vieras panokaveri

Tää on sitten fiktiota.

Mä olin täs kerran menossa jonnekin kauheella kiireellä ku huomasin et myöhästyin bussista ja mulla oli tapaaminen n. 1,5 tunnin päästä. Auts, mä voihkaisin, seuraava dösä lähtee vast 2 tunnin päästä enkä ehtis millään. No, samapa tuo, täytyypä sitten soittaa ja peruuttaa koko juttu kun pääsen kotiin, mietin. Sitten hän tupsahti siihen viereen hienolla urheiluautollaan, oikein charmikas kaveri, tiesin että kaveri oli varattu mut siltikään mua ei estäny mikään ku hän pyysi et menisin hänen autoonsa et minne oon matkalla. Sanoin etten enää minnekään muualle kuin kotiin. Asuin yksin niin hän sanoi et saako viedä mut kotia asti. Kyllähän se mulle kävi laatuaan. Sitten hän ajellessa sanoi että koukataanpas tuosta yhen mettätien kautta ku häntä nii pissattaa nii täytyy laskee vedet. Mä aattelin et jokos ny? Ajettiin tarpeeksi kauas isolta tieltä ja kaveri kävi kyllä tarpeillaan mut sit tuli takas autolle ja rupes hyväilee mua rinnoista, tunsin kun nännit kovettu, mulla ei ollu edes liivejä päällä vaan rinnat roikkui vapaana ja siitäkös kaveri kiihottu entisestään. Hän riisui paitani ja rupesi nuolemaan nännejäni ja näykki niitä vähän päästä ja välillä suuteli mua joka paikkaan kehossa. Pikku hiljaa käsi kulki kohti mustaa märkää vakoa, olin jo aivan kiimassa ja hän kokeili reiden sivusta ja sitten hän työnsi sormensa sykkivään vakooni joka kiilsi märkänä ja punaisena ja turvonneena. Hän sanoi että autossa on kaatuvat penkit ja kaatoi toisen etupenkin ihan kiinni takapenkkeihin ja siinä sitten hän otti minut ekan kerran, ensin etukautta ja samalla koskien klitoristani joka oli myös märkä ja kiihottunut, sain pari orgasmii siinä kun hän laukes sisääni ja sitten hän pyysi että ottaisin hänen kullin käteeni ja vatkaisin sitä niin että se uudelleen nousisi, hän halusi #&%?$!* mua takaapäin. En ottanutkaan sitä käteeni vatkatakseni sitä vaan otin sen suuhuni ja imin sitä kuin tikkaria ja kieleni pyöri hänen terskansa ympärillä kuin mikäkin ja hän voihki ja minä voihkin kun hän laittoi sormensa pyllynreikääni samalla kun otin häneltä suihin. Sitten hän komensi hellästi minut kontilleni siihen penkille ja spermalla ja syljessä kastetun sormen hän työnsi pyllyvakooni ja inisin ja voihkin ku kiimanen narttu ku hän nai sormellaan mua pyllyyn ja samalla toisen käden sormella hän nai mua #&%?$!* eli hän sanoi että nyt saat tuntea sitä jos sua kaks nai. Mä voihkin hänen allaan ja hän sai pyllynreikäni kostutettua tarpeeksi minkä jälkeen hän työnsi kovaksi muuttuneen kullinsa mun peräaukkoon ja työnsi pitkin hitain vedoin sisään pyllyyn ja sitten kiihdytti tahtia kunnes laukesi sisälle pyllyyni. Olin aivan märkänä kiimasta. Sitten siinä vaatteita pukiessamme hän kysyi että missä asun että otetaanko uusiksi kun päästään perille. Sanoin että asun 2 kilsan päässä siitä metsätieltä ja hän ajoi minut kotiinsa ja lukitsi auton ovet. Naapurit tietenkin uteliaina kurkkivat ikkunoista että kuka mulla nyt oli mukana, olivat tottuneet siihen että mulla oli joka kerta eri mies kun tulin kotiin tai jos olin kotona niin aina miehiä kulki ees taas. Taisivat olla kateellisia vanhoja piikoja. No, menimme sisälle välittämättä naapureista. Eteisessä hän rupesi riisumaan minua uudelleen ja käsi oli jalkovälissäni ja tottakai siitä kuumennuin ja itse laitoin käden hänen housujensa sisään ja tunsin kun kalu kovettui aivan kuin itsestään. Menimme käsi kädessä suoraan makuuhuoneeseen parisängylleni, olin sen ostanu aivan sitä varten jos miehiä toisin kotiini niin olisi tilavampi olla ja nautiskella kuin kapeassa sängyssä. Hän komensi suoraan minut kontilleni ja otti minut samantien työntäen kivikovan kullinsa suoraan pyllyyni, että vähän sattui mut en antanu sen haitata tahtia vaan huusin kiimassa että nai kovempaa, mä haluun että laukeat sisälleni. Hän kiihdytti työntöjä ja niin hän laukesi jälleen kerran pyllyni sisälle ja sitten hän komensi mut selälleni ja levitti jalkovälini aivan leveäksi ja hän työnsi pääni mun jalkoväliini ja työnsi kielensä mun kiimasta litisevään vakoon ja samalla hän työnsi yhden sormensa mun pyllyreikään jälleen kerran ja samalla kosketti myös klitoristani vapailla sormillaan, inisin ja voihkin niin ihanaa se teki, hän työnsi myös nyrkkinsä #&%?$!*, täytyy myöntää että se hieman sattui koska hänen nyrkkinsä oli tavallisesti suurempi mutta nautin siitä kuitenkin eli sain myös nyrkkinaintia joka oli mulle täysin uutta. Sitten hän taas rupesi imemään häpyhuuliani ja venytteli niitä ja minä vaan jatkoin voihkimistani, olin aivan märkänä kiimasta ja aattelin että nyt kyllä repeän jos en kohta saa kullia sisälle. Otin hänen kullinsa huulteni väliin ja vedin terskan pois kullin päästä ja näin kuinka se kiilsi kiihosta. Pyörittelin sitä kuin tikkaria suussani ja hän voihki myös nautinnosta mutta sitten hän yhtäkkiä vetäisi minut lähelleen, nosti jalkani olkapäilleen ja työntyi minuun oikein kovakouraisesti mutta aah niin ihanaa että oisin voinut pyörtyä siihen paikkaan. Hän nussi siinä vielä mua kumpaakin paikkaan, pimpsaan ja pyllyyn ja laukesi lopulta #&%?$!*, hänen kullinsa vielä sykki elämää kun hän veti veltostuneen kullinsa pois sisältäni. Sitten hän kysyi vaatteita pukiessaan että otetaanko joskus uusiksi niin sanoin ettei mulla mitään sitä vastaan ollut. Niin hän suuteli mua ja lähti kotiaan jossa hänellä odotti perhe.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 17:00 ChiliCat kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 16:52 hajoo kirjoitti:
"vedin terskan pois kullin päästä" Auts!!! Mahto äijää sattua! Tai sit et oo kuunnellu biologian tunnilla.
:LOL: :LOL:
ei pidä olla niin turhan tarkka nois kommenteissaan, kaikille sattuu joskus virheitä, enkä mä ny ihan sitä tarkottanu mitä siinä tarinas kerroin, se nyt vaan lipsahti väärin vaikka tarkotin aivan muuta :'(
 
