Vieras mies tuijottaa ja hakeutuu lähelle istumaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kohtaamme aamuisin pysäkillä/bussissa. Mies tuijottaa, välillä suu hieman auki. Aivan kuin yllättyisi kun näkee minut. Hakeutuu lähelle istumaan.
Välillä taasen näyttää siltä että katselu tuottaisi kipua.

En tiedä miksi tämä häiritsee minua niin suuresti.

Ideoita mitä voisin tehdä, jotain hienovaraisen yllättävää?
 
Kohtaamme aamuisin pysäkillä/bussissa. Mies tuijottaa, välillä suu hieman auki. Aivan kuin yllättyisi kun näkee minut. Hakeutuu lähelle istumaan.
Välillä taasen näyttää siltä että katselu tuottaisi kipua.

En tiedä miksi tämä häiritsee minua niin suuresti.

Ideoita mitä voisin tehdä, jotain hienovaraisen yllättävää?
Ai fyysistä kipua? osta sille sellanen silmälappu mikä laitetaan yöks silmien eteen.
 
vierailija
Luulen että kyseinen käytös olisi kenen tahansa mielestä häiritsevää, pääasiassa häiritsevää. Tilanteiden jännittyneisyys saa minut jotenkin latautuneeksi.
Eikö hän voisi sanoa jotain, en jotenkin usko että niin kokematon olisi. Olen nähnyt hänet naisseurassa.

Ähhh.
- ap
 
Luulen että kyseinen käytös olisi kenen tahansa mielestä häiritsevää, pääasiassa häiritsevää. Tilanteiden jännittyneisyys saa minut jotenkin latautuneeksi.
Eikö hän voisi sanoa jotain, en jotenkin usko että niin kokematon olisi. Olen nähnyt hänet naisseurassa.

Ähhh.
- ap
Mun mielestä te molemmat taas edustatte sitä puolta suomalaisuudesta miten meistä kansana muuallakin ajatellaan...ei katsota silmiin, ollaan ujoja, arkoja, pysytään toisistamme kaukana vaikka kiinnostaisi tulla lähemmäksi jne...tai voihan toki olla, että vaistosi ovat oikeassa ja tyyppi on joku outo hiippari joka on löytänyt sinusta nyt kohteen himoilleen??
 
vierailija
En tiedä hänestä yhtään mitään, mutta olen nähnyt hänen juttelevan naisen kanssa. Eli se ei ole ylitsepääsemätön ongelma.

Ehkä ajattelen että vaikka tapauksessa olisikin stalkkeri ja hiippari piirteitä, muutaman sanan sanominen saattaisi auttaa. Vaikka sitten rikkomaan illuusion.

Mutta ei minusta taida olla siihen.

- ap
 
En tiedä hänestä yhtään mitään, mutta olen nähnyt hänen juttelevan naisen kanssa. Eli se ei ole ylitsepääsemätön ongelma.

Ehkä ajattelen että vaikka tapauksessa olisikin stalkkeri ja hiippari piirteitä, muutaman sanan sanominen saattaisi auttaa. Vaikka sitten rikkomaan illuusion.

Mutta ei minusta taida olla siihen.

- ap
Mahtaakohan se mies kirjoitella jollain äijäpalstalla susta tätä samaa ongelmaa ja todeta ettei hänestä ole kuitenkaan juttelemaan sulle ja rikkomaan illuusioo :unsure:
 
vierailija
Halusin kuulla vain ja ainoastaan stalkkeri varoituksia! En sympatiaa herättäviä ehdotuksia ujosta miehestä! duh :D

Minusta tuntuu että hän käyttää harva se aamu "aikaansa" aiheeseen.

- ap
 
vierailija
Ja taas, vielä lähemmäs..

Eikö se ole jokseenkin normaali reaktio hymyillä joskus, edes vähän. Mutta ei, tämä henkilö vaan tuijottaa, ilman että näen mitään tunnetta. Ehkä siksi se on minusta niin jännitteistä.

Liian outoa. Parempi antaa olla.

- ap
 
vierailija
Ehkä hän on vain todella ihastunut? En mäkään pitkän masennusjakson jälkeen uskaltanut ensimmäistä ihastustani lähestyä ollenkaan. En kyllä hakeutunut seuraankaan ja koitin välttää kiinnijäämistä jos pysähdyin tuijottamaan.

Miksi sinä et ota jotain kontaktia?
 
vierailija
Ärsyttävää se miesten saamattomuus, tuijotetaan vaan eikä tehdä mitään. Kuka oli ensin?

Minulla on lähiaikoina ollut pari todellista stalkkeria, jotka tulevat koskettelemaan ilman lupaa, tai hakevat huomiota. Ilmeisesti ilman mitään oikeaa tarkoitusta.
Joten vähän olen varovainen kaikenlaisten tuijottajien kanssa. Näin ollen tämäkin alkuperäinen kysymys.

