Vinkkejä syömispuuhiin...

Meidän poika on 2v3kk ja syöminen on ihan mahdotonta puuhaa :( Kun mainitsen, että ruoka ois valmista, niin alkaa valitus: en syö, en syö :/ Hoidossa syö kyllä hyvin, mutta kotona aina tappelua, oli sitten lemppariruokaa tai ei. Ollaan kokeiltu vähän sitä sun tätä jippoa, mutta ei olla onnistuttu hyvää löytämään.

En tiedä, että oisko vaan "normaalia" vai johtuisko se tuosta uudesta pikkusiskosta. Poika saa kyllä huomiota, leikitään ja luetaan yhdessä ym.

Miten te ootte saaneet lapsenne ees maistamaan ruokaa???
 
Kuulostaa aivan meidän 2veeltä. Poika on kuin "hankisääski" kun ei mikään meinaa maistua. Meillä minä yritän välillä auttaa ja leikittelen siinä samalla että "heppa tullee, ihhahhaa ja sit tallin(suu)ovi auki. Siihen sit poika yleensä avaaa suunsa.(eri eläimillä sitten lisää) Ja ulkoilu parantaa meillä huomattavasti ruokahaluja. Eiköhän ne lapset syö kun on nälkä.Herkkuja en kuitenkaan itse anna jos oikea ruoka ei ole maistunut.
 
-mä-
Meillä ei ole kyllä vielä mikään auttanut poika nyt 2,8v. Tarjoan ruokaa säännöllisin väliajoin ja jos ei maistu syödään sitten seuraavalla kerralla, nyt olen huomannut että yksi lämmin ateria päivässä menee hyvin mutta kaksi on mahdottomuus
 

Yhteistyössä