Lukenut
Musta ois hyvä että herjaajat esittäisi oman kirjoituksensa. Kaikissa on kriitikkoa, vaan harvassa minkään tasoista kirjoittajaa. Siinäpä pikku haaste.

Olen ahnehtinut novelleja eri sivustoilta jo vuosia ja mami-35:n kirjoituksista paistaa aito halu kirjoittaa ja kertoa. Ei siis maksettuja tarinoita kuten monilla sivuilla. Aitous kiehtoo. Saa mun pisteet, rosoineen kaikkineen.

Kritiikin taso :(
 
niinpä niin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 14:42 mami35 kirjoitti:
...ja hän ajoi minut kotiinsa. Naapurit tietenkin uteliaina kurkkivat ikkunoista, kuka mulla nyt oli mukana.

...ja lähti kotiaan, jossa hänellä odotti perhe.
Jäin ihmettelemään, kuinka monen miehen kanssa sinä tämän miehen kotona oikein olet käynyt. Eikö teitä siellä miehen kotona mitenkään häirinnyt, että hänen perheensä oli kotona - tai eikö edes perheellä ollut kiusaantunut olo?
 
pimppiloora
ei kyl tehonnu muhun. mut sai heti jotenki kylmäksi se et se miekkonen kävi k.usella ensin ja sit alettiin hommiin.
ja liian äkkiä käytiin tosi toimiin et ois saanu olla hiukan flirttiä ja eroottisia kosketteluja tai jotain. eikä suoraan kiinni tisseihin kourimaan. oli siinä jotain mutta ei tarpeeksi mun makuuni.
hieno yritys :flower:
 

Yhteistyössä