- ap
 
vierailija
Ärsyttävää se miesten saamattomuus, tuijotetaan vaan eikä tehdä mitään. Kuka oli ensin?

Minulla on lähiaikoina ollut pari todellista stalkkeria, jotka tulevat koskettelemaan ilman lupaa, tai hakevat huomiota. Ilmeisesti ilman mitään oikeaa tarkoitusta.
Joten vähän olen varovainen kaikenlaisten tuijottajien kanssa. Näin ollen tämäkin alkuperäinen kysymys.

- ap
Ei toi juttu tule etenemään mihinkään jos et itse ole aloitteellinen. Vaikea sanoa jutuista että oletko itse hieman kiinnostunut vai et.
 
vierailija
Ärsyttävää toi naisten saamattomuus... miksei voi itse tehdä jotain? Istutaan vain ja odotetaan että mies tekee jotain.
Juuri näin. Ja tehdään kimpassa muiden yhtä pöljien naisten kanssa analyysejä anonyymeinä nettifoorumeilla edes näkemättä tilannetta tai tuntematta asianosaisia millään tavalla.
Metsään menee todennäköisimmin niin että raikaa, oli sitten kyseessä tuntemattoman ihmisen käytöksen tulkinta tai parisuhdeongelmien analysointi.

Naurattaa ajatuskin , että jos miehenä katsot joskus tuntematonta naista joko täysin viattomasti tai ihaillen, niin samana päivänä sinut saatetaan jo leimata umpikaheliksi runkkariksi naisten kansoittamilla keskustelufoorumeilla.

Modernin naisen kannattaisi hankkia miehen sijaan dildo ja pysytellä visusti kotona. Tästä touhusta ei nimittäin tule hevon helvettiä.
 
vierailija
Ehh miksei tehdä jotain?, jos teen jotain, saamatta ensin minkäänlaista vihjettä mitä henkilö aikoo. Niin sehän on vain kutsu johonkin, oletettavasti johonkin mitä en todellakaan halua tai kaipaa.
Eli jollei mies esim. hymyile tai sano jotain, saa asia olla.

Jos joskus miehenä katsot on eri asia kuin se etä tekee sitä samaa kuukausien ajan. Enkä edelleenkään tarkoita tätä pahalla, kunhan kysyn mikä mättää. En yksinkertaisesti ymmärrä.

- ap
 
vierailija
Jos joskus miehenä katsot on eri asia kuin se etä tekee sitä samaa kuukausien ajan. Enkä edelleenkään tarkoita tätä pahalla, kunhan kysyn mikä mättää. En yksinkertaisesti ymmärrä.
Jos joku on ihastunut niin harvoin ne vilkaisut pariin kertaan jäävät.

Tunteet ovat ja pysyvät, ja jos ihminen ei osaa ja uskalla edetä asiassa niin se jää vain vilkuiluksi vielä kuukausien päästäkin.
 
Ehh miksei tehdä jotain?, jos teen jotain, saamatta ensin minkäänlaista vihjettä mitä henkilö aikoo. Niin sehän on vain kutsu johonkin, oletettavasti johonkin mitä en todellakaan halua tai kaipaa.
Eli jollei mies esim. hymyile tai sano jotain, saa asia olla.

Jos joskus miehenä katsot on eri asia kuin se etä tekee sitä samaa kuukausien ajan. Enkä edelleenkään tarkoita tätä pahalla, kunhan kysyn mikä mättää. En yksinkertaisesti ymmärrä.

- ap
Ymmärrän ettet ymmärrä sitä mikä siinä asiassa tai miehessä mättää, mutta kai ymmärrät sen että ihmiset täällä ymmärtävät vielä vähemmän mikä siinä koko tilanteessa mättää...siis kun kukaan ei näe sitä tilannetta.
 
vierailija
Ehh miksei tehdä jotain?, jos teen jotain, saamatta ensin minkäänlaista vihjettä mitä henkilö aikoo. Niin sehän on vain kutsu johonkin, oletettavasti johonkin mitä en todellakaan halua tai kaipaa.
Eli jollei mies esim. hymyile tai sano jotain, saa asia olla.

Jos joskus miehenä katsot on eri asia kuin se etä tekee sitä samaa kuukausien ajan. Enkä edelleenkään tarkoita tätä pahalla, kunhan kysyn mikä mättää. En yksinkertaisesti ymmärrä.

- ap
No mitä helvettiä sitten täällä uliset jos et itse aiokaan vaivautua näkemään sen vertaa vaivaa, että kävisit vaihtamassa pari sanaa miehen kanssa. Mitä apua oikeasti täältä luulet saavasi vai onko kyseessä se perinteinen oman idiotismin validointi kuuntelemalla muiden idioottien analyyseja?

Vaihda bussia tai kulje fillarilla, jos olet noin saamaton etkä halua ottaa sitä riskiä että kaksplussan idiootit olisivatkin väärässä ja mies ei olisikaan psykopaatti runkkari.
 

Yhteistyössä