Viehättääkö

  • Viestiketjun aloittaja nuoret tytöt
  • Ensimmäinen viesti
nuoret tytöt
Haluaisin vähän mielipiteitä n. 30-vuotiailta miehiltä. Voiko 16-vuotiasta tyttöä ajatella "sillä tavalla"? Jos tiedät tytön iän, eikä hän sen enempää ulkoisesti kuin sisäisestikään ole vielä naiseksi kasvanut. Millainen on mies, joka kykenee seksiin tällaisessa tilanteessa? Minun mielestäni ei ainakaan aikuinen...
 
ööö
miks täällä taas naiset vastaa ja heti on haukkumassa EI IHME ettei täällä miehet viihdy! hei akat antakaa miesten vastata jne tää on ISIEN PALSTA!!! itsekin oon nainen mut käyn täällä vain lukemassa taustapiruna enkä haukkumassa jokaista miestä lyttyyn jolla on eri mielipide ku jollakin naikkosella... musta ois hirveen kiva jos miehilläkin ois oikeus omiin mielipiteisiin tällä palstalla. harmittaa ku miesten kirjoituksia ei täällä pahemmin näy!
mut aloituksesta, mä olin 16 ku seurustelin melki 30v:n kans, eikä siinä ollu mitään ihmeellistä.. olipahan vanhempi ukko "opettamassa", parempi sekin siinä iässä ku joku kokematon nuori kolli... :kieh: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 11:02 ööö kirjoitti:
miks täällä taas naiset vastaa ja heti on haukkumassa EI IHME ettei täällä miehet viihdy! hei akat antakaa miesten vastata jne tää on ISIEN PALSTA!!! itsekin oon nainen mut käyn täällä vain lukemassa taustapiruna enkä haukkumassa jokaista miestä lyttyyn jolla on eri mielipide ku jollakin naikkosella... musta ois hirveen kiva jos miehilläkin ois oikeus omiin mielipiteisiin tällä palstalla. harmittaa ku miesten kirjoituksia ei täällä pahemmin näy!
mut aloituksesta, mä olin 16 ku seurustelin melki 30v:n kans, eikä siinä ollu mitään ihmeellistä.. olipahan vanhempi ukko "opettamassa", parempi sekin siinä iässä ku joku kokematon nuori kolli... :kieh: :LOL:
no minä en ainakaan haukkunut ketään ja mistäs tiedät onko tuo mää mies vai nainen...että turhaan katos se herne nenään.
 
Kyllä mä reipas 30v-miehenä sanoisin, että jos 16 kesäinen tulee vastaan niin lähinnä katon että onpas söpö tyttö. En kyllä missään tilantessa alkais mihinkään seksijuttuihin sen ikäisen kanssa. Sen ikäisiäkin löytyy jo aika kehittyneitä, että kyllä sitä varmaan on joskus tullu katottua, että onpas söpö peppu tai jotain.
 
NakuAnkka
Täällä taas haukutaan kaikki miehet pedofiileiksi vai ?) Sellasia me just ollaan. Just.

Että se ikä lukee ottassa vai?
Se nyt vaan on niin, että osa naisista kehittyy ulkoisesti hieman nopeampaa kuin toiset. Se sisäinen kehittyminen nyt on asia aivan erikseen.

Ja osalla tytöillä on vielä tapana tarkoituksella valehdella ikänsä, että eiköhän sitä satu, että tulee katsottua joitakin tapauksia seksuaalisessa mielessä.
 
Nainen
Minulla on kokemusta siitä, että aikuiset äijät tuijotteli, vislaili ja käpälöi minua jo alkaen 12 vuotta.

Olin siis ihan lapsi, mutta rinnat oli alkaneet silloin kehittyä. Joskus 14-15- vuotiaana kesät oli ihan kamalia. Kun oli kaupungilla shortsit ja toppi, niin aina oli niitä kyyliä ja vislailijoita. Uimarannalla noin 40- vee ukot oli pahimpia.


JA TÄMÄ KAIKKI SIIS TUNTUI TODELLA PAHALTA, TUNSIN OLEVANI KÄVELEVÄ TISSIPARI JA TAKAPUOLI!!

Eli kyllä niitä lapsinaisen ihannoijia on. Mielestäni tosimies ei tällaiseen sorru.

Koskaan en tuonut itseäni ns. tykö, ennemminkin arkailin, mutta usein silti sain kärsiä kaikenlaista. JA SE NOLOTTI NIIN........
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 15:39 Nainen kirjoitti:
Minulla on kokemusta siitä, että aikuiset äijät tuijotteli, vislaili ja käpälöi minua jo alkaen 12 vuotta.

Olin siis ihan lapsi, mutta rinnat oli alkaneet silloin kehittyä. Joskus 14-15- vuotiaana kesät oli ihan kamalia. Kun oli kaupungilla shortsit ja toppi, niin aina oli niitä kyyliä ja vislailijoita. Uimarannalla noin 40- vee ukot oli pahimpia.


