Viidettä,kuudetta jne kuumeilevia??

3 yrityskierroksella mulla tärppäs tämä raskaus, mulla oli viimesen raskauden jälkeen horm.kierukka ja terolut kuuri apuna.. terot kun lopetin ei ruvennu menkkoja kuulumaan niin tein sitte sen testin. Nyt on kp28/29 dpo22 eka ovis+ ja toka ovis+ dpo13..
 
Mites, mistä kautta noita teroja haetaan? Ja määrätäänkö niitä ihan niinkun siis kaikille?

Kierukka tosiaan poistettiin maaliskuun lopussa ja sen jälkeen ei oo tapahtunu kierron suhteen mitään. Et jos tässä nyt sitten ei edes ala mitään tapahtumaan niin sitten vissiin tarvis jotain käynnistely apuja.
 
Gyneltä tai lääkäristä ne saa. Minä sain yksityiseltä gyneltä. Terolut ei auta raskaaksi vaan tukee raskautta sitten kun se alkaa ja sillä saadaan kierto tasaseks. Vaan mulla eilen vahvan plussan jälkeen rupesin tuhruttamaan ja aamulla hulahti kunnon veret että meni varmasti taas kesken 4+0rv:lle pääsin :ashamed: vaan olen tässä päivällä menossa gynelle kahtomaan että kaikki tuli ulos ja pääsee uuteen yritykseen.
 
rypäleraskaus :ashamed: 1,05cm möhkäle, ei lapsivettä, ei sikiötä :'( mä oon vaan niin itkenyt ja itkenyt, mies ei taida ihan ymmärtää tätä.. Tekis mieli vajota maan alle :ashamed:.. 2vkon päästä tulee patologian tutkimustulos möhkäleestä, gyne sano että ootellaan tovi jos tulee itsestään pois ja jatkot sitte tiedetään jos ei tuu, kaavinta ainakii ja 4viikon raskauskielto (se voi vielä muuttua pidemmäksi ajaksi)..
 
Anteeks :ashamed: en oo muistanu tänne ilmotella, mutta sain vastauksen hcg 1 ja se ei ollukkaan rypäkeraskautta :D gynehän varoitti että voi olla muttei varma siis ollut ja torstaina selvisi sekin hyvä uutinen :) oli siis istukanpalanen..

Oon ollu niin täpinöissä tästä kuin olla ja voi :LOL: saatiin lupa alotella lapsenteko :heart: nyt sitte ois kp7/28 ja terolut:tit alottelen sitte kp18 niinku viimeksikin :)
 
taaperotx5 :hug: voimia..

Täällä ois taas piinaviikot käsillä :stick: dpo7 kp22/28 :D ens viikolla tää rouvva pääsee testailemaan :whistle:
Jotain pientä on jo ilmassa rintoja kuumottaa/polttelee/pistelee, näin ei oo ikinä ollu eli jotain uutta :LOL: sitte paineentunne alamahassa ja turvottaa mahaa ja suussa maistuu metallinen maku sitä oli km raskaudessakin :rolleyes: ..
vielä pitää jaksaa venata ettei sitte tipu liian korkeelta :p
 
  • Tykkää
Reactions: Vaavi-haavi
Heipsan. Täällä ollu myös välillä painontunnetta alavatsalla ja yhtenä päivänä alaselkäsärkyäkin. Hieman tehny huonoa välillä mutta kenties voi johtua muustakin huonovointisuus. Testailen vasta parin viikon päästä, mutta viime kierrot huomioon ottaen 26 päivää, on ovulaatiotkin tainneet olla aikaisemmin kuin normisti,mutta nyt ollaani tähdätty jo hyvissä ajoin,josko osuis kohdilleen :p joka toinen päivä rakkauspuuhissa ...
:attn:
 
Tää on kyllä niin hiljainen ketju, et tulee kans tota himotestaajia luettua, siellä on kokoajan säpinää :D luo toivoa, et ehkä mäkin 2 viivaa viel joku päivä.

