viihtyykö/leikkiikö teillä 1-vuotiaat paljon keskenään?

kun musta tuntuu että ainakaa meillä nuo ei juuri paljon keskenään oleskele.
onko se tää ikä vai mikä mut ne on koko ajan kotona mun lahkesa kiinni ja vessaanki pitää niin että jättää oven auki,muuten alkaa kauhee kiljuminen. :whistle:
jotenki sitä vaa miettii et sillo ku esikoinen oli pieni ni se kyl viihty yksinki mutta nyt ku näitä on kaks ni ne ei juurikaan leiki keskenään,koko ajan vaa kulkevat perässä.
välillä on vaa aika rasittavaa ja väsyttävää ku tuntuu ettei saa etes aamukaffea juua rauhasa ku ne roikkuu yöpaidan helmassa ja vinkuvat siinä jalan juuresa :ashamed: :/

kaipa se muuttuu ku ikää tulee lisää... :wave:
 
meillä kyllä aika paljon viihtyvät ja leikkivät yhdessä. tietty tulee välillä riitaakin kun molempien pitäisi saada sama lelu... painiminen on kivaa ja peräkkäin juokseminen myös. kyllähän nuokin puntissa roikkuu, varsinkin jos on nälkäisiä ja äitin pitäis tehdä jotain hommia tai ruokaa... mä oon monesti mennyt istumaan lastenhuoneeseen ja rakennellut legoja muutaman minuutin, sitten jäävät sinne keskenään rakentelemaan ja käyvät välillä tarkistamassa että äiti on paikalla ja menevät jatkamaan. aika vähän aikaa yksi leikki kestää, mutta kun nostelee hyllystä uusia koreja puolen tunnin välein niin viihtyvät kyllä... aikamoinen sotkuhan siitä tosiaan tulee :)

mä tein jossain vaiheessa stopin tosta vessaan tulemisesta, vedin vaan oven kiinni, kun siis repivät kaiken kaapeista... muutaman kerran kiljuivat oven takana, mutta ei montaa.
 

Yhteistyössä