Viimeisin mieheltänne saama tekstari?

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
hankala akka
"Hyvin sujuu tämä oleminen täällä. Tuoli on sopivan pehmeä ja nojakulma optimaalinen :D Eipä ollut illaks mitään, meet vaan aikasemmin. -.- Pusuja :* "

Kyselin mieheltä, miten uudessa työharjoittelupaikassa menee (raskasta tuntui olevan :D ) ja varmistin, että on ok lähteä omiin töihin tuntia aikaisemmin, siellä kun oli joku sairastunut.
 
....
" Heh, koita kestää. Mä en nuku vieläkään vaan pelaan *****n kans mut nukun sit varmaan tos päiväl ;D olet rakas <3 "


Vastaus sairaslomalla olevalta mieheltä, kun itse valitin täällä töissä. Kulta nousee aina minun kanssa aikaisin aamulla juomaan kahvia, ja menee takaisin koisimaan sitten jossain vaiheessa.
 
"Mie"
16.11. klo 7.32
En oo laittanut. Laita sinä.
(Vastauksena viestiin, jossa kyselin, onko hän laittanut esikoisen opelle tietoa siitä, että lapsemme on kipeänä. Itse olin siis matkalla töihin ja mies kotona sairaan lapsen kanssa)
 
"hullu"
"Minä tulen kello 18 kotiin että pistä lapset nukkumaan niin mennään tekemään vauvaa sänkyyn kun minä tulen kotiin mennään sänkyyn rakastelemaan ei lapset saa sitä nähdä pistä ne nukkumaan ne lapset kun me vauvaa tehdään"
 

Yhteistyössä