** Viidennestä lapsosesta kuumeilevia **

Ei niistä "muiden"mielipiteistä tai ajatuksista kannata välittää:hug: Jos itse koette että voimavarat,aika ja rakkaus riittää,niin antaa mennä vaan ja onnea odotuksen odotukseen:heart:
Nimimerkillä aikansa muiden mielipiteitä murehtinut ja niillä vesilintuja heittäneenä,9 lapsen äitinä:)
 
  • Tykkää
Reactions: PIKKUMAMI85
Pikkumami85 teillä siis poikia kaikki?:D Oletko kuullut ihmisten suusta että "Pitää teidän vielä se prinsessa tehdä?" Heh,meilläkin poikia kaikkia;) ja onpa useammankin kerran toi lause kuultu..:snotty: Mä olen vaan sanonut että vielä halutaan ainakin yksi poju,on ne niin ihania:heart:
 
Heh,mä oonkin miehelle vitsaillut että tehdään 7-veljestä:whistle::D Mut joo jos ja kun meille viides tulee niin hänkin on varmaan samaa sarjaa jotenkin se vaan siltä tuntuu;)
Mites teillä,haluaisitko seuraavaksi tytön?Vai olisko suuri pettymys jos viideskin olisi poika?Mä olen niin asennoitunut näiden poikien äipäksi että tuntuis jotenkin kummalliselta että jos meillä oiskin yks tyttö:O
 
Täällä myös kuumeillaan viidettä, mutta samalla myös tavallaan kahdeksatta :LOL:
Minulla kun on neljä ja miehellä ennestään kolme niin se yhteinen olis sitten jopa kahdeksas. Kuitenkin puhumme nyt viidennen kuumeilusta, kun ei kaikki edes asu meillä ja ei kaikki ole edes yhteydessä niin paljoa meihin (miehen exä kun ei anna lasten olla yhteydessä isäänsä):mad:
 
Täälläkin kuume on jo aika kova:) Mies on vielä sitä mieltä että nämä on tässä...mutta mutta..:whistle: Onko kellään yritystä päällä?
Meillä on!:kieh:
Minulla on ollut tunne ettei lapsiluku ole vielä täynnä, ja ettei tämä nyt tähän neljään lapseen voi jäädä, en siis hyväksynyt koko ajatusta?
Miehelle aloin tunnustellen juttelemaan asiasta, niin yllätys olikin melkoinen kun mieskin oli ajatellut samoin?

PIKKUMAMI85 Älä välitä muiden ihmisten mielipiteistä, siinäpä ihmettelevät?!:D
Et ole kenellekään tilivelvollinen, minä jopa hieman "huijaisin" jos jollain olisi pokkaa kysellä lapsiluvusta, "niin tuota ajateltiin tusina tehä noita lapsukaisia"!?:LOL:
 
Shirin
Heips :wave:

Täällä haaveilen viidennestä, miehen kanssa juteltu mutta ei ole vielä ajankohtainen vaan noin vuoden kuluttua alkaisi kokeiltu josko synnyttäisin vielä viidennen
 
muokattu kp29 - Image - Aijaa.com

tämän päivän muokattu kuva (kp29) ja nyt toivon mukana pysyvää laatua olevaa nro5.
yli 3vuotta kuumeilua ja monta yritystä ja km ja tuulimuna takana jo...

*muoks* monta kiinnittymisyritystä siis ollut jo eli todella monta kemiallista takana ja nytkin pelko ettei tämäkään jaksa mukana,vaikka viiva on nyt tullut vasta näkyviin. eilen niin haalea ettei meinannut yhtään erottaa...
 
Viimeksi muokattu:
yritykseksi sekin taas jäi :'( ei tule vieläkään meille viidettä. Vuoto alkoi 2.8 aamulla kovien kipujen kanssa ja vieläkin on niin runsasta ettei voi erehtyä, kemiallinen tämäkin nyt sitten oli (kun ei näin varhain ole keskenmeno, paitsi minulle se on kun se oli heti pienestäkin viivasta minulle meidän pikkuinen)
 
Heippa! Täällä kans yksi viidennestä kuumeileva, juuri 24-vuotta täyttänyt mamma. Meillä lapset 6-v, 3v, 2v ja 8kk :) Yritys ei ole vielä alkanut. Meillä lapset kans todella huonoja nukkujia, kolme pienimpää, ja se hieman mietityttää...rakkautta ja aikaa kyllä löytyy :)
 

Yhteistyössä