vielä huumeista

Ite oon raskaana ja mies polttelee ja olen itsekkin joskus mutta ei nappaa tai ei ole mun juttu enää,mun mies saa poltella jos haluaa mutta ei mun seurassa ja ei ainakaan koskaan vauvan läheisyydessä..saa polttaa kamujen kanssa ku viettää iltaa,ei ole koskaan tullut vielä ongelmia eteen.
 
Tuntuu olevan aika yleistä tämä polttelu.Kummallista, huumeiden hallussapito on rikos.Tuo asia ei haittaa kait ketään?
Sitten itketään kun, poliisi tekee kotietsinnän ja löytää huumeita.
Kiistetään asia , enhän voinnut tietää mietä avo tai muumies teki.
Niinkö..
No jokainen tyylilään.Miten kerrotte lapsillenne että huumeiden käyttö on vaarallista, laitota ja rikollista?
 
harmaananyt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 00:14 Sini kirjoitti:
Ite oon raskaana ja mies polttelee ja olen itsekkin joskus mutta ei nappaa tai ei ole mun juttu enää,mun mies saa poltella jos haluaa mutta ei mun seurassa ja ei ainakaan koskaan vauvan läheisyydessä..saa polttaa kamujen kanssa ku viettää iltaa,ei ole koskaan tullut vielä ongelmia eteen.
meillä samoin, mutta lapsi jo yli vuoden...
 
näin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2006 klo 11:05 harmaananyt kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 00:14 Sini kirjoitti:
Ite oon raskaana ja mies polttelee ja olen itsekkin joskus mutta ei nappaa tai ei ole mun juttu enää,mun mies saa poltella jos haluaa mutta ei mun seurassa ja ei ainakaan koskaan vauvan läheisyydessä..saa polttaa kamujen kanssa ku viettää iltaa,ei ole koskaan tullut vielä ongelmia eteen.
meillä samoin, mutta lapsi jo yli vuoden...
myös meillä, eikä ole ongelmia ollut. lapsi myös yli vuoden...
 
koi
Aika outoa jos polttaminen tullut julki vasta sen jälkeen kun on yhteinen lapsi? Miten aiemmin suhtauduit asiaan? Mikä nyt on erona?
Onko polttamisesta jotain haittaa?
Entä humaltuminen?

Itselläni ei ole mitään huumeita vastaan ja olen käyttänyt (mietoja ja vähemmän mietoja), ja varmaan tulen satunnaisesti käyttämäänkin hamaan hautaan asti pari kertaa vuodessa, ja koen paljon häiritsevämmäksi ja moraalisesti arvelluttavammaksi sen että toiset juo itsensä räkäkänniin.

Tietenkään ei tulisi mieleen polttaa mitään sen enempää saatikka juoda lasten läsnä ollessa, vaan lapset ovat tärkeintä ja heistä pitää pystyä pitämään huolta. Kyllä sitä sitten ehtii juhliakin.
 
mielipide
riippuu miten paljon polttelee, siis haittaako se jo arkielämää vai on rentoutumiskeino, siis ei hae sellaista ihan "stoned" olotilaa...ja eihän sitä lapselle tarvitse selitellä, sillä ei lapsen edessä tietenkään poltella/kääritä sätkää.eikä esiinnytä pilvessä kuten ei myöskään kännissä, sehän on selviö.

ihanan naiivi tuo kommentti, että pilvestä ne on ne heroinistitkin aloittaneet:) kannabis ja ns. kovat huumeet on kyllä aika eri asia.
on paljon ihmisiä, jotka polttelee sillointällöin tai jopa esim. sätkän pari illassa, mutta ovat päivät töissä "bisnesmiehinä". Euroopassa hyvin yleistä. ei tietenkään sovi kaikille, toiset on alkoholinkin kanssa humalahakuisia ja toiset taas ei. tosiaankin joku känniörvelö-pahimmassa tapauksessa väkivaltainen sellainen on kyllä mielstäni paljon pahempi kuin pilvenpolttelu rentoutumismielessä.

