viidennestä haaveilevia??

Kaitpa se on myönnettävä, että pieni kuume nosti päätään, kun havahduin raskausoireisiin.. mitkä tosin ei ole miksikään todellisiksi vielä varmistuneet edes. Mutta ajatus näköjään riittänee :O. Mut ois ihan kiva, kuopus sais kaverin tulevaisuutta jatellen, muut isompia jo =). Lapset siis vm. -03, -05, -08 ja 5/13 vauva.
 
täälläkin yksi haaveilija :) ennestään on 10/07 syntynyt poika ja 12/11 syntyneet kolmoset, kaksi tyttöä ja poika. tuntuu ihan hassulta haaveilla vauvasta kun pienemmät on vasta melkein 2v. ollaan oltu välillä tosi väsyneitä mutta nyt toivottavasti pahin kausi alkaa olla takana. unikoulua eilen aloitettiin kun yöt olleet aika resuisia vielä.kunhan saa nuo yöt rauhoitettua nukkumista varten niin yritys saa alkaa ;) mies ois halunnut jo aikaisemminkin mut ite en oo ollut vielä valmis.toipumista vaatinut.viime viikolla se kuume tais iskee kunnolla päälle :D
 
meillä yritys alkaa toivottavasti tänään koska unikoulu näköjään tuottaa tulosta ihmeenkin nopeasti,viime yönä jokainen heräsi vain kerran,jihuu! :D on paljon energisempi olo kun saa nukkua suht rauhassa..
 
Mulle isosisko tuumasi että älkää vaan nyt vielä,ei kyllä kannata,ette te jaksa yms. siitä tuli vähän paha mieli.parempi kait se on yrittää sillon kun vielä tuntee jaksavansa ennen ku ikä ja vaivat painaa enemmän päälle. muilta oon saanut ihan hyvin kannustusta et siitä vaan jos sille tuntuu,hieno homma :) luulen että varmaan muutamat kokee sit pienen järkytyksen..esim.miehen vanhemmat ;) kummallakaan edelliskerralla ei sieltä suunnasta onnitteluja kuulunut kun saivat kuulla raskaudesta.tykkäävät kyllä nyt kovasti kaikista muksuista
 
Täällä myös yksi, jolla mietinnässä se viides lapsukainen. Edelliset on -03(poika), -04(tyttö), -07(tyttö) ja -09(poika). Viimeisen raskaus- ja vauva-aika olivat tosi raskaita kun parisuhde ei ollut kunnossa ja taloudellisestikin oli rankkaa. Nyt on vaikeuksista selvitty ja haluaisin ehkä vielä hyvän muiston ja yhden iltatähden taloon. Myös lapset toivovat kovasti vauvaa taloon.

Mies olisi heti valmis mutta itse vielä epäröin. Aikaisintaan yritys voisi alkaa keväällä 2014.
 
Mä en kans kerro kun ihan harvoille ja valituille. JOs onni sattuis vielä käymään, niin huomatkoon sit ite. Mun vanhemmat varmaan repis kans pelihousunsa, mutta miehen vanhemmista en niin usko. Kaveritkin tukevat ja iloitsevat taatusti. Mutta ihan taatusti tulee myös lokaa jostain suunnasta, jos viidettä odotettaisiin.
 
Mä en usko et kukaan meiän sukulainen tulee ilahtumaan jos meille se viides ois tulossa. Mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää et toiset haluu enemmän lapsia?

Mites te muut asutte? Me nyt aika ahtaasti ja ollaan isompaa kämppää kattomassa, kuhan saadaan tää vanha kämppä eka myytyä.
 
Hei!pieni haave tytöstä neljän pojan jälkeen mutta toisaalta kaikki valmiina poikaa varten.Uskoisin,että sukulaiset ja tutut suhtautuu ihan neutraalisti vauvaan.Asutaan itse rakennetussa omakotitalossa,pojilla omat huoneet.
 
