vieläkö iltatähti

o_O
Miten Hiekkiksellä etenee odotus? :)
@Aivotar kiitos kysymästä :) kaikki hyvin täällä! Eka neuvola takanapäin ja kappas, lähtöpaino sama kuin -05 esikoisesta ja -06 kuopuksesta ;). Tosin veikkaan että tämän iltatähden jälkeen palaudun huomattavasti huonommin, täytänhän kohta jo komeat 38v ;)!
Vointi on hyvä, paitsi tissit on kipeät ja kuljen urheiluliiveissä yötäpäivää, ja häpyliitosta juilii miltei koko ajan, saapa nähdä helpottaako kun raskaus eteneeo_O?
Labrat on RV 10 joka minulla vuoden 2017 kalenterin vko 10. Eka UÄ on RV 13, sitten ajattelimme jo "paljastaa uutisen maailmalle":giggle:.
Käyn täällä seuraamassa teidän kuulumisianne, ja pidän kovasti peukkuja että teilläkin vauvahaaveet alkaisivat toteutua:love:! Kevättä kohti mennään, tsemppiä kaikille tasapuolisesti:)(y)!

T:Hiekkis 8+0
 
Kiva Hiekkis kuulla, että kaikki on hyvin :love: joko lapset tietävät, vaiko vasta ultran jälkeen?
Hei!
Todellakin ihana kuulla miten on Hiekkiksen odotus lähtenyt käyntiin. Huomasin muuten että mehän asutaan @Hiekkasärkkä79 samalla kylällä. :ROFLMAO:
Ja @Aivotar odotus palkitaan, siitä se jännääminen sitten alkaa. :love:

En tiedä uskallanko sanoa ääneen, mutta nyt on jotenkin semivahvatunne, että olisi tärpännyt. :love::confused: Rintoja on aristanut jo toista viikkoa ja alavatsaa juilinut sekä nippailut. Alaselkäkin ajoittain ilmoittanut jotain omituista. Jotenkin eri tavalla kuin menkkojen alkaessa. Kuukautiset on nyt joitakin päiviä myöhässä. Olisko jopa viikon :rolleyes:, mutta en ole nyt kerennyt niitä ressata ja laskeskella kun ollaan oltu lomareissulla. Enkä tuolla reissussa testaillut. Toki olihan ne menkat viimeksikin 10pv myöhässä, joten ei sano mitään. Kotona tänään tai huomenna taidan testata. Toivotaan parasta. (y)

T. Jännittynyt ja onnellinen Hopeful84
 
Huomenta:)!

@Aivotar kiitos kysymästä, kerromme tosiaan vasta ekan ultran jälkeen lapsille uudesta tulokkaasta, haluamme ensin varmistaa että kaikki on kuten pitääkin:love: ja samalla sitten voimme jo kertoa uutisen muullekkin lähipiirillemme. Mitkä sinun kuulumisesi ovat tällä hetkellä:)? Toivottelen kivaa alkavaa viikkoa ja kuten @Hopeful-84 sanoi, odotus palkitaan;)
(y)!

@Hopeful-84 asutaanko me samalla kylällä:)?! Mukava kuulla! Maailma on kyllä pieni. Olemme hiukan eri ikäluokkaa, ehkäpä juuri sen verran että emme tunne entuudestaan, mutta onhan tämä aika "sisäänpäinlämpiävä" pitäjä joten mistä sitä kuitenkaan tietää:).
Tule sitten kertomaan kun olet testaillut että tuliko plussauutinen:barefoot:
:love: pidän kovasti peukkuja ja varpaita että teillä olisi tärpännyt! Oireet ainakin kuulostavat tutuilta;)!

Aamuterkuin: Hiekkis 9 + 0
 
Toivottavasti myös Hopeful la on pullat uunissa :love:

Täällä odotellaan molemmat miehen kanssa sitä kierukan poistoa o_O mutta sen suhteen aika matelee :confused: 11.4 oli tosiaan aika...eilen jo käväisi omassa mielessä et pitäsköhän aikaistaa :LOL:
Ovulaatio ainakin nyt just päällä, että ainakin keho toimii...greippimehua mies osti jo aikapäiviä sitten kaappiin. ..:LOL::ROFLMAO:
 
Huomenta:)!