mutta siis mielipiteeni on, että jos pysyy homma hallussa, mielestäni ok. eli kohtuus kaikessa:)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 19:47 sibelius 79 kirjoitti:
joo no eri asiahan se on..mutta pilvestähän ne heroinistitkin on aloittanut..
en hyväksyisi..mutta kaikki tyylillään..
"pilvestähän ne heroinistitkin on aloittanut... " toi on se typerä PORTTITEORIA että miedommat aineet johtaa heti kovempiin huumeisiin...se vaan ei ole näin. en tunne yhtään pilvenpolttajaa joka olisi koukussa johonkin kovempiin aineisiin ja eräässä dokumentissa mikä kertoi OIKEISTA narkkareista,nämä narkkarit oli ekalla kerralla piikittäny heroiinia /kokaiinia . ei pilveä missään vaiheessa. SE ON IHMISESTÄ ITSESTÄ KIINNI, EI SIITÄ MITÄ SE NAUTTII. piste.
 
sat
Mitä ihmeellistä siinä on? Kannabis voi kohottaa skitsofreniaan sairastumisen riskiä, mutta on muuten vähemmän vaarallista kuin alkoholi. Kannabiksen väärinkäyttö on melkein yhtä vakava asia kuin alkoholin, mutta ei kai satunnaiskäytössä mitään pahaa ole.

Kuitenkin on hyvä miettiä perheen taloudellista vakautta, mitä käy jos mies jää kiinni ja menettää työpaikkansa tms.? Entä pitääkö lapset opettaa salailemaan isin pilvenpolttoa?
 
jep
Mun mielestä kannabis ei ole huume vaan nautinto aine =) Olen ennen poltellut paljon. kun olin raskaana ja kun tyttö oli vielä ihan pikkuinen niin en poltellut ollenkaan.. sitten eräänä iltana kun tyttö oli mummolassa ja oltiin miehen kanssa viihteellä niin otin hatsin jointista ja näin on edelleen, eli jos tyttö on hoidossa niin silloin voin juoda ja polttaa mutta ei ikinä tytön läsnä ollessa! Ja näin tapahtuu about kerran 2kk. Eli en pidä sitä pahana, koska kannabis on kuitenkin harmiton, ja sehän laillista joissain maissa.. ;)
 
huumepoliisi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2006 klo 07:51 jep kirjoitti:
Mun mielestä kannabis ei ole huume vaan nautinto aine =)
No sepä ei olekaan sun mielipiteestä kiinni, vaan asiasta on säädetty iha lakikin. Mun mielestä senkin pitäis jotain painaa, että pilven poltto on LAITONTA, kuten minkä tahansa huumeen käyttö ja hallussapito. Yhteiskuntamme sallii alkoholinkäytön, mutta ei huumeita, eikä se ole kenenkään mielipiteistä kiinni.
On se vähän kova juttu, jos jääkin kiinni ja isi tai äiti saa tuomion huumeiden hallussa pidosta tai käytöstä. ite ainakin narauttaisin varmasti jos tietäisin jonkun käyttävän.
 
jep
Niin se ON MUN MIELIPIDE!
Ymmärrän sen ettei sitä hyväksytä, mutta en mä sitä vastaankaan ole..

Esim. mun (HUOM. MUN) mielestä alkoholi on paljon paljon vaarallisempi nautinto aine kuin kannabis.
Miettien noita dokuja jotka loppu elämänsä tuhoaa alkoholilla ja #&%?$!* ja kusee housuihinsa kuollen siihen.

JOs katsot ihmistä joka on juonut vaikka vuoden niin se on ihan sairaassa kunnossa, ja sitten taas ihminen joka on poltellut vuoden niin se ero on huimaava koska siitä ihmisestä sä et huomaa mitään eroa.
saattaa olla pilven polttaja vaikka paras ystäväsi etkä sitä edes tajua..

Kannabiksesta ei ole löydetty sellaista että se tappais ja se ei saa ketään ihmistä makaamaan omissa ulosteissaan.
Ja siitä että kannabis aiheuttaa skitsofreniaa ei pidä täysin paikkansa, jos ihminen on herkistynyt skitsofreniaan niin silloin kannabis saattaa aikaistaa sen synnyn, eli ei kannabis tee skitsofreniaa vaan henkilö jolle se puhkeaa niin se oisi joka tapauksessa puhjennut ilmankin kannabista.

En ikinä hyväksyis sitä että oma tyttäreni alkais polttelemaan, mutta olen sitä mieltä että ei tuo kannabis mikään huume ole.
 

Yhteistyössä