vieläkö iltatähti

Hei!
Oon ollut tosi laiska käymään täällä. Nyt jo kesälomalla ja kesälomareissut edessä. :)

@Nachsal ihanaa loppuraskauden aikaa ja mammalomaa. :love: Onko raskaus sujunut ongelmitta?

@Hannah4 Juu menkat tuli ja meni, mutta oudon niukkoina tässä kierrossa. :eek: Mulla nimittäin yleensä tosi runsaat ja joskus kivuliaat, mutta ei ihan tuollaiset kuin sulla. Karmeeta!! :cry: Voimia sinulle, hengessä mukana. Luulen niin tietäväni tunteen.

@Aivotar :love::love:

@Sandi04 Toivotaan että mies piakkoin lämpeäisi ajatukselle. Tämä ei ehkä lohduta mutta itsekin jouduin jokusen vuoden lämmittelemään ja välillä jo menetin toivoni. Nyt kuitenkin molemmat kovasti toivotaan iltatähteä meidän perheeseen. Toivottavasti meidän ja sinunkin toiveet toteutuu. Pidän peukut ja varpaat pystyssä. (y):love:

Juhannus tuli ja meni, mulla oli luultavasti ovulaatio juhannuspäivänä. En kyllä tikutellut kun en muistanut. :ROFLMAO: Jotenkin oon jo niin kesälomalla. Eli sama rento ote jatkuu tässäkin kierrossa. Onneks päästiin ja muistettiin petipuuhiin juhannuksena, vaikka vähän näyttikin hankalalta... koska... sukujuhlat ja kimppamajoitus. Siskonpedit... :D:ROFLMAO::LOL:

Toivotaan kaikkea hyvää kaikille ja meille kuumeilijoille/piinailijoille paljon plussatuulia!! (y):love: Aurinkoa ja lämpöä lisää myös tähän kesään. :)

T. @Hopeful-84
 
Hei! Vaikka tämä palsta onkin ollut hyvin hiljainen pitkään kirjoitan silti tänne. Eilen sain selkeät plussat testeihin. Digitestiin viikot 1-2. Tämä uskomaton tunne saa minut aivan leijumaan. :love::love::love::love: Melkein vuosi yritystä takana ja nyt onnistui. Toivotaan vain että kaikki menee hyvin. :love:
 
@Hopeful-84 valtavan paljon onnea!! Voi miten ihanaa, paljon tarrasukkia pikkuiselle, toivottavasti kaikki menee hyvin! :love::love: Huhtikuulleko sun la tulisi? Täällä onnesta ihmeissäni edelleen, maaliskuun pienokaista odotetaan rv 8+2.:love:
Hei!
Kiitos valtavasti @Hannah4 :love::love:
Joo ihan epätodellinen olo, mutta sitten taas toisaalta ei. Niin selkeät alkuraskauden oireet jo reilun viikon ajan. Rinnat aivan kosketusarat. Laskettu aika menee juu 11.4 ainakin viimeisten kuukautisten mukaan. Tämä on niin ihmeellistä kaikkien niiden epätoivon hetkien jälkeen. :love::love::love:
 
Hei!
Kiitos valtavasti @Hannah4 :love::love:
Joo ihan epätodellinen olo, mutta sitten taas toisaalta ei. Niin selkeät alkuraskauden oireet jo reilun viikon ajan. Rinnat aivan kosketusarat. Laskettu aika menee juu 11.4 ainakin viimeisten kuukautisten mukaan. Tämä on niin ihmeellistä kaikkien niiden epätoivon hetkien jälkeen. :love::love::love:

Ja siis rv 4+6 nyt menossa noitten viimeisten menkkojen mukaan.
 
Hopeful84 onnea kovasti paljon :love: tarrasukkia matkaan :) toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun asti :)

Täällä itsellä menossa 11+5 ja perjantaina on ensimmäinen ultra. Toivon kovasti ja malttamattomana, että kaikki olisi hyvin :) hieman veristä vuotoa oli viikolla 8, mutta ei mitään valtoimenaan valunut. Oireita edelleen on ja vatsa näyttää jo näin neljännen kohdalla nyt jo vauva vatsalta :love:
 
Hei!
Kiitos valtavasti @Hannah4 :love::love:
Joo ihan epätodellinen olo, mutta sitten taas toisaalta ei. Niin selkeät alkuraskauden oireet jo reilun viikon ajan. Rinnat aivan kosketusarat. Laskettu aika menee juu 11.4 ainakin viimeisten kuukautisten mukaan. Tämä on niin ihmeellistä kaikkien niiden epätoivon hetkien jälkeen. :love::love::love:

Ja siis rv 4+6 nyt menossa noitten viimeisten menkkojen mukaan.
Hopeful84 onnea kovasti paljon :love: tarrasukkia matkaan :) toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun asti :)

