Viikonloppu, - ja siitä osanen

Olimme pitkään olleet erossa ja kova kaipuu ahdisti jo mieltä. Lopuksi olimme päässeet sopimukseen siitä, että tulisit luokseni tulevana viikonloppuna. Olin tuntenut itseni jo viikkoja aivan sekopäiseksi halusta ja himosta. Aloin jo kyllästymään jokapäiväiseen masturbointiin ja fantasiointiin. Päätin, että nyt saa riittää ja sinun on tultava luokseni, etkä saa jättää vuodettani koko aikana vaan sinun olisi tyydytettävä minut kaikin keinoin, kaikin tavoin ja koko ajan. Päässäni virisi myös eräs ajatus ja soitin torstai-iltani sinulle ja kerroin salaperäisesti, että pieni erikoisuus odottaisi sinua seuraavana iltana. Sinä tietenkin utelit, että mitä se mahtaisi olla, mutta minä kerroin sen selviävän sinulle tultuasi ja uskoin sinun pitävän siitä.



Seuraavana päivänä pistin suunnitelmani käyntiin. Ensinnäkin ajoin kaupunkiin tekemään hieman ostoksia. Hankin mustat stay-upit, sitten uudet sukkanauhaliivit. Ostokset tehtyäni ajoin taas kotiin ja menin suihkuun. En osannut olla hyväilemättä itseäni enkä leikkimättä käsisuihkulla fantasioiden illan kulkua. Kiusoittelin vaan itseäni, mutta en orgasmiin saakka. Tulevan illan ensimmäinen orgasmi olisi sinun aikaansaama. Heräsin unelmoinnistani ja totesin jo olleeni aivan liian kauan suihkussa. Suljin hanat ja kuivasin huolella itseni. Katselin peilistä rintojeni teräviä nännejä samalla kun hiustenkuivaaja lennätti hiuksiani. Sitten pukeuduin. Vedin jalkoihini uudet, musta stay-upit ja varmistin vielä kiinnittämällä ne sukkanauhaliiveihin. Pikkuhousuja en päälleni laittanut, sehän olisi osa yllätystä. Mustat ja punaisella koristellut push-up rintaliivit puin seuraavaksi, sekä lopuksi lyhyen ja tiukan mekon. Kevyesti vaan hieman meikkiä ja sitten tutkiva vilkaisu peiliin. Kelpuutin itseni. Menin eteiseen ja vedin jalkoihin polvikorkuiset ja keveät saapikkaat. Vaikka lämmin loppukesä olikin, niin ne eivät olleet raskaat, vaan ihan kesäsaapikkaat. Rakastan ääntä mikä tulee kun vetoketjun vetää ylös varsien sivulla. Nopeasti sitten ulos ja bussille.





Sinä seisoit kiltisti juna-aseman seinustalla odottamassa minua joka tavanmukaisesti olin hieman myöhässä sen 10 minuuttia. Mutta sinä vaan hymyilit ja otit syleilyysi ja suutelit minua ihanan lämpimästi. Kävelimme torille odottamaan bussia. Siinä odotellessamme sinä halasit taas minua ja suutelit kuumin huulin. Kätesi puristivat minua vyötäröltä ja sitten ne liukuivat alas pakaroilleni. Tunsin käsiesi hyväilyn ja miten sormesi tunnustelivat ihmetellen mitä päälläni oli, ainakin mekkoni alla. Annoin sinun tunnustella ja kosketella ja suutelimme siihen asti kunnes bussi tuli.



Valitsimme melko täydessä bussissa paikkamme aivan takaosasta. Otin kädestäsi ja vein sen hyväilemään reiteni sisäpintaa. Istuin jalat hieman erillään ja sinä hyväilit ihanasti reisiäni hiljakseen aina ylemmäksi ja ylemmäksi. Kätesi pysähtyi kun se kohtasi alastoman sylini, sen lyhyeksi leikatun karvoituksen ja hieman avonaiset häpyhuulet. Katsoit minua silmiin ja pieni himokas virnistys vilahteli suupielessäsi. Jatkoit kevyttä häpyhuulien tunnustelua ja kastoit sormeasi jo kosteaan pilluun. Pieni yllätys sinulle tämä oli, ja piditkin siitä.



Olin jättänyt asuntooni pienen lampun valaisemaan, sillä onhan se paljon kodikkaampaa tulla lämpimän valon piiriin kuin aivan pimeään. Emme aikailleet vaan minä taiteilin saapikkaat pois. Kumarruin ja sirauttelin vetoketjut alas. Huomasin miten katsoit himokkaasti takamustani kun siinä kumartelin. Se oli ihanaa. Tulit taakseni ja painauduit lujasti minuun. Tunsin seisovan kalusi painavan pakaroitani ja se sai aikaan sen, että jalkovälini kostuivat uusista kuumista nesteistä. Sitten otin kädestäsi ja ohjasin sinut makuuhuoneeseen. Sammutin kertaalleen sytyttämäni kattolampun ja sytytin yölampun ja painoin sinut istumaan vuoteeni reunalle. Astuin keskelle huonetta ja nuolin ilkikurisesti huuliani samalla katsoen sinua kiinteästi silmiin. Panin soimaan Britneyn kappaleen ”I’m a slave 4 u” ja aloin hitaasti tanssia musiikin tahtiin. Hetken kiemurreltuani otin mekkoni helmasta kiinni ja vedin hitaasti koko vaatteen pääni yli pois. Pudoten sen lattialle ja potkaisin mytyn sivuun. Avasin rintaliivit ja pudotin ne myös lattialle. Tulin eteesi ja käännyin selin, että näkisit pyöreät pakarani ja uudet stay-upit jotka edelleen päälläni olivat. Kumarruin ja istahdin varovasti polvellesi. Hiljaa hieroin takamustani siihen kovaan ja sykähtelevään muhkuraan joka pullotti nivusissasi. Housuihisi ilmestyi märkiä tahroja, niin märkä jo olin. Pyysin sinua riisuutumaan.