JA TÄMÄ KAIKKI SIIS TUNTUI TODELLA PAHALTA, TUNSIN OLEVANI KÄVELEVÄ TISSIPARI JA TAKAPUOLI!!

Eli kyllä niitä lapsinaisen ihannoijia on. Mielestäni tosimies ei tällaiseen sorru.

Koskaan en tuonut itseäni ns. tykö, ennemminkin arkailin, mutta usein silti sain kärsiä kaikenlaista. JA SE NOLOTTI NIIN........
MIehet on NIIN tyhmiä :headwall:
 
Sama kohtalo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 15:39 Nainen kirjoitti:
Minulla on kokemusta siitä, että aikuiset äijät tuijotteli, vislaili ja käpälöi minua jo alkaen 12 vuotta.

Olin siis ihan lapsi, mutta rinnat oli alkaneet silloin kehittyä. Joskus 14-15- vuotiaana kesät oli ihan kamalia. Kun oli kaupungilla shortsit ja toppi, niin aina oli niitä kyyliä ja vislailijoita. Uimarannalla noin 40- vee ukot oli pahimpia.


JA TÄMÄ KAIKKI SIIS TUNTUI TODELLA PAHALTA, TUNSIN OLEVANI KÄVELEVÄ TISSIPARI JA TAKAPUOLI!!

Eli kyllä niitä lapsinaisen ihannoijia on. Mielestäni tosimies ei tällaiseen sorru.

Koskaan en tuonut itseäni ns. tykö, ennemminkin arkailin, mutta usein silti sain kärsiä kaikenlaista. JA SE NOLOTTI NIIN........
Samaa mulla. Käpälöintiä myös. Viinantarjoamista, kyytien tarjoamista, suoranaista koskettelua sanoen "Onpas tytöllä tiukat housut". Ja se 40+ oli pahin ryhmä. Ei auttanut vaikka itse oli siveyden sipuli, ei meikannut ja vaatteetkin lähinnä veljen kaapista otettuja. Uimarannalla varsinkin ihan hirveää se katseiden tulitus ihan siitä 12 v. lähtien kun rinnat kasvoivat.

Vanhemmat miehet varmaan ajattelee, että nuori tyttö lähtee helpommin kun ei osaa vielä paremmasta unelmoida. Ja niinhän se usein onkin mitä olen katsellut menoa. Jotkut etsii vielä isähahmoa, toiset taas sitä jännitystä, toiset haluaa herättää pahennusta. Meissä muissa se huomio aiheuttaa pahaa oloa.

Mulle on ikäero sen verran tärkeä, että en isäni sukupolven edustajaa sänkyyni ottaisi.
 
Nainen
Vieläkin keittää kattila yli, kun miettii niitä kaikkia irstaita katseita, kommentteja yms.

Jo kaksitoista vuotiaana meni tavallaan lapsuus, kun näin tällaisen ihanan otuksen tuijottavan rintojani suoraan paidan kainaloaukosta sisään ihan lähietäisyydeltä. Tuli sellainen olo, että minussa on jotain liikaa. Ja sitä oloa sitten riittikin...

Jos olisi pakko katsella LAPSEN MUOTOJA, niin tekisivät edes salaa.

Nämä nyt on jo menneitä ja olen ihan sinut naiseuteni kanssa, mutta kyllä se ukkojen hölmöys monesti ihmetyttää.

YKSI TISSIPARI VOI VISSIIN OLLA SEN ARVOINEN, ETTÄ JURAUTTAA AUTONSA JALKAKÄYTÄVÄN KIVIREUNAAN! :kieh: :kieh:
 
Jim
Kyl p.erseen tuijottelu tissit voittaa.Ei ny petiin tälläinen kolmekymppinen menis kuustoitaveen kanssa, mutta kyllä niitäkin löytyy.Mein kylässä yli kolmekymppinen ukko seukkaa 8 tai ysi luokkalaisen kanssa,ja tytön porukat sallii sen.Mitä se sit kertoo lapsen vanhemmista,ei juuri aikuisempia taida olla kuin ko. mies.
 
Juho
Vaikka naisen kroppa olisikin kehittynyt täyteen muotoonsa uskon kuitenkin että pään sisältä hän on vielä kesken.

Jos mies on humalassa tai muuten äly katkolla voi muodokas kroppa voittaa ajatuksen että hän kuitenkin lapsi vielä.

Joskus kyllä tuntuu että että ei mieskään ole "aikuinen"

Tarkoitan tällä sitä miten yksinkertaisesti toimitaan ja tehdään päätökset.

Kyllä seksi pitäisi hakea kammarista eikä nuorilta tytöiltä.

Kuten aina kukin tyylillään :/
 

Yhteistyössä