viikolla 8 raskaana...ja ikää 41v!!!!

tervetuloa joukkoon vaan minä sain esikon 38 vuotiaana luomusti ja sitten meidän ylläripylläri tyttö joka nyt 1v 4kk vilkastus ja itse olen tammikuussa 45v eli olin 44v kun tytön synnytin. molemmille terkut jotka pikkuisia odottavat näitä sattuu elämä on :D ihanaa se kuitenkin on ja iloinen asia oli ikä mikä tahansa ja pitää tuo tyttökin minua liikkeessä ettei laiskistu :LOL: kiipeää ja juoksee minkä kerkeää :D :heart: tsemppiä vaan!
 
Palstoilla "äidiksi vielä nyt vm -63" sekä " luomusti ja suht vaivatta raskaaksi palstoilla " on myös +40 v odottajia..Siellä oma tarinani joten en ala kertailemaan turhaan koko tarinaani..

Minulla on edellisestä liitostani pojat: s.1985, 1990, 1995 ja ja nyt tämä ihana ja suloinen prinsessa syntyi 31.5.2009. Miehelläni ei ole lapsia entuudestaan. "Luomuraskaus". Elämäni ainoa km 2007 marraskuussa viikolla 9, ilmeisesti. Tämä sai alkunsa häämatkalla 20.8.2008, stressittömässä tilassa Kreetalla.. Kastepappikin voi olla nyt tyytyväinen :). Ikää siis 44v. Helppo ja kivuton muutaman tunnin synnytys , yhdeksän minuutin ponnistuksella. Kiitos Naistenklinikan ihanan kätilön! Aivan erilailla osaa nauttia vauva-arjesta kuin nuorempaana. Tyttö menee kylvyn jälkeen yöunille yhdeksän maissa ja herää neljältä syömään pikaisesti, nukahtaen saman tien. Nukkuu kymmeneen asti aamulla. Ei itke vaan on ollut syntymästä asti , tyytyväinen, rauhallinen ja tarkkaavainen vauva. Oppi hymyilemään jo jokeltelemaan viikkoja sitten sekä yrittää ryömiä vatsalla ollessaan pää napakasti pystyssä. Kiire on :) Kuulemma lapsesta tulee tyytyväinen jo synnytys on helppo..

Onnea ja kaikkea hyvää odotukseenne! :hug:
 

Yhteistyössä