Riisuessasi vaatteitasi minä kiersin sängyn päätyyn ja heittäydyin sieltä selälleni. Levitin reiteni ja olin houkuttelevasti avonaisessa ja antavassa asennossa. Sinä pyörähdit sivulleni ja siitä sitten päälleni aikoen heti alkaa rakastelu, mutta työnsin sinut päättäväisesti takaisin sängyn laidalle. Oikaisin taas itseni ja aloin hyväilemään turvonneita häpyhuuliani ja työnsin sormeani sisään. Sylini eritti märkää ja sormeni kiilsi mehuista, mielestäni kiihoittavan tuoksuvasta ja liukkaasta aineesta. Katselin sinua ja katselin ihanaa kovana huojuvaa kaluasi jota itse välillä puristelit. Kurotin itseni yöpöydän laatikolle ja otin sieltä esiin kullanvärisen dildon. Nuolin ja imin sitä aivan kuten olin aina sinuakin imenyt. Leikin dildolla ja tuikin sillä klitorista ja siirsin kultamunan hitaasti ärsyttämään märkää vakoa ja kaipaavaa syvää syliä. Kevyesti ja liukkaasti se liukui minuun ja minun oli pakko inahtaa hyvänolosta. Katsahdin sinuun ja näin miten runkkasit itseäsi katseesi nauliintuneena minun kiiltävään pilluuni. Kostutin sormeani märässä pillussa ja hieroin sitten mehut nänneihini. Kovana törröttävät nännit kiilsivät.



Kierähdin nelinkontin eteesi ja levitin mahdollisimman paljon jalkojani, notkistin itseäni niin, että koko takapuoli oli korkealla. Ujutin käteni vatsan ali klitorikselle ja hieroin sitä nopealla tahdilla. Tunsin miten tuleminen läheni ja jatkoin itseni tyydyttämistä. Sain siinä ensimmäisen orgasmin. Vapisin kauttaaltaan ja lantiossa poltti tuli. Orgasmi ei ollutkaan suoraan sinun aikaansaama, mutta kyllä suuri osuus siihen sinullakin oli. Otin kädestäsi ja vedin sinut taakseni. Kostea ja kiiltävä terska painui sisääni ja kätesi vetivät minua lantiosta kohti sinun kuumaa kullia. Pillussani tuntui yhä edellisen orgasmin krampit ja puristin nyt lihaksillani kulliasi ja tuntui kuin kramppi edesauttoi tiukentamaan otetta kalustasi. Sinä työnsit syvään ja vedit melkein kokonaan ulos ja taas työnsit voimalla syvyyksiin. Minä en enää huokaillut vaan suustani pääsi hengästyneitä huutoja. Kuulin miten sinunkin hengityksesi oli kiivasta ja välillä kuului kuin pieniä ähkäisyjä. Nostin toisen käden rinnalleni ja puristin sitä. Venytin nänniä ja työnsin takamustani kovaa vasten sinua. Painoin päätäni alas kohti rintojani ja nuolaisin niiden nännejä ja maistoin pillumehujeni maun. Olen aika taitava hallitsemaan sisäisiä lihaksiani ja niiden puristusvoima on hyvä. Kovin kauaa et pystynyt olemaan niiden otteessa, sillä hetken kuluttua pyysit minua hieman hillitsemään itseäni. Tottelin totta kai ja käännyin istumaan eteesi. Panit kiiltävän terskasi kielelleni ja annoin sen siinä hetken kiertää ympyrää ennen kuin sen imaisin huulieni väliin ja suuhun. Työnsit sen syvälle kurkkuuni ja vedin refleksinomaisesti päätäni taakse, mutta sitten annoin sen taas tulla kurkunpäähäni asti. Ei kauaa kestänyt kun sinä laukesit ja sperma levisi kurkkuuni ja siitä suuhun. Osa pursui suupielistä poskille. Minä nielin osan ja lopuksi kalu luiskahti suustani. Minä nuolin sen puhtaaksi, kivekset ja kaikki. Nuolin vielä suupielistäni sinne jääneen sperman ja laskeuduimme rinnakkain lepäämään.



Heräsin siihen kun jokin levitteli häpyhuuliani. Olinko nukahtanut, varmaan. Sinä hyväilit vatsaani ja ujutit kättäsi tiukasti yhdessä olevien reisieni väliin. Kohottauduit ja imit rintojani. Kumpaakin, vuorotellen. Hetken kuluttua rakastelimme jälleen, kuinkas muuten.



Näin jatkui viikonloppumme aina siihen asti kun taas sunnuntaina järkiinnyimme ja huomasimme olevamme nälkäkuoleman partaalla. Kokkasimme yhdessä ja söimme. Katsoimme toisiamme silmiin ja nautimme toistemme seurasta. Aikamme loppui ja saatoin sinut juna-asemalle. Nousit junaan ja sormesi tuoksuivat minulta. Halusit junamatkan muistella ja haistella niitä.
 

Yhteistyössä