Viikkojen selvittely , mitä sinä tekisit?

Elikkä tilanne on seuraava:
Tein 30.12 positiivisen raskaustestin ja seuraavana päivänä tein CBn viikkotesti joka näytti 3+.
Lopetin e-pillereiden syönti (8v syömisen jälkeen) elokuun lopussa minkä jälkeen samantien tyhjennysvuoto.
Seuraavat menkat oli:
10-14.10
14.11-18.11

Joulukuun alussa 1-6.12 oli runsas vuoto ja kipua ensimmäiset 4 päivä.
Ensimmäiset menkat silloin lokakuussa oli helpot ja kivuttomat , seuraavat marraskuus aika samanlaiset kun nämä joulukuus tulevat "menkat".
Pohdin silloin joulukuun alussa että käyn gynellä mutta ajattelin sittenkin että kroppa on vaa niin sekaisin vielä pillereiden lopettamisen jälkeen.

Tein negatiivisen raskaustestin 8.12

Eli kysymykset ovat:
Miten voisin selvitellä missä viikos olen menossa? Olen ajatellut että voisin käydä varhaisultras mutta eihän mulla on mitään tietoa että missä viikos olen tällä hetkellä enkä haluaisi käydä turhaan siellä , jos kuitenkin sanovat että on liian aikasin että näkis jotain.
Jos laskee marraskuun menkkojen kanssa niin olisi viikko 6 menossa.
Olen ite pohdinut että olenko sittenkin tullu raskaaks jo silloin marraskuussa ja että nää joulukuun alussa olevat (ja kierrosta poikkeavat) vuodot olisi ollut jonkunlaiset alkuraskaudenvuodot ja että raskaus ei vain näkynyt testissä vielä.
Mitä te tekisitte mun tilanteessa?

Niin ja esikoinen tulossa , olen 24v.
 
Soita neuvolaan, saattavat laittaa kunnalliseen viikkojen selvittelyyn, eli ultraan.
 

Yhteistyössä