Vinkkejä mitä voisin ostaa lahjaksi 10-v täyttävälle kummilikalle?

ja juttu on niin että tämä ns kasvatus on vähän epäonnistunut :( Ei osaa arvostaa koruja tms... ostin rannekellon kun aloitti koulun ja se oli hajalla jo vkon päästä koulujen alkamisesta. Joululahjaksi ostin korvikset ja oli vaihtanu ne kaverinsa kanssa... Mutta jotain tahtoisin kuitenkin ostaa mutta mitä? Musiikkijutut jne saa aina äidiltään....
 
umph
siis tosissaan sun mielestä kasvatus on epäonnistunut, jos lapsi ei arvosta koruja? Camoon, ei kaikki naiset arvosta koruja aikuisenakaan. Kello on kuitenkin eri asia, sen toivoisi pysyvän ehjänä. Mutta ei lasta voi pakottaa arvostamaan asioita, joista hän ei ole kiinnostunut. ja onneksi kaikki ihmiset eivät ole kiinnostuneet tavarasta.

Ehdotus laatuajasta lapsen kanssa on hyvä, esim teatterikäynti.
 
Soiku
Me ollaan jo monena vuotena ostettu lahjakortteja meiän kummilapsille. Lapset kun kasvavat, niin osaavat olla jo vaativia. On siis ostettu H&M:n lahjakortteja, kirjakaupan lahjakortteja, levyliikkeen lahjakortteja, korukaupan lahjakortteja. Aina ovat mieleisiä olleet, ovatpahan itse saaneet käydä shoppailemassa jotain sellaista, mikä omaa mieltä ja silmää miellyttää.
 
vieras
Lapset on niin erilaisia... esim. mun miehen tyttö on ihan onnessaan saadessaan vaatteita, kirjoja, repun tai lompakon, ihania vihkoja yms. Kummityttö taas haluaa hevoskamaa (siis vaikka hevospussilakanat). Lahjakortti on tietysti aina hyvä.
 
Minä itse 10v
Ensinnäkin olen 10v ja toivoisin varmaan kyniä, (ovat aina hukassa) Nintendo ds lite oli tosi kiva lahja viime jouluna, nyt toivon psptä ja pelejä siihen, kaikki ruskea turkoosit vaatteet ovat ihan jees, the sims 2 pelit ovat tosi hyviä ideoita, (kannattaa vaan miettiäettei se kummityttö jää jumiin siihen peliin) ja noi lahjakorttijutut oli tooooooooosi hyviä(lievästi sanottuna) esim. lahjakortti kylpylään7uimahalliin.....................

TOIVOTTAVASTI MINUSTA OLI APUA!
 

Yhteistyössä