@Aivotar kiitos kysymästä, kerromme tosiaan vasta ekan ultran jälkeen lapsille uudesta tulokkaasta, haluamme ensin varmistaa että kaikki on kuten pitääkin:love: ja samalla sitten voimme jo kertoa uutisen muullekkin lähipiirillemme. Mitkä sinun kuulumisesi ovat tällä hetkellä:)? Toivottelen kivaa alkavaa viikkoa ja kuten @Hopeful-84 sanoi, odotus palkitaan;)
(y)!

@Hopeful-84 asutaanko me samalla kylällä:)?! Mukava kuulla! Maailma on kyllä pieni. Olemme hiukan eri ikäluokkaa, ehkäpä juuri sen verran että emme tunne entuudestaan, mutta onhan tämä aika "sisäänpäinlämpiävä" pitäjä joten mistä sitä kuitenkaan tietää:).
Tule sitten kertomaan kun olet testaillut että tuliko plussauutinen:barefoot:
:love: pidän kovasti peukkuja ja varpaita että teillä olisi tärpännyt! Oireet ainakin kuulostavat tutuilta;)!

Aamuterkuin: Hiekkis 9 + 0
KORJAUS: 8+3 on siis tänään ;).
 
:cry::cry: Ei ollut plussa testissä, vaikka niin kovin jo luulin että nyt olisi tärpännyt. :cry::cry: Nyt kp 38, rinnat todella arat ja alavatsaa juilii, sekä eilen alkoi turvottaa. Mieskin oli jo melko varma, että nyt olisi tärpännyt. Mutta ei niin ei. Alkais nyt helkkari ne kuukautiset sitten. Luultavasti en ole sitten ovuloinut ollenkaan... ( En tiedä kun en ole testaillut.) Mä en tiedä mitä mä tekisin? Jotenkin kun ajattelin että raskautuisin suht nopeasti, ajatellen edellisiä raskauksia. Huoh!! Onhan sitä ikää tosin tässä tullut lisää.
 
Voi itku Hopeful :( olisin niin toivonut että tärppää!

Minä olen aina aiemmin tullut saman tien raskaaksi...kaikkina kertoina ekalla yrityksellä. Kuopus ennen oli yks km jonka odotus alkoi saman tein kierukan poistosta. Nyt en todellakaan uskalla toivoa, että seuraava raskaus alkaisi nopeasti :unsure: itellä juurikin tuota ikää niin paljon enemmän.

Oliko Hopeful teillä kauan nyt yritystä takana? En ehdi nyt lukemaan aiempia viestejä...
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeful-84
Voi itku Hopeful :( olisin niin toivonut että tärppää!

Minä olen aina aiemmin tullut saman tien raskaaksi...kaikkina kertoina ekalla yrityksellä. Kuopus ennen oli yks km jonka odotus alkoi saman tein kierukan poistosta. Nyt en todellakaan uskalla toivoa, että seuraava raskaus alkaisi nopeasti :unsure: itellä juurikin tuota ikää niin paljon enemmän.

Oliko Hopeful teillä kauan nyt yritystä takana? En ehdi nyt lukemaan aiempia viestejä...
Kiitos @Aivotar lohdutuksesta, eiköhän tää tästä. Tänään alkoi kuukautisetkin tiputtelulla. Eli kp1 ja yk6 tais nyt alkaa jos oikein laskeskelin. 22.8 poistettiin kierukka ja 1.9 alkaneet ekat menkat kierukan poiston jälkeen. Aika pitkiksihän ne kierrot on venyneet, paitsi pari tossa välissä. Ovuloinnit olen löytänyt marras ja joulukuussa sen jälkeen en ole testaillut kun seksiä kuitenkin melko säännöllisesti. Mutta eiköhän tää tästä. Pakko uskoa ja luottaa että onnistuu. Viime kierrossa käytössä oli preseed liukuvoide ekaa kertaa ja nyt tilasin royal gelee kapseleita kun kuulin niistä hyvää. En tiedä onko niistä oikeesti mitään apua, mutta pakko yrittää. Foolihapot ja sinkki ollut käytössä myös syyskuusta lähtien. Greippimehua vedin hetken aikaa. Eihän nuo raskautimisessa auta, mutta kuitenkin. Kai sen greippimehun vois ottaa taas käyttöön jos sais ovikset näkymään. En tiedä...
 