Täällä itsellä menossa 11+5 ja perjantaina on ensimmäinen ultra. Toivon kovasti ja malttamattomana, että kaikki olisi hyvin :) hieman veristä vuotoa oli viikolla 8, mutta ei mitään valtoimenaan valunut. Oireita edelleen on ja vatsa näyttää jo näin neljännen kohdalla nyt jo vauva vatsalta :love:
Kiitos tuhannesti @Aivotar :love:
Toivotaan tosiaan että kaikki menee hyvin loppuun asti ja kevätvauva tuntuu nyt jo aivan mielettömän ihanalta. Kyllä tätä hetkeä on odotettukin. :love:
Kaikkea hyvää ja jännittäviä hetkiä meille odottajille. :love::love:
Hurjaa miten aikaisin se vauvavatsa voi alkaa jo näkyä. En oikein enää muista edellisistä minkälaista se on olla raskaana. Viime kerrasta on kuitenkin jo sen 9-vuotta. :eek::rolleyes:
Ootteko jo kertoneet raskaudesta sukulaisille, ystäville ja lapsille? Itse kovasti mietin missä vaiheessa kerron. Lähimmälle ystävälle oli jo pakko kertoa kun en malttanut pitää salaisuutta vain meidän kahden keskisenä. Häneltä kun kuitenkin varmasti hakisin tukea jos jotain ikävää tai kauheaa tässä tapahtuisi.

T. Onnesta soikea Hopeful
 
Hopeful tosi varovasti ollaan kerrottu, minä muutamalle lähimmälle ystävälle ja mun vanhemmille kerrottiin myös, kun heidän kanssa ollaan paljon tekemisissä, olisi ollut vaikea salata tätä pahoinvointia. :ROFLMAO: Nämä ihmiset ovat kaikki olleet tosi iloisia puolestamme ja on ollut ihana jakaa onnemme..:love: Muille kertomista odotetaan, sitten nt-ultran jälkeen kerrotaan. Toivon, ettei kovin aikaisin näkyisi, vaikka voi olla turha toivo neljännen kohdalla! :D

Omat tunteet ovat myös olleet kovin ristiriitaiset, vaikka niiin toivottu tämä pieni on ja raskautta ehdittiin toivoa tovi. Yrityksen aikana oli niin vaikeitakin hetkiä, se kaikki jotenkin kulminoitui plussaan ja tunteet vyöryivät yli, "tää sittenkin onnistui!". Näitä tunteitakin oon nyt alun huonovointisuuden, väsymyksen ja herkkien kyynelkanavien kanssa käsitellyt. :) Pelot ovat herkässä, ei olla käyty missään alkuraskauden ultrassa joten sekin, ettei tuolla mitään kasva, tuntuu kovin mahdolliselta.:unsure: Tiedän et ihan normaaleja tunteita nämä kaikki ovat, mutta enpä enää muistanut minkälaisia tunnemyrskyjä raskaus saa aikaan. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeful-84
Meillä lähimmät ystävät tietää ja miehen vanhemmat. Nt-ultra tänä perjantaina ja sen jälkeen emme salaile. Lapsetkin saavat silloin tietää. Voihan olla, että isommat jo avaavat, kun vatsa on jo sen verran iso. Edellisessä raskaudessa ei näkynyt vielä yli kuukauteen :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeful-84
Nt-ultra takana ja yksi vilkas, terve ja kaikin puolin ihastuttava vauva matkassa:love:
Down riski oli 1:4501 ja Edwards riski 1:100000 (y) minä niin jännite ultraa ja en sen jälkeen ole voinut olla hymyilemättä :D
Saatiin paljon kuvia mukaan <3
 
Kiitos :love:

Nyt tulevat isosisarukset tietävät :) vanhimman kommentti oli, "Mitä? Ei!", keskimmäisen "Ei helvetti!" & nuorin veti kädet puuskaan ja huulen mutrulle :ROFLMAO:
No hetken sulateltuaan kaikki olivat innoissaan (y):p

Hopeful ne ovat tosi kalliita kyllä (n) itse päätin olla menemättä, mutta kyllä itsellä tämä viikko on mennyt stressatessa, että mikä ultran tulos on:unsure: siis lähinnä että onko siellä mitään o_O helpotus tuli vasta kun köllöttelin eilen ihailemassa häntä ultrassa :love:
 
Mahtavat kommentit lapsilla!! :ROFLMAO::ROFLMAO::love:

Mä todella vielä pähkäilen tota ultrahommaa, eilen miehen kanssa myös juttelin tästä. Ainakin odotan maanantaille kun soittavat takaisin sieltä neuvolasta. Katsotaan sitten mihin ensimmäinen aika menee tms. (n)
 
@Hopeful-84 valtavan paljon onnea!! Voi miten ihanaa, paljon tarrasukkia pikkuiselle, toivottavasti kaikki menee hyvin! :love::love: Huhtikuulleko sun la tulisi? Täällä onnesta ihmeissäni edelleen, maaliskuun pienokaista odotetaan rv 8+2.:love:
@Hopeful-84 ja @Hannah4 paljon onnea raskausuutisista molemmille, ja pikku-iltatähdistä:):barefoot:!! Ihania uutisia!!

