Vieras mies tuijottaa ja hakeutuu lähelle istumaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen ujo enkä halua tylyttää ketään turhaan. Välttely, paikan vaihtaminen, välinpitämättömyys kokeiltu. Juttelu kävisi mutta en kehtaa, tai antaa vääränlaista viestiä. Oikeasti haluaisin olla rauhassa tällaiselta. Sanoisi jos on jotain asiaa.

- ap
 
Olen ujo enkä halua tylyttää ketään turhaan. Välttely, paikan vaihtaminen, välinpitämättömyys kokeiltu. Juttelu kävisi mutta en kehtaa, tai antaa vääränlaista viestiä. Oikeasti haluaisin olla rauhassa tällaiselta. Sanoisi jos on jotain asiaa.

- ap
No jos mikään muu ei auta niin kysy että ''mitä möllötät''
 
Tulee ihan mieleen yksi setähenkilö lukioajoilta bussista. Teki just noin. Jäi situmaan mahdollisimman lähelle ja tuijotti suu puoliavoinna koko hemmetin matkan!

Kyseinen setä asusti paikallisessa mielisairaalassa.

Nykyäänhän vastaavat asuvat ihan normaalisti vailla minkäänlaista hoitoa kun rahaa ei riitä mihinkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No mitä helvettiä sitten täällä uliset jos et itse aiokaan vaivautua näkemään sen vertaa vaivaa, että kävisit vaihtamassa pari sanaa miehen kanssa. Mitä apua oikeasti täältä luulet saavasi vai onko kyseessä se perinteinen oman idiotismin validointi kuuntelemalla muiden idioottien analyyseja?

Vaihda bussia tai kulje fillarilla, jos olet noin saamaton etkä halua ottaa sitä riskiä että kaksplussan idiootit olisivatkin väärässä ja mies ei olisikaan psykopaatti runkkari.
Mun mielipide on, että sillä äijällä on jotain vintturallaan yläpäässä.
Normaali mies olis jo sanonut jotain tai esitellyt itsensä, jos hänen mielenkiinto sinuun on aito ja puhdas.
Pysy pois moisista miehistä, ihan turvallisuutesi tähden.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
vierailija
Mun mielipide on, että sillä äijällä on jotain vintturallaan yläpäässä.
Normaali mies olis jo sanonut jotain tai esitellyt itsensä, jos hänen mielenkiinto sinuun on aito ja puhdas.
Pysy pois moisista miehistä, ihan turvallisuutesi tähden.
Kuulostaa ihan normaalilta ikisinkulta. Ei niillä useinkaan ole taitoja tai uskallusta esimerkiksi itsensä esittelyyn.
 
vierailija
Kerran sinua tuo mies häiritsee ja haluat olla hänen läsnäololta rauhassa niin vaihda ihmeessä bussia! Ei se sen vaikeampaa ole ja säästyt tuijottelulta sekä epämiellyttävältä ololtasi(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
En oikein voi vaihtaa bussia :/
Siinä tyypissä on kuitenkin jotain hellyttävää, siksi kai kyselin, vaikka minulla on ennenkin ollut tapana suunnata tämänkaltainen hellyys ihmisiin joissa se on vain mennyt hukkaan. :D

Toisaalta olen taas samaa mieltä mielenkiinnon aitoudesta ja puhtaudesta ja sitä vastaavasta käytöksestä..
Jep jep

- ap
 
vierailija
Noh kai olet nähnyt hänen olleen tekemisissä muiden ihmisten kanssa tai kuullut puhuvan jotain? Ehkä hän on vain todella todella ihastunut sinuun. Minäkään en uskaltanut tehdä mitään, potentiaaliset pakit olisivat olleet liian kova paikka. Varmaankin tuijottelin .. koitin välttää mutta pakko sitä katsoa välillä.
 
vierailija
Noh kai olet nähnyt hänen olleen tekemisissä muiden ihmisten kanssa tai kuullut puhuvan jotain? Ehkä hän on vain todella todella ihastunut sinuun. Minäkään en uskaltanut tehdä mitään, potentiaaliset pakit olisivat olleet liian kova paikka. Varmaankin tuijottelin .. koitin välttää mutta pakko sitä katsoa välillä.
Ja siis olen kyllä ihan 'normaali' mies. Töitä, harrastuksia ja kavereita;naisia ja miehiä. Hänen kanssaan vain menin täysin jäihin.
 

Yhteistyössä