vieläkö iltatähti

Pähkäily jatkuu.. Vaikka yölläkin vähän vihloi, ei mekkoja kuulu. 4 pv nyt myöhässä. Vaikka eipä tämä kehoni nyt muutenkaan normaali ole, kun vain toisella munasarjalla mennään, mutta ihmetyttää tämä silti. Voiko niiden miettiminen/stressikään näin vaikuttaa kun lähes aina ovat kellontarkat?!?
 
Eipä taida olla sitä itseään, vaan vaan myöhässä/sekaisin.
:( Tein testin aamulla ja negaahan se näytti.
Vähän ehkä tuhruakin tuli paperiin, joten eiköhän ne sieltä vielä ala.
Mie en vaan kestä!! Jos nyt meni kiertokin ihan sekaisin, ottaa varmasti aikansa tulla raskaaksi. :/ Vielä, kun tuo ukko-kulta käy kotona vain viikonloppuisin. Aika kellottamista, että tänne saataisiin vauvoja aikaan. :mad:
 
Moikka taas. Meillä oli inseminaatio viime perjantaina elikkäs nyt piinaillaan. Tänään on dpo 4-5 en ole varma koska ovis oli. Testit polttaa kaapissa ja varsinkin tuo puoliso on yli innokas testailemaan jo jopa tänään. No ihan turhaa viel mut tuskin odotellaan tarpeeks pitkään joten voi olla et jo huomenna testaillaan ja sit joka päivä. Testejäkin tilattiin lisää.
Mites muilla?
 
Kp 16 menossa. Menkat oli tosi myöhässä, mutta lopulta sitten alkoivat.
Mies on ollut paljon kotona, vaikka normaalitilanteessa olisi nyt töissä ja koko oletettu ovulaatio olis mennyt täysin hukkaan. Peittoa on kovin heiluteltu viime päivät ja ainakin vatsa/selkäkivuista päätellen voisin aatella, että oviskin on mahdollinen. Tikuttanutkin olen, mutta mitään täysin selkeän kirkasta viivaa en oo siihen saanut. :/
Viime yönä näin unta, että meillä olisi yhteinen lapsi. Niin toivon, että vielä kesän aikana pääsisimme häntä odottamaan. <3
 
Särkee ja vihloo. Koko alavatsaa, kylkiä ja alaselkää.
En enää tiedä, mitä tää voi olla, kun perjantaina oli ekat kivut ja yhäti jatkuvat. Ihan kuin ois menkat, mutta kumminkin on ovisaika. Ei kai oviskivutkaan näin kauaa voi jatkua?! Tänään tosin ovistikun viiva oli ehkä tummeimmillaan. Mutta ei oviskaan näin kipeää ole koskaan tehnyt vaikka sen usein olen paikantanutkin. Ärsyttää tällainen itsensä tarkkailu!! :/
 
Mulla se hormonikierukka (kohta ollu 4vuotta), niin ovis kivut kyllä kestää mulla 3-4 päivää...mut tuo on kyl jo kauan o_O
Mäkin tarkkailen itseäni jo nyt hyvinkin :whistle:
Oon täs lihonut jokusen kilon tän vuoden puolella ja mies kysyikin et oonko raskaana kierukasta huolimatta...juu en ole kuiteskaan...no hän sanoi sen olevan häneltä toiveajattelua :LOL:
Mielessä kävi itsellä et josko harkitsisi kierukan poistoa jo kesän jälkeen??:whistle:
 
Kivut olivat muutaman päivän poissa ja alkoivat taas.
Tänään kp 24. Normaalisti mun kierto on ollut n 28 päivää, mutta edellinenhän oli sen 32 pv. Tänään vessassa tuli kirkasta verta vähän paperiin pyyhkiessä.. :( Olisikohan sitten niin, että meillä ei vaan tässä kierrossa sitten tärpännyt. Mahdollinen kiinnittyminen olisi voinut olla menneenä viikonloppuna ajankohdasta ja viilloista päätellen, mutta ehkä sain vihlaisut aikaan mielikuvituksella ja jos tuo olisi kiinnittymisvuotoa, sen olisi kai pitänyt tulla jo aiemmin. :/
Tiedän, että tätä ei pitäisi miettiä näin loppuun saakka ja monelta kantilta, mutta en vaan mahda luonteelleni mitään. :(