Täällä vihdoin plussa testiin! Syyskuusta saakka ollaan ihmettä toivottu. Nämä kaikki vauvapalstatkin jo unohdin hetkeksi, ja ajattelin että tulee jos on tullakseen, nyt vaan toivotaan että pieni pysyy mukana, so happy!
 
Kiitos @Aivotar lohdutuksesta, eiköhän tää tästä. Tänään alkoi kuukautisetkin tiputtelulla. Eli kp1 ja yk6 tais nyt alkaa jos oikein laskeskelin. 22.8 poistettiin kierukka ja 1.9 alkaneet ekat menkat kierukan poiston jälkeen. Aika pitkiksihän ne kierrot on venyneet, paitsi pari tossa välissä. Ovuloinnit olen löytänyt marras ja joulukuussa sen jälkeen en ole testaillut kun seksiä kuitenkin melko säännöllisesti. Mutta eiköhän tää tästä. Pakko uskoa ja luottaa että onnistuu. Viime kierrossa käytössä oli preseed liukuvoide ekaa kertaa ja nyt tilasin royal gelee kapseleita kun kuulin niistä hyvää. En tiedä onko niistä oikeesti mitään apua, mutta pakko yrittää. Foolihapot ja sinkki ollut käytössä myös syyskuusta lähtien. Greippimehua vedin hetken aikaa. Eihän nuo raskautimisessa auta, mutta kuitenkin. Kai sen greippimehun vois ottaa taas käyttöön jos sais ovikset näkymään. En tiedä...
@Hopeful-84 paljon tsemppiä ja myös iloa uuteen yrkkään(y) onneksi mennään kevättä kohti, valo tekee kaikinpuolin hyvää. Pidän peukkuja ja varpaita että sinulla pian onnistaisi:)!

T: Hiekkis
 
@Hopeful-84 paljon tsemppiä ja myös iloa uuteen yrkkään(y) onneksi mennään kevättä kohti, valo tekee kaikinpuolin hyvää. Pidän peukkuja ja varpaita että sinulla pian onnistaisi:)!

T: Hiekkis
Kiitos Hiekkis! :love:
Kyllä mä jaksan uskoa ja olla toiveikas vielä, että onnistaa. Hetken pettymys synkistelyjen jälkeen elämä taas hymyilee. Kevättä kohti mennään vaikka nyt rämmitäänkin loskassa. :ROFLMAO: Ihana valo tosiaan. :)
 
Hemuliz ikävä kuulla, ettei miehesi ole lämmennyt ajatukselle :unsure: on hyvä, että olet käynyt juttelemassa jonkun kanssa asiasta , vaikka et kokisi saavani apua/hyötyä (y) miksi et koe saavasi ammattiauttajalta apua? Itse en ole ollut samassa tilanteessa joten tuskin osaan tukea oikein :oops:
 
Hei kaikille! Voisinkohan liittyä porukkaan..? Henkisesti tuntuu, että täällä voisi olla kohtalotovereita. Olen tänä vuonna 31v, mieheni saman ikäinen. Meillä lapset 8v, 7v ja 5v, nuorimman piti olla se viimeinen ja kauan olimme varmoja, ettei enempää toivota. Lapset ovat tässä, heistä olemme kiitollisia.