Täällä minulla ja meidän iltatähdellämme meneillään RV 33+3 eli aikalailla loppusuoralla aletaan olla:LOL:! Olo on tukala jättimasun kanssa, ja yötä ovat haastavia.. mutta muutoin kaikki on mennyt hyvin. Synnytysasiat pyörivät jo mielessä.

Ihanaa loppukesää kaikille tasapuolisesti, kuumeilijoille pidän peukkuja että tärppäisi ja raskautuneille lämpöiset onnittelut :barefoot::love:!

T: Hiekkis&Norpanpoikanen RV33+3
 
@Hiekkasärkkä79 miten siellä menee? :)

Entäs @Hopeful-84 ja @Hannah4 ? Onhan kaikilla kaikki hyvin? :love:

Täällä huomenna tasan 20+0 ja vauvan liikkeet tuntuu jo hyvin :love: ensi viikolla rakenne ultra mitä en malta ootella :ROFLMAO: pikkuhiljaa alkaa eri ruuatkin taas maistua, paitsi liha :X3: vatsa on jo iso :whistle: mutta painoa ei ole tullut vielä lainkaan (y)
Hei @Aivotar
Täällä menee olosuhteisiin mähden hyvin. Tänään on viikot 13+1 :love:
Maanantaina oltiin nt-ultrassa ja siellä näytti olevan kaikki juuri niinkuin pitääkin. Ihana tunne oli nähdä pikkuinen siellä ruudulla.
Vointi on vaihteleva. Väsymystä edelleen aika paljon. Pahoinvointia ajoittain vieläkin, täytyy vaan olla tosi tarkkana että ruokailuvälit pysyy sopivina. Yhtenä päivänä piti lähteä kaupasta ulos oksentamaan. Siinä sitten pää puskassa, ihmiset kyllä vähän katsoi pitkään. Eikä mitään, sen jälkeen muinanaisina takaisin ruokaostoksillr. :sick::ROFLMAO: Kävin sokerirasituksessa ylipainon ja sukurasitusten vuoksi ja 2/3 arvosta oli piirun koholla. Nyt tänään hain vs-mittarin neuvolasta ja täytyy aloittaa sokeriseuranta. Plaah! :oops: Painoa ei ole tullut onneksi lisää vaan päinvastoin pudonnut. Eikä se ole huono kun tuota ylipainoa ennestäänkin jo ihan tarpeeksi. Pyrin syömään nyt tosi terveellisesti ja säännöllisesti, että painonnousu tässä raskaudessa vähäistä/ maltillista. Ja toki myös niiden sokereiden takia. (y)
Mukava kuulla että sulla raskaus edennyt hyvin. Ihanaa kutkuttavaa rakenne ultraa. :love::love:

Tosiaan mitäs @Hiekkasärkkä79 ? Joko on pienokainen sylissä? :love::love:

Mikäs @Hannah4 vointi ja kuulumiset on? :love:

T. @Hopeful-84
 
Onpa mukava lukea kuulumisianne @Hopeful-84 ja @Aivotar ! :love: Jännittävät paikat, kun rakenneultra jo noin lähellä Aivotar! Onnea Hopeful teille hyvistä ultrakuulumisista!

Pahoinvointi.. kärsin siitä aika tavoin, mutta nopeasti tuntuu unohtuvan! :D Huono olo loppui hiljalleen 12 viikon jälkeen, mutta jouduin akuuttiin leikkaukseen, minkä jälkeen tuo oli vain yksi asia muiden joukossa. Leikkaus oli juuri rv 12 ja meni onneksi hyvin, mutta kyllä siinä sikiön selviämisen puolesta pelättiin. Muut ehkä enemmän miettivät miten minä pärjään, itselläni oli lähinnä huoli pikkuisesta, mikä ei ehkä ihan loogista, mutta niin vain oli. Nyt onnellisesti enää vain normaalisti väsyneenä js hengästyneenä, eli tavallisten raskausoireiden kanssa elän. Matala verenpaine (toki hyvä asia lähtökohtaisesti) saa olon aika heikoksi. Mutta kaiken jälkeen ei enää tällaiset haittaa. :) Painoa mulla on normaalisti, mutta en haluaisi sitä kerryttää kuten aiemmissa raskauksissa.. jännittää miten menee.

