Viestittely varatun miehen kans

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 14.11.2017.

1. vierailija

vierailija Vieras

Ja itsekin oon naimisissa...enkä oo edes enää teini, keski-ikäinen. Käyttäydyn kuin teini. Tutustuin uuteen kaveriin n vuosi sitten. Hänen miehensä on autoasentaja ja kun mun autoon piti vaihtaa osia, tää mies tuli sen sitte tekemään. En ollu koskaan nähny kyseistä miestä, mutta kun hän astui sisään ovesta, mun vatsa kääntyi ylösalaisin ja sydän heitti volttia. Niin vahva kemia, välittömästi. Siitä se sitten lähti...kun katseemme kohtaa, kuuluu rätinää. En osaa olla rentona hänen seurassaa, mun keho reagoi hänen läsnäoloonsa. Tiedän, että hänkin on kiinnostunut. Emme ole sanoneet mitään sellaista toisillemme, mutta...juttelemme messengerin kautta. Kaikesta. Ihan tavallisista asioista. Hän tykkää kaikista mun kuvista ja jutuista somessa. Jokaisesta. Ensimmäisenä.

Eikä kumpikaan ole sanonut mitään omille puolisoilleen. Hänen vaimonsa on ihana ystävä, ja mä rakastan mun miestä. Mutta. En saa mielestäni tuota miestä. Näemme harvoin, mutta tarve olla yhteydessä on suuri. Annoin olla muutaman viikon, hän itse otti sitten yhteyttä...kysyi, onko mun autossa kohta katsastus ja pitäskö sitä vilkasta. un oma mies ei ymmärrä autojen päälle mitään. Ehkä ajan sinne jonain iltana, kun vaimonsa on menossa. Katsotaan miten tää etenee. Ehkä tästä seuraa vain harmitonta hauskanpitoa ;)

2. vierailija

vierailija Vieras

Taas tää SAMA PROVO.. Huoh..

3. 0oo0

0oo0 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.04.2017
    Saadut tykkäykset:
    1 495
    Tää nyt kuulostaa ikävältä mutta päätä mitä haluat ja jos haluat kyseisen miehen eroa ensin edellisestä ja vasta sit edes kysyt onko toinen halukas suhteeseen sun kanssa.

Muutoin olet aikamoinen kusipää mun mielestä. Ja pelkuri ja varman päälle pelaaja. Ja petturi. Hyi!

4. viisikymppinen isoäiti

viisikymppinen isoäiti Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.04.2012
    Saadut tykkäykset:
    711
    Kannattaa lopettaa, ettei tarvii katua

5. vierailija

vierailija Vieras

Harmitonta hauskanpitoa varattujen kesken?

6. vierailija

vierailija Vieras

7. vierailija

vierailija Vieras

8. vierailija

vierailija Vieras

9. vierailija

vierailija Vieras

Jos sä käyt naimassa sitä kerran ja huomaat taian kadonneen niin onko sun parisuhde ja ystävyys uhrattavissa sen kerran takia? Joutuisit jäämään yksin ja paskamyrskyn silmään.

Jos se sua kiinnostaa niin pane sitä unissasi ja hyvästele samalla. Näin kukaan ei kärsi. Rätinät ja kipinät eivät ole tae onnellisesta suhteesta.

10. vierailija

vierailija Vieras

Lapsellista. Joo moni ihminen voi elämän aikana aiheuttaa kipinöitä. Mulla oli 18-20 v välissä vissiin 6 miestä jotka vuorollaan kaikki aiheutti saman reaktion. sitten aikuistuin ja päätin pysyä yhden kanssa, se päätös on pitänyt.

Ei siis oo mitään wow toi yks tyyppi on parempi kuin muut, alun aivokemia huurujen jälkeen se on ihan tavallinen mies, joka ei oo yhtään sen kummempi kuin nykynenkään.

Harmi ettei ylellä ole enää dokumenttia rakastumisesta. Mutta luulis että aikuiset ihmiset ymmärtää.

11. vierailija

vierailija Vieras

Suosittelen vaihtamaan autosi korjaajaa.

12. vierailija

vierailija Vieras

Ei tuo ihan harmittomalta kuulosta. Suhteenne tulee parhaassa tapauksessa kestämän pari vuotta ja sen jälkeen jäät raunioille ihmettelemään yksiksesi, että miten tässä näin kävi. Sinulla ei ole enää perhettä ja mies on palannut häntä koipien välissä oman vaimonsa luokse tai sitten jatkanut seuraavaan reikään, jossa on tuoreet ritinät ja kipinät päällä.

Tiedän ihan kokemuksesta, miten tämä kuvio menee. Itse olen hoidellut sivusuhteita salassa viimeiset kuusi vuotta. Aikansa se ensihuuma kestää, mutta jonkin ajan kuluttua ihmettelee, mitä ihmettä siinäkin miehessä oikein näki. onnekseni en ole koskaan sortunut haaveilemaan yhteiselosta panojeni kanssa. Uusperhekuviot vasta helvettiä ovat.

13. päätön

päätön Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.07.2009
    Saadut tykkäykset:
    3 089
    :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna