Viidettä,kuudetta jne kuumeilevia??

Täällä viidettä haaveillaan... lapset -93, -95, -00, -05. Kaksi viikkoa siten km 5+4:unsure:

Nyt tikutellaan ovulaatiota... kp olisi 14 mutta vielä ainakin testeissä vain haalea viiva... ehkä km:n takia kierto hieman sekaisin:rolleyes:
 
Heips, täällä toiveissa seitsemäs Lapsoset syntyneet 01, 02, 06, 08, 10 ja 15. Nyt menossa kp 25 ja ovistesti plussaa kahtena aamuna Jänskättää taas seuraavat viikot kuin tässä käypi...onnea kaikille yritykseen!
 
Mä saisin ensviikolla testata. Voipahan sitten valmistautua menkkoihin jos negaa tulee niin ei ala ihan järkytyksenä :D Tietenkin sitä plussaa toivois kovasti mutta eka "yritys"kierto enkä ole varma milloin ovis oli niin onko edes mitään mahiksiakaan kun talletuskertoja oli vaan kaks :D Kun hiukan häiritsee nuo miehen 10h yövuorot tätä hommaa :p

Meillä on muksut -11, -12, -14 ja -15 ja toivoisin kyllä kovasti seuraavaa vuodelle -17:love:
 
Hei vaan kaikille,liityn joukkoonne.olen 39 v seitsemän 23 v pojan 19 pojan 16v tytön 11v tytön 9v tytön 7v pojan ja 5v tutön äiti.mieheni kanssa oltu yhdessä 25v ja kahdeksatta aletaan yrittämään,kierukka poistetaan 25.10.vauvalle ois nyt ihana tilaisuus,talo velaton 2 v päästä,kaksi mökkiä rakennettiin lepopaikaksi perheelle,miehellä ja minulla yhteinen yritys.toivotan kaikille onnea yritykseen,itse aloitin maaliskuussa foolihapot ja tiputin 15kg painoa.ensi maaliskuussa lähdetään tekeen vielä kaksin reissu thaimaaseen mieheni kanssa,mummo hoitaa lapset,kuusi nuorinta kotona,vanhin asuu tyttöystävän kanssa ja hekin kuumeilevat vauvaa!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ÄippäVm82
Heiii!!!

Minä en varsinaisesti tänne kuulu, kun nyt onnellisesti jo raskaana olen, ja viidettä siis odotan.. :love: Ajattelin tämän olevan iltatähti.. MUTTA.. Mulla siis kaksi lasta yhdelle miehelle -01 ja -02, sitten kaksi lasta toiselle miehelle -04 ja -06, ja nyt siis kolmannelle miehelle tulossa tämä iltatähti.. Miehelläkin entisensä kanssa 2 lasta.. Joten, eikö siis olisi melko lailla teijjänki mielestä "luonnollista", että tälle iltatähdelle vois haaveilla sitten pikkusisarusta, kun muutkin on ns. kahden satsissa..?? :D:D Alkuun olin toki sitämieltä, että tää on viimmenen ja piuhat poikki jne.. Mutta mitä enemmän ajattelen asiaa, ja ku on aivan ihanaa olla raskaana, ja muutenkin elämä ihan mallillaan, + kun nyt joutuu kuitenkin kaikki vauvalle ostamaan, niin menishän se sitten kuudeskin.. Ja sitten vasta joutas vaikka koko kohtu poistoon.. Tietysti, eihän tämä lapsen saanti itsestään selvyys ole, eli eihän sitä kuudetta välttämäti tulisikaan.. Mutta JOS tahtos tulla niin.. Pitäs vaan vähä miestä vielä pehmitellä ku se kuitenkin jo vähä iäkkäämpi ku ite oon.. Vaikka se tätä yhteistä lasta oli ihan alkuun vailla..

Ottakkeepa nyt tuosta selkoa.. :LOL: Mutta kuudetta siis jo kuumeilen, vaikka ei oo viideskään vielä masusta ulostautunu, ja toivottavasti ei ihan lähiaikoina ulostaudukkaan kun maaliskuussa vasta La.. :love::love::love::love::love: Ja jos teitä ei tää minun tilanne haittaa, niin mieluusti jo täällä kuumeilisin teijjän kanssa.. ? :whistle:
 
Mä en enää kuumeile kun plussasin ja huomenna alkaa rv 15 :)
Paitsi sitten kuudetta joskus vuoden päästä :D Vaikka ihan hirveät olot on ollut rv 6 saakka, pahoinvointia 24/7 ja oksentamista niin kyllä silti haaveilen vielä yhdestä :)
 
Ja siis joo.. On tullu kommenttia jo nelosen aikana, että johan nuo riittää ja vitosen aikana, että Oishan nuo jo riittäny. Vitosen syntymän jälkeen yksi ihan lähipiiristä oli sanonut toiselle sukulaiselle pihojen katkasusta..

Minusta se on kyllä ihan jokaisen oma asia montako lasta on ja kun ite lapset hoidetaan, niin en kyllä ymmärrä kommentointia lapsiluvusta.
 
  • Tykkää
Reactions: PIKKUMAMI85 ja Wolt
@Pivv minäkin imetän vielä nuorinta. Menkat alkaneet ekasta 6kk synnytyksestä, tokasta 6kk, kolmannesta 7kk, neljännestä ei kerenny alkaa ollenkaan, tulin raskaaksi 9,5kk synnytyksestä ja tästä vitosesta alkoivat 8kk synnytyksen jälkeen. Kaikkia oon imettäny vuosikkaaksi ja silti onnistunu raskautumaan.
 
eh#
Täällä kuudetta kuumeileva meillä lapset 16v, 13v, 8v, 6v ja 5v miehen kanssa yhdessä haaveillaan. Kieltämättä hieman pelon sekasin tuntein....meillä kävi ikävästi syksyllä ja raskaus keskeytyi viikoilla 16+4 onneksi tuolloin ei kaavintaa tarvittu ja kiertokin pysynyt samana...mutta jospa tämä vuosi olisi parempi ja mekin saisimme sen oman pienen nyytin
Onko kukaan päässyt jo testailemaan? Mulla on jännät päivät menossa kp30/31 eilen vessassa tuli pyyhittäessä ruskeaa vuotoa mutta sitäkään ei enää sen jälkeen...hätähousuna testasin aamulla mut negaa näytti joten taitaa ne menkat sieltä sit vain alkaa..
 
Täällä viidennestä kuumeileva
26v äippä Jotain ollaan jo miehen kanssa puheltu että jos yksi vielä...
Nyt jännäilen alkaako menkat nyt viikonloppuna. Kovasti juilii ja väsyttää, useasti pissattaa. Kuusi vuotta ollaan oltu kesällä naimisissa. Perheessä siis pari poikaa ja pari tyttöä.
 
  • Tykkää
Reactions: ÄippäVm82
Heips piiiitkästä aikaa.. :)

Täällä miun pikkuruinen jäbä jo 3 vkoa 2pv vanha.. synnytys oli nopia: klo 2 yöllä heräsin ja klo 3.33 jäbä synty.. Omalla autolla lähettiin ja amppari soitettiin sit ennen puolta matkaa vastaan (100km synnärille), ja ihan minsasta oli kiinni ettei ois omaan autoon syntyny.. eli monta onnekasta sattumaa matkassa.. :love:

Nyt vaan ootellaan et kroppa alkas toimia ja jos sen kutosen vielä hyvinnii sais.. :love: Mut on tuo pikku jäbä vaan niiiiiin iiiihana!!! En melkein kestä tätä onnen ja rakkauvven määrää! :love::love::love:
 

Yhteistyössä