Onnellisena täällä kyllä ollaan ja jopa haaveillaan, että jos tämä nyt onnellisesti päättyy, niin iltatähdelle saa tulla myös ikätoveri, jos on tullakseen. :rolleyes:

Hannah ja pikkunelonen 16+4
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Hei @Aivotar


Tosiaan mitäs @Hiekkasärkkä79 ? Joko on pienokainen sylissä? :love::love:


T. @Hopeful-84
@Hopeful-84 kiitos kysymästä :) täällä meneillään 40+5 ja takarajana on 13.10. pe käynnistys jos mitään ei tapahdu ennen sitä. Kuopukseni syntyi 40+6 joten eiköhän tämä tästä, josko meille tulisi "viikonlopputähti" ;):barefoot:. Kokoarvio on tehty ja varmaankin joku.. 3700-3900g voisi olla realistinen syntymäpainoarvio.. saa nyt nähdä.
Odottavan aika on pitkä ja puuduttava, vuosisadan pahin flunssa vielä iski loppumetreillä, onneksi se alkaa olla selätetty. Oikea kylki on jotenkin revähtänyt ja tosi kipeä.. mutta kohtapa tämä helpottaa;)!

Ihanaa raskausaikaa teille muille iltatähden odottajille ja iltatähdestä haaveileville :) seurailen kuulumisianne taustalla!

T: Halkeamispisteessä oleva Hiekkis sekä yksiönsä mukavuuksista nautiskeleva Norpanpoikanen 40+5
 
@Hiekkasärkkä79 toivottavasti nyt jo Norpanpoikanen on nähnyt päivänvalon :love: onko aiemmin jouduttu käynnistämään? Kovasti jo nyt onnea pienestä :love:

@Hannah4 sinulla ollutkin ylimääräistä jännitystä :eek: onneksi kaikki sujui leikkauksessa hyvin :) kyllä minuakin olisi vauvan kunto enemmän kuin oma.
Ja vielä lisää iltatähtiä suunnitteilla :love:

@Hopeful-84 ihania ultra kuulumisia :love: ikävää, että joudut sokereita tarkkailemaan :unsure: toivottavasti kuitenkin ruokavalio riittää, että ei tarvitse lääkitä (y) ja toivottavasti pahoinvointi menee pian ohi!

Itse en joutunut sokerirasitukseen, vaikka sitä itse mietin, että pitäisikö mennä. Minun äidillä esim on diabetes, joten sukurasitusta on. Mut neuvolatäti oli sitä mieltä, että kun ei aiemmissa oo sokerit vaivannut (no ei niissäkään tutkittu), ja ylipainoa ei ole tän enempää (10kg :cautious:) ,niin tarvetta ei ole. Mutta ainakin tässä raskaudessa tulee syötyä terveellisesti, kun kasvikset ja hedelmät edelleen uppoo parhaiten alas (y) toki myös ne herkut :whistle:
Rakenneultra kahden yön jälkeen :love: miestä kovasti harmittaa, että ei pääse mukaan :unsure: mutta toivottavasti saadaan paljon kuvia edes ;) sukupuolta ajattelin kysyä jos uskaltaisi jotain pientä jo hommata :coffee:

ihanaa lokakuuta kaikille :love:

Aivotar ja Beba 20+4 :love:
 
@Hopeful-84 ihania ultra kuulumisia :love: ikävää, että joudut sokereita tarkkailemaan :unsure: toivottavasti kuitenkin ruokavalio riittää, että ei tarvitse lääkitä (y) ja toivottavastipahoinvointi menee pian ohi!

Heips! Toivotaan juuh ettei tarvii lääkitä, vähän kuitenkin uhkaavilta näyttävät nuo paastoarvot, vaikka muutama päivä tässä vasta ollaan mittailtu. Toivotaan parasta kuitenkin. Aiemmissa raskauksissa myös radi, mutta silloin riittänyt ruokavalio hoito.

@Hiekkasärkkä79 Tsemppiä!! Ja toivotaan että Norppis malttaisi alkaa tulemaan ilman käynnistyksiä. :love::love:

@Aivotar Ihanaa rakenneultraa. Sitä minäkin kovasti jo odotan vaikka just ja just nt-ultra vasta takana. :love::ROFLMAO: Harmi kun miehesi ei pääse mukaan, on se mahtava kokemus miehellekin. :(

@Hannah4 Teillähän on ollut hurja ja jännitystä täynnä oleva alkuraskaus. Toivottavasti loppu sujuu rauhallisemmin ja ilman lisäjännityksiä. (n) Lisää iltatähtiä. Ihanaa! :love: Meillä tämä jää viimeiseksi... ehkä... :ROFLMAO:

T. @Hopeful-84 13+4
 

Yhteistyössä