Mutta niinpä jo joskus vuosi sitten alkoi mieheni jutella vielä neljännestä lapsesta... En alkuun asialle lämmennyt, en yhtään. Ensimmäinen kerta näin päin! :ROFLMAO: Mutta asiasta keskusteltiin ja puolisen vuotta myöhemmin musta tuntui, että kyllä haluan vielä antaa mahdollisuuden yhdelle lapselle, jos on tullakseen.

Ehkäisy jätettiin pois kesällä, "tosissaan yrittämään" (sillä nyt tuntuu, että en voi enää jättää asiaa, vaan olisi voimakas toive saada vielä iltatähti..) aloimme vuoden vaihteessa. Silloin otin ovistestit käyttöön ja kuvittelin, että heti tulisin raskaaksi. Tuosta laskettuna nyt on menossa yk3, mutta onhan se mahdollisuus ollut kesästä asti... :unsure: Olo on kovin sekava ja ristiriitainen. Aiemmat lapsemme olemme saaneet helposti, suunnilleen pari kk yritystä jokaisesta. Nyt on aivan erilaista. Ja tässä kohtaa alkaa tuntua, että niinkö vain on kroppa muuttunut näiden vuosien aikana, onhan edellisestä raskauden alkamisestakin jo 6 vuotta aikaa. Tuntuu hämmentävältä, jos ei raskaus ala kesään mennessä.. Kyllä jo aiemmin menen gynelle tarkistuttamaan asioita.

Mutta siis iltatähteä tänne kovasti toivottaisiin, kovin omanapainen erittely tästä viestistäni tuli. Koko ketjun olen lukenut läpi ja ihania keskusteluja täällä on käyty. :)

Hannah4 kp 10/27–31
 
@Hopeful-84 pahoittelut sinulle, toivottavasti kevät tekee tehtävänsä ja tulisit raskaaksi. :) Mä itse toivon kevään vaikuttavan jotenkin positiivisesti tähän..

@Hemuliz tilanteesi kuulostaa kovin raskaalta. Hyvä, että olet hakenut apua, mutta mieleeni tuli, että onko tuo terapeutti kenellä olet käynyt juuri oikea nimenomaan sinulle...? Jos tuntuu, ettei keskustelu yhtään auta. Toisaalta jos tilanne ja juttelu kotona miehen kanssa ei oikein johda mihinkään ja tunnet olevasi kovin yksin, ymmärrän hyvin, että voi olla vaikeaa. Empatiaa, lämpöä ja ymmärrystä tarvitsee jokainen, ja vaikka olisi eri mieltä, olisi hienoa koittaa ymmärtää ja tukea kumppaniaan. Ehkäpä hyötyisitte, jos yhdessä kävisitte juttelemassa...? Mitä asia merkitsee sinulle, miksi miehestäsi tuntuu niin ehdottomasti siltä, ettei halua enempää lapsia? Tällaisia ajatuksia mulle heräsi. Nimenomaisesti tästä aiheesta minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta muiden asioiden tiimoilta olen itse joskus hakenut keskusteluapua nuorempana ja kyllä siinä myös mieheni tuki oli merkittävässä roolissa (minun kohdallani). Et sinä mitenkään seonnut ole, tai itsekäs. <3
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Hannah4 minun puolestani tervetuloa :)
Minulla kaikki raskaudet on alkanut saman tien ehkäisyn pois jättämisestä. Sen vuoksi pelkään, että nyt yritys kestää ja kestää, koska ikää on jo minulle siunaantunut (kohta 36v) :unsure: toivottavasti teillä pian alkaisi toivottu raskaus :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Hannah4
Tämä keskustelu tyrehtyi näemmä kokonaan (n) no itsekseni täällä sitten juttelen :LOL:
Täällä menossa ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä, heti kierukan poiston jälkeen käytettiin kumia kunnes ensimmäiset kunnon menkat alkoivat. Nyt menossa Kp24 ja ovulaation bongasin kp 13. Mitään ihmeellisiä olotiloja ei ole ja siitä huolimatta testasin negan tänään :p uutta kiertoa ootellessa! Viimeksi kierto oli 21 päivää. ..

Tulkaa nyt kertomaan kuinka menee :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79

Yhteistyössä