Viikko viikko systeemi ahdistaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Erosta kohta vuosi ja muutama kuukausi sitten aloitimme viikko viikko systeemin ja aina kun lapsi on poissa minulle tulee kauhea kaipuu lastani ja yritän aina keksiä jotain puuhaa esim käyn 2x salilla ja nään välillä kavereita mutta iltaisin iskee kamala olo ja olen alkanut taas ikävöidä exää ja sitä kun olimme perhe ja miten ihanaa se aika oli mutta minut jätettiin ja en ole päässyt vielä exästä ja nyt kun viikko systeemi alkoi niin on enemmän aikaa surra eroa ja mulla on kauhean ahdistunut olo kun olen niin rikki kun ei ole enää perhe koossa ja joudun joka toinen viikko olla yksin ilman lastani tää on niin kamala ahdistunut tunne ..... sillon kun lapsi on viikon minun luona silloin voin paljon paremmin eikä ole niin paljon aikaa miettiä ja surra eroa ... ois vaan kiva tietää kauan tähän menee että sopeutuu siihen että lapsi ei enää ole kanssani koko aikaa ja sitä että Millonkohan pystyn päästämään irti exästä... vielä reilu vuos sitte mietittiin omakotitaloa ja oli haaveita miehen kanssa ja nyt nekin pirstaleina...
 
Anna aikaa itsellesi. Kiiruhtaminen ei auta, vaan asiat on kasiteltava ja surtava ajan kanssa. Ikavointi ja entiseen kaihoaminen kuuluu kuvioon, ethan tunteeton ole ollenkaan, koska isoista tunteista on ollut ja on kyse. Kuitenkin jokainen paiva vie eteenpain ja jokaisen paivan jalkeen huomaat, etta olet selvinnyt :).

Ole iloinen etta lapsesi on elamassasi mukana :). Ole iloinen siita, etta hanella on elamassaan mukanaan kuitenkin valittavat ja rakastavat vanhemmat. Voisihan tuo yhteinen aika olla lyhkaisempikin, joten minun mielesta olette tehneet hyvinkin optimaalisen ratkaisun.

Sure, ikavoi ja rakasta. Ja muista pitaa itsestasi huoli. *halaan*
 
Fazerina86
Kuulostaa tutulta, Minulla oli 3v sit sama tilanne ja olin ihan rikki ja Surin 8kk kunnolla eroa ja tuntui pahalta pojan puolesta joka joutui ero perheessä elämään. Nyt vasta tuntuu että olen päässyt yli exästä ja aika kauan minulla meni koska menetin tavallaan parhaan ystävän ja se suretti paljon ! Nyt poikani on 9v ja tykkää kun on kaksi kotia
 

Yhteistyössä