Tää kierto oli tässä, menkat varmasti kaartaa paikalle yöllä. 28/28 ja testi hyvinnii nega. Ens kiertoa kohden :)
 
ei täälläkään ota tärpätäkseen.. jo 3km kevään/kesän kynnyksellä :ashamed: hitto en käsitä/ärsyttää.. Noh nyt koitellaan sen suurempia ovis tikutuksia ja raskaustes.suurkulutusta toimia :stick: puuhaillaan kun siltä tuntuu. Viimeinkin vuotoni loppui vkloppuna niin eilen "riehannuttiin" miehen kanssa saunan jälkeen hässimään :whistle: tietty kun saatiin ensin lapset nukkumaan :LOL:

No kouluun pääsin syksyllä sekin alkaa, sillohan se tietty tärppää :headwall: kun vähiten sitä oottaa.. Noh kahtellaan kahtellaan..

nyt alkoi uusi kierto kp18/28 ja dpo3 oviksen tikutin ja tässä jo heitin pyyhkeen kehään ja katselen muita juttuja tässä kesän aikana. Varasin ihanan koirapennun (Chihuahua narttu) jonka haen 2viikon päästä ja kissanpentu saadaan syyskuussa siskoltani, että jospa nyt vihdoin uudet tuulet puhaltaisi tännekin vihdoin :)

Mitäs teille muille kuuluu??
 
Viimeksi muokattu:
Nostellaas tätä ylös jos joka jaksais vielä tänne suurperheellinen kirjoitella.. :)

Päivitin omaa tekstiäni aamulla vanhan tekstin perään kun känny ei muute suostunut yhteistyöhön ja heti huomasin virheen koopeessa :D tänään siis kp19/28.. :)

Mitä teille muille kuuluu ??
 
Heippa!

Onko muita viitosen tai kuutosen kuumeiljoita? Meillä haaveissa viides lapsi. Ennestän meillä on pojat v. -01, -02, -07 ja -09. Kierukka poistettiin eilen ja nyt sitten odottelen ekoja menkkoja yli kolmeen vuoteen. Jännä nähdä miten pian sitten tärppää hormonikierukan jälkeen. Onko kenelläkään kokemuksia?

Mitä kuuluu tähän ketjuun aiemmin kirjoittaneille? Onko kukaan enää paikalla?
 
Harvoin täällä tulee enää käytyä, mutta seiskaa meillä yritellään, kiertoa/ doppeja en laske muuten kun tuonne piinailijoitten oireet ym.. tulee kirjoteltua ja joskus hätähousuihin.. Mulla oli horm.kierukka ennen kun ensimmäistä yhteistä tehtiin miehen kanssa (olemme siis uusperhe) n. pari vuotta sitten ((kaksi vuotias eka yhteinen)) niin kaksi vuotta meni kun saimme tekemällä tehdä tyttöä ja toinen yhteinen tärppäsi kolmannesta kierrosta, nyt koitellaan kolmatta yhteistä, mulle seiskaa tehhä ja nyt menossa jo yk8 ja ei tärppiä, keskenmenoja ollu kasa.. elikkä n. vuos ollaan kohta yritetty ja rupee toivo ja usko kohta menemään.. ainaki vaavikuume rupee hiipumaan :ashamed:
 
HooKoo -82, Voi että harmi kun teillä tuntuu kestävän nyt pitkään tärppi ja onnistuminen :(.

Meilläkin tämä tuleva yritys on kolmas yhteinen. Minulla aiemmasta liitosta nämä kaksi isointa jo murrosikäistä.

Minulla oli myös hormonikierukka joka siis eilen poistettiin tuskallisesti (langat oli hukassa). Samanlainen mirena oli v.-06 ennen kuin ekaa yhteistä lasta alettiin yrittää. Tuolloin tärppäsi 2. kierrosta. Syyskuussa silloin poistettiin kierukka ja marraskuussa plussasin. Itseä kyllä nyt aika paljon jännittää, että kuinka tällä kertaa käy :).

Toivon että pian saadaan vauvauutisia sekä meille että teillekin vastustuksesta huolimatta.
 
Onko tämä ketju kuollut ja kuopattu? Olisi mukava kirjoitella samassa tilanteessa olevien kanssa..eli ns suurperheiden.. On niin eriasia odottaa 5 kun ensimmäistä vaikka samanlaista odotus on..

Meidän perheeseen siis toivotaan viidettä lasta . Jos tämä ketju ei hengitä onko joku muu vastaava tai mihin tyypit on siirtynyt?

-Tirppis
 

Yhteistyössä