hajoitettu lapilta riistetty koko perusturva.

Ilman ap:n toimintaa saman perheen lapsilla olisi voinut olla ehjä lapsuus.
Meinaatkos, että lapset ovat tyhmiä eivätkä näe metsää puilta?
Pettäjä on pettäjä, joko hänen puolisonsa hyväksyy sen tai sitten ei. Miten tämä poikkeaa siitä tilanteesta, jos pettäjä jää oman varomattomuutensa takia kiinni? Ei mitenkään.

Pettäjässä näkyy pettämisen merkit, jos puolison tuntee.
Ilman pettämistä, perhe voisi olla ehjä. Pettäminen kertoo jostain.

Nimim. kokemusta on.
 
  • Tykkää
Reactions: eras, vierailija
Sekä pettäjä että muu perhe voi olla oikein onnellisia? Ainakin verrattuna tilanteeseen jossa pettäjä on käräytetty, perhe hajoitettu lapilta riistetty koko perusturva.

Ilman ap:n toimintaa saman perheen lapsilla olisi voinut olla ehjä lapsuus.
Tässä on musta menty metsään ja rytinällä. Vain pettäjät ovat vastuussa perheidensä rikkomisesta. He ovat ottaneet sen ensimmäisen askeleen ja kaikki mitä tulee sen jälkeen heidän toimintansa seurauksena on vain ja yksin heidän vastuullaan.

Oletko Tripod itse pettänyt koska puolustelet näin pettäjien toimintaa? Tuli vain mieleen argumentoinnistasi. Haluaisitko itse että sinulle ei kerrottaisi jos vaimosi sinua pettää? Eikö se olisi itselle valehtelua loppujen lopuksi?
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Lapsen huono olo ilmenee häiriökäyttäytymisenä ja kotiolot vaikuttaa siihen tuleeko lapsesta kiusaaja tai kiusattu.

Yhteys kouluampujiin on tarkoituksella kärjistetty koska ap:n pitäisi saada ajattelemaan seuraamuksia vähän laajemmin. Katkeruus ja viha sokaisee.
Maton alle lakaisukaan ei ole hyvä keino. Pettämisen ilmitulo ei välttämättä johda eroon tai katkeruuteen. Minusta meidän on hyvä antaa viesti että pettäminen ei ole hyväksyttävää käytöstä. Millaisen mallin pettäminen antaa lapsille?

Pettämistä ei ole vieraissa käyminen, vaan asian salaaminen ja siellä käyminen luvatta.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Kuka tai mikä taho antaa joillekin oikeuden toimia jonain ihme maailmanpoliisina, ja puuttua aikuisten ihmisten yksityiselämään?

Sitä minä aika ajoin mietin näissä "aion käräyttää pettäjän"- keskusteluissa. Oli kyse sitten siitä, että käräyttää naapuritalon Martin tai jonkun random nettimiehen.

Toinen asia mikä mietityttää on se, että missä pumpulissa jotkut elävät, jos he kuvittelevat että tieto on aina a) vaimolle ihan uusi eikä hänellä ole aavistustakaan ja b) että asia ehdottoman varmasti vaimoa haittaisi ja hän ilahtuu saadessaan tietää? Itse ajattelin tuolla lailla joskus kirkasotsaisena 15-vuotiaana, mutta näin aikuisiässä mulle on jo kauan sitten selvinnyt että parisuhteita on monenlaisia, rakkauden määritelmä on monitahoinen, ja toisten yksityisasioihin ei kannata sotkeentua ellei erikseen pyydetä (eikä sittenkään).
 
"Neith"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25170575:
Käräyttäjä sotkee elämän, mutta pettäjä laittaa elämäänsä järjestykseenkö? :D
Ihmiset ei näköjään enää tajua syytä ja seurausta.
se pettäjän ja petetyn elämä voi olla hyvinkin onnellista ilman tietoa tai varmuutta pettämisestä.
miksi pitää jonkun täysin vieraan mennä puuttumaan asiaan joka ei hänelle kuulu?
kas, mun teini aikoina tytöt harrasti sitä että jos tapasivat jonkun pojan jonka halusivat ja se olikin varattu niin sitten tytöt niitä poikia/nuoria miehiä käräytteli syystä taikka syyttä.. typerää se oli silloinkin ja on mun mielestä edelleen.
ei pitäisi puuttua asioihin jotka ei ihmiselle kuulu
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä