Viisisakarainen tähti väärinpäin ikkunassa

  • Viestiketjun aloittaja Lilith
  • Ensimmäinen viesti
Lilith
Sattuuko kenenkään silmään jos valotähti ikkunassa on ns. väärinpäin, elikkä sakara osoittaa alaspäin? Viisisakarainen väärinpäin käännetty tähti tunnetusti edustaa saatanan palvonnassa pahuutta ja pahanhenkivaltoja, siinä missä väärinpäin käännetty risti.
Onko tähti vahingossa näin päin ikkunassa, vai ilmaiseeko se jotain?
 
-S-
No ne perskuleen paperitähdet on tehty niin, että ne narut sidotaan kiinni sakaroiden välissä ja ripustetaan siitä roikkumaan ikkunalle, joten se kärkisakara sojottaa aina lattiaan. Nih.
En ole vielä löytänyt sellaista jossa ripustusnaru ois sakaran kärjessä, on nääs niin hankala itse fiksata se naru sinne kärkeen :D
 
"hmm"
No ne perskuleen paperitähdet on tehty niin, että ne narut sidotaan kiinni sakaroiden välissä ja ripustetaan siitä roikkumaan ikkunalle, joten se kärkisakara sojottaa aina lattiaan. Nih.
En ole vielä löytänyt sellaista jossa ripustusnaru ois sakaran kärjessä, on nääs niin hankala itse fiksata se naru sinne kärkeen :D
jaapasen jaa, miksiköhän ne narut on laitettu juuri silleen...?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22646481:
:O Mä en oo tajunnutkaan, että tähti voi olla väärinpäin. :ashamed:
Ei se voikkaa, ovat höpöpuheita noi.
Tähdellä on osuus mystiikassa ja okkultismissa eikä se liity mitenkään saatananpalvontaa, joka taasen on ihan keksitty juttu
 
-.-.-
[QUOTE="vieras";22646498]Ei se voikkaa, ovat höpöpuheita noi.
Tähdellä on osuus mystiikassa ja okkultismissa eikä se liity mitenkään saatananpalvontaa, joka taasen on ihan keksitty juttu[/QUOTE]

Hah, no sitten ei voi ristikään olla väärinpäin!
 
oikein vai väärin
Mulla taitaa ne tähdet sitten roikkuu väärin päi..

Mut ihan sen takii etten halunnu laittaa tähtee johdosta koukkuun(turvallisuus syistä ),ja siit pistokkeeseen.Roikkuu nyt siimalla koukusta,ja johto meneepi suoraa alespäi.

Nii ja ehkä siin on seki et se ois ollu liian "ilmeistä" niin et tähti seisoopi "jaloillaan"
 
fdsa
[QUOTE="vieras";22646598]Tähdillä on kovin monelle merkitystä, myös kristillisyydessä sillä on merkityksensä[/QUOTE]

näin, ja väärinpäin käännettynä tähti edustaa päinvastaista mitä joulun sanomassa.
 
"vieras"
näin, ja väärinpäin käännettynä tähti edustaa päinvastaista mitä joulun sanomassa.
Ei viisisakarainen tähti liity jouluun tai joulunsanomaan mitenkään ja miten tähti voi olla väärinpäin? Tähti on tähti oli se sitten mitenpäin tahansa, se mikä siinä merkkaa on sen sakaroiden määrä, koska se on pentagrammi. Ei pentagrammi muutu muuksi olise sitten mitenpäin tahansa.
Kuten sanoin, sillä on merkitystä lähinnä okkultismissa ja mystiikassa sekä muissa niihin liittyvässä, kuten alkemiassa ja astrologiassa.
Mystiikassa sillä on merkityksensä mutta ei se muuta mitään miksikään vaikka sitä kuinka kääntelis, sen kristillinen tarkoitus on sama silti.
 
-.-.-
[QUOTE="vieras";22646691]Ei viisisakarainen tähti liity jouluun tai joulunsanomaan mitenkään ja miten tähti voi olla väärinpäin? Tähti on tähti oli se sitten mitenpäin tahansa, se mikä siinä merkkaa on sen sakaroiden määrä, koska se on pentagrammi. Ei pentagrammi muutu muuksi olise sitten mitenpäin tahansa.
Kuten sanoin, sillä on merkitystä lähinnä okkultismissa ja mystiikassa sekä muissa niihin liittyvässä, kuten alkemiassa ja astrologiassa.
Mystiikassa sillä on merkityksensä mutta ei se muuta mitään miksikään vaikka sitä kuinka kääntelis, sen kristillinen tarkoitus on sama silti.[/QUOTE]

sää sitten olet oikkein harrastaja?
 
"vieras"
Mä oon ajatellu tuon tähden olevan vain hieman kallellaan, kuin olkapäästä ripustettu. Siis kun ei tuota tähteä voi ripustaa kuin yhdellä tavalla, mutta en ola katsonut että se olisi kokonaan päällään (kuin ripustettu jalkojen välistä jos ajattelisi sakaroita raajoina ja päänä). hassua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä;22646530:
meillä myös tollanen pahatähti :D minkäs teet kun ei sitä saa muutoin laitettua.
Meillä kaksin kappalein, mutta en näe noissa mitään saatanallista. :O
 
-S-
[QUOTE="hmm";22646493]jaapasen jaa, miksiköhän ne narut on laitettu juuri silleen...?[/QUOTE]

Tätä varmaan pitäisi sitten ihan paperitähtien valmistajilta lähteä kyselemään... Noin ne narut oli kun paketin avasin :D
 
o-ou...
Siis täähän on selkeä salaliitto, jouluvalojen valmistajat yrittävät salakavalasti ujuttaa saatanan palvontaa ihmisten jouluihin... nyt juttu lehtiin äkkiä jotta saadaan päitä vadille!!!!! 3:-(
 

Yhteistyössä