me asutaan omakotitalossa (120 neliöö). neljä makkaria tai tavallaan 3, koska kolmoset nukkuu meiän makkarin yhteyteen tehdyssä laajennus osassa. meillä ei onneks asu naapurit heti ihan vieressä, välillä on melkosta meteliä :)

oon kans miettiny tota samaa et miks toisten on niin vaikee sulattaa sitä jos jotku haluaa isomman perheen.katotaan aina joteski kieroon sellasia.eihän se asia kuulu kellekkään muulle kun niille vanhemmille..
meille taitaa tulla auton vaihto myös sitten jos raskaudun. mahduttais kyllä tuohon entiseenkin mut tavarat ei sit enää välttämättä mahdu.ja sitä sais rempata aikalailla.parempi vaihtaa ennenku leviää käsiin :)

mulle tuli ihme panikointeja tosta rakautumis asiasta vaikka haluan tosiaan sen vauvan.aloin miettiin edellisen sektion jälkeisiä ongelmia niin rupesin jo melkee perumaan koko yrittämisen.tiiän et toi on typerää mut jäi pieni pelko niistä.tuskin meille enää toista monikkosatsia tulee niin varmaan helpompi ois se synnytys kuitenkin.mut tämmösiä... yritys jatkuu :)
 
Mä plussasin haaleen viivan tänään.. uskomatonta enkä oikein meinaa uskoa. Asia selkiytynee kun teen uuden testin vaikka perjantaina.

Me asutaan omakotitalossa, 160m2 (230m2)yht. autotalleineen ja vintteineen. Hyvin me tässä mahdutaan olee ja laajennusvaraa on, jos tarvetta =)
 
SE testi näytti väärää positiivista, en ole raskaana :(. En suosittele Predictor earlyä kellekkään. Selvän plussan antoi, mutta ei mitään merkannut. Ehkpä vielä joskus ihan oikea plussa =)
 
Harmi juttu nelHM :( toivottavasti pian pääset plussaileen ja paremmilla testeillä! teillä varmaan yritys jatkuu?
mitenkäs muut viidennestä kuumeilevat?
viime lauantaina (21.12) tein ekan r.testin ja tuli hailakka viiva :) toisen testin tein 23pvä ja sama juttu. oireita on,hajut ottaa nenään, väsymystä, tissit kipeenä, alamahan kipuilua, pissattaa ja epämääräinen huono/outo olo + menkat on 5 päivää myöhässä.mulla on 25 päivän kierto niin sen mukaan laskurit näyttää että 30.tai 31.8 ois la. viikkoja ois nyt 4+3 tai 4+4. ihmeellistä että ekasta kierrosta tärppäs. en tosin uskalla vielä kovin puhua asiasta kovin monelle, siskoilleni ja äitilleni oon kertonut. pikkusisko saa kesäkuussa esikoisensa niin kiva sen kanssa jutskailla vauvajuttuja :) teen vielä kolmannenkin testin joku päivä ihan vaan varmistukseksi.
 
omg. minäkin taas täällä kärkkymässä ;) vitonen haaveissa kyllä... muksut 06, 08, 10 ja 12. ja se 14 jononjatkoks jos hyvin käy. :) mieskin messissä, tosin tää on kuulemma sitte viimenen ? pillerit lopetin 26.12. meillä on jokaisessa raskaudessa 3.yk tärpänny. et kait se nytkin sinne menee.
 
Heips

Eka kierto synnytyksen jälkeen menossa ja yrityksen puutteesta ei voi ainakaan syyttää, jos ei tärppää :D. Raskausoireita on ja tunnekin melko vahva, toisinaan taas ei.. ettäkö ekasta kerrasta. Nyt dpo 9-10 menossa ja jonkun haamusen testannut, mutta en edes varmaan haaleeta plussaa. Liian aikaista, mutta hätähousu olen. Luulis sitä jo malttavan aikasen naisen ja ei ekaa kertaakaan tässä olla hosumassa, mutta ei :headwall:. Ensi viikolla viisaampia.

Onnea viidennen yritykseen ja :whistle:
 
:wave: Täällä kierukka vielä, mutta tarkoitus olisi piakkoin poistaa ;) Kauhu vaan nostaa päätään, mitä kaikki sanoo jos vielä viides tehdään :( Tiedän että se on meidän oma asia ja ei saisi välittää, mutta väkisinkin miettii..
 
miettiny oon minäkin mitä muut sanoo :/ miehen vanhemmat on aina niin töykeesti töksäytteleviä tällasessa että sanoinkin jo miehelle TAAS että ykskin vahinko kommentti niin katkon välit. ahistavia tollaset.nooh, eipä noita etukäteen kandee murehtia. mut onhan se tuolla takataivossa kokoajan... huoh. nyt on tääläkin yritys käynnissä siis ;)pyykit huutaa mun nimee tuolla nyt..pakkone onripustaa kuivumaan. mukavaa päivää itsekullekin!
 

Yhteistyössä