Aivotar, Eiköhän sen kierukan jo voi alkusyksystä poistaa.. ;)
 
Heippa hetken tauon jälkeen!
Tarkoituksella pidin palstailutaukoa, kun oli kerran tjot- meininki, ettei liikaa ajatukset pääsisi karkailemaan vauvailuun..
Ja niinhän siinä sitten kävi että yk1, ei yksiäkään luomumenkkoja, ja tadaa!! Rv 6+4 :love: Oireita kyllä oli ilmassa, laitoin sen piikkiin, kun just oli ehkäisyt jätetty pois, nii hormonitoiminta pikku hiljaa palautuu :whistle: Palautu näköjään:D

Tsemppiä kaikille ketjulaisille, seurailkaa tuonne helmikuisiin mahd. moni! (y)
 
Onnea Äippä 84!!! :love:

Täällä sekavasti edelleen.
Kp 28 päättyy juur, eikä menkkoja ainakaan vielä näy. Tosin se edellinen pitkä kierto voi toistua. Testasin juhannusaattona varmuudeks, jotta uskalsin ottaa muutaman siiderin. Negahan se oli. Tietty.
Eilen petipuuhien jälkeen tuli vähän aikaa veristä vuotoa ja sitten loppui kuin seinään vaikka ensin luulin et ne menkat alkoi. Tänäänkin peitto on heilunut, mutta ilman vuotoja. (n)
Eli todella sekavaa menoa yhä.
Koitan nyt olla vielä testaamassa uudestaan. :)

Aivotarelle onnittelut hyvästä päätöksestä!! (y)
 
Viimeksi muokattu:
Ärsyttää tää kyttääminen!!
Tänään taas aamulla verta vessassa (ummetusta) käyttäessä. Paperiin vain vähän kirkasta verta. Kp 29. Illalla enää pieni tippa ruskeaa tuhrua.
Tällaista ei ole ollut koskaan. Ei raskaana ollessa eikä muutenkaan. En enää ymmärrä!
Nännit on arkana ja vatsaa vihloo.
Tuleeko ne hiton menkat vai ei!?
Tuntuu tuhlaukselta tehdä testiä huomenaamulla. :(
 
Ikuinen laihduttaja :(
Toi itsensä kyttääminen on ihan kamalaa :unsure: kun sain keskenmenon ennen kuopusta, niin koko kuopuksen raskauden ajan vainoharhaisena aina vessassa käydessä kyttäs paperia kun oli pyyhkinyt :confused:
 
Raskausunet ja vauvaunet on ihania!! :love:

Täällä kp14 tänään ja väitän et olis ois ollut limojen ja kipujen suhteen lauantaina. Harmi, että oltiin melkein koko viikonloppu miehen kanssa erillään eikä päästy peittoa heilutteleen kun vain muutamasti. Tuo kun on viikot aina reissussa. :unsure:
Noh, toivotaan silti parasta.
En kumminkaan isojakaan odotuksia aseta tähän kiertoon. :mad:
 
Viimeksi muokattu:
Reissuhommat on ihan pyllystä! Varsinkin just tällä hetkellä! Onneks ukolla on nyt ollut melko paljon yllättäviä vapaita, kun hommaa on ollut vähemmän, mutta silti sen työ masentaa just nyt. o_O ja se puuttuva munasarja ja ja.. :unsure:

Nooh, kyllä meidänkin vuoro vielä tulee! :sneaky:

Mun pitäis kans saada painoo kuriin. Ainakin viitisen kiloa pois. Mutta miten kaikki liikunta kesällä onkin niin pakkopullaa?! :unsure:
 
Mä makselen joka kuukaus jumppa/salikorttia ja taukoo on takana nyt sieltä 2kk. :cautious:
Pitäisjapitäis..

Btw, aloin napsimaan mielenkiinnosta pari viikkoa sitten vauvahaaveissani Gelee Royale valmistetta sekä raskausajan vitamiinivalmistetta, kun terkkari kehoitti laittamaan d-vitamiinit ja foolihapot heti kohdilleen. Toivottavasti on joku hyöty noistakin. :)
 
Nopea ilmoittautuminen tänne. oon lukenut mielenkiinnolla teidän taustoja. Ei mun enää koskaan pitänyt tulla näille palstoille. .. . . .. . . . Menin sitten viimeisimmän eron jälkeen löytämään miehen,jolla ei lapsia. Vähän hän kyllä puhui että on jo tottunut(?!?) ajatukseen että jää lapsettomaksi. Ehkä jääkin mutta mahdollisuuden olemme päättäneet antaa,että josko... Mulla on jo 4 lasta 2 miehen kanssa. Kaikki lapset on saanut alkunsa hoidoilla ;kerran olen jonkun hoidon välissä tullut luomuna raskaaksi mutta se meni varmaan hoitojen hormooneista johtuen heti plussan jälkeen kesken. Ehkäisyn(rengas) jätin pois kesäkuussa eli 1 ovis on mennyt ja nyt kk-vuoto 2. päivää. YK2 menossa. Ei asuta miehen kanssa yhdessä eikä edes tavata joka päivä ;keskimäärin 1-3krt viikossa. Silloin ku mulla ei lapsia. Seksiä on siis aika harvoin mutta sitäkin laadukkaampaa... Raskautumista ajatellen täälläkin haasteensa...... Toiveet ei kyl oo muutenkaan korkealla. Mulla PCO mut ovis kyl kai tapahtuu yleensä. Miehen tavarasta ei tietoa.
Jos mä vielä luen näitä kauan, vauvakuume ei oo kaukana.

Minä 38 ja mies 45.
Mun lapset 6-15.
Palataan ja plussatuulia toivotan kaikille.
 
Tervetuloa Helmiina ´mukaan porukkaan! :)

Täällä tänään kp29 (yk2)
Pitkä kierto siis taas vissiin tulossa, kun menkoista ei vielä tietoakaan.
Tärpätä ei tällä kierrolla ole kyllä voinut, kun ovulaation aikaan molemmat painoivat täysin omilla suunnillaan ja peiton heiluttelut jäi melko vähiin. Ärsytti oikein sillon jo, kun ties että tästä kierrosta ei ainakaan voi tärpätä yhtään mikään. :unsure:

Noh, seuraavaan kiertoon sitten, kun se tuosta saadaan starttaamaan. Sitä varten hommasinkin meille sellaisen ClearBluen Fertility monitorin, jolla pystyis hieman tarkentamaan ovulaation ajankohtaa. Toivottavasti siitä on apua. Monitorin ostin käytettynä, että siitä ei juurikaan tullut kuluja, mutta nuo testitikut ovat melko arvokkaita.

Olen huomannut tämän kierron aikana, että mieskin on alkanut hiljalleen tajuamaan, että ei se vauvojen teko olekaan niin kovin helppoa. Pehmitin asiaa pitkään, koska ikää kertyy ja se toinen munasarja uupuu.. Mies ei oikein tahtonut ymmärtää, miksi mulla on hoppu, vaikka molemmille olikin selvää, että yhteisiä lapsia halutaan. Nyt onkin huomannut, että oli ehkä ihan hyvä aloittaa nyt, eikä hetkeäkään myöhemmin.

Lapsettomuushoidotkin tässä on ehtinyt jo mielessä käydä, kun asiaa oikein on miettinyt. Ei pitäisi niin paljon pohtia kaikkea etukäteen!
Halusin silti mieheltä jo nyt kysyä, olisiko valmis tutkimuksiin, jos ei luomuna tultaisikaan raskaaksi. Jäi miettimään asiaa..

Plussatuulia!! :love:
 
Toimiikohan linkki:
http://aijaa.com/k5jHoT

Yllä ja alla melko haaleat +,
Ei juuri kuvaan näy, mutta tuo keskimmäinen. :love:

Epätodellinen olo!!:rolleyes:

Piti heti soittaa miehelle reissun päälle. Ei oikein osannut kommentoida.. Tietenkään. Mutta uskon olevan yhtä :love: kuin minäkin. Nyt toivotaan, että asukki on kyydissä mukana nyt ja loppuun saakka!

Voin kirjoittaa myöhemmin tunteita paremmin. Nyt ei oikein osaa keskittyä.
 

Yhteistyössä