VIRALLINEN BB-PINO 2007

Big Brother 2007: Asukkaaksi taloon?

(Big Brother special)

26.08.2007 klo 19:00-19:30

Dokumentti valottaa Big Brother 2007:n casting-prosessia. BB-raati vieraili Oulussa, Tampereella, Jyväskylässä, Turussa ja Helsingissä valitsemassa sopivia asukkaita taloon.

Niinmpä niin. Jee!!!
 
tietääkö joku, että jos on se 24/7 netti, niin voiko sitä siis katsella miltä koneelta hyvänsä? eikös se homma toimi siis sen sisäänkirjautumisen kautta? eli voin katsella sitä vaikka naapurissa jos haluan, jos naapurilla on netti. onko näin?
 
Salama McQueen
Jiihaa! Meillekin tilataan tänään se 24/7, en meinaa housuissani pysyä kun odottelen keskiviikkoa! :D

Niin no, esimakua saa sitten sunnuntaina, pakko muistaa olla telkun ääressä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rotumuori:
tietääkö joku, että jos on se 24/7 netti, niin voiko sitä siis katsella miltä koneelta hyvänsä? eikös se homma toimi siis sen sisäänkirjautumisen kautta? eli voin katsella sitä vaikka naapurissa jos haluan, jos naapurilla on netti. onko näin?
juu,sä kirjaudut palveluun aina omilla tunnuksilla :)

ja siis näkyy vaikka naapurissa juu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:
täällä kans innolla ootellaan :wave: mä kyllä tykkäsin siitä marista..se oli jotenkin sellanen ihanan "dramaattinen" ja salamyhkäinen.vappukin on hyvä.tiiä sitte siitä jannesta..kaipa siihen tottuu =)
voi ku oltas saatu joku brittien davinan tapanen täti, vähän jänskättää meneekö vapulla kihertämiseksi homma :)

 
joku tuossa meinas ettei jaksa oottaa keskiviikkoa. eikös tuolla nettihommelilla näe talon ja asukkaat jo päivää aikaisemmin? eli siis tiistaina. (vai