Vielä te siellä laitoksella nettailette, mutta oottakaahan kun vauva syntyy

  • Viestiketjun aloittaja nämä nykyajan äidit
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä sitä aikaa suht paljon on ku se vauva on syntynyt.. Vauvahan nukkuu suurimman osan ajasta ja ainoa mitä se vaatii niin ruokaa ja vaipanvaihtoa. (periaatteena, tottakai läheisyyttäkin) mut näin. kyllä sitä aikaa aika paljon on, ettei voi sen piikkiin oikein laittaa ettei mitn kerkeis tekemään. Ainoahan siinä on se univaje mut ei voi mitään. Hyvin kestetään! :)
 
Joo..kyllä mä olen siihen varautunut. B) Imetystä, vaipanpesua,laulamista, perhepetiä, Reiman kuvaston selaamista ja Huutonettiä. En kuvittelekaan enää eläväni normaalia elämää missä nukun, syön, käyn suihkussa, vessassa, kaupassa tai meikkaan.

Onneksi vielä esikoisen syntyessä mulla ei ollut nettiä että sain tän vajaan 7v kuitenkin vielä elää ilman suorituspaineita.
 
mari
Alkuperäinen kirjoittaja anniheidihelena:
Kyllä sitä aikaa suht paljon on ku se vauva on syntynyt.. Vauvahan nukkuu suurimman osan ajasta ja ainoa mitä se vaatii niin ruokaa ja vaipanvaihtoa. (periaatteena, tottakai läheisyyttäkin) mut näin. kyllä sitä aikaa aika paljon on, ettei voi sen piikkiin oikein laittaa ettei mitn kerkeis tekemään. Ainoahan siinä on se univaje mut ei voi mitään. Hyvin kestetään! :)
Kaikki vauvat on erilaisia. Minäkin luulin että kaikki vauvat nukkuu paljon, mutta vielä mitä... Lyhyillä nukkumatauoilla ehdin tehdä ne ihan välttämättömät kotityöt ja mitään rauhallisia kahvi/ruokahetkiä ei tosiaan ole ollut. Nyt vauvan ollessa 4 kk alkaa jo vähän helpottaa, mutta olen jo sopeutunut siihen että rauhallista lököttelyaikaa ei päivissä ole. Onneksi vauva nukkuu sentään alkuyöt hyvin, tosin silloin kannattais kyllä itsekin nukkua.
 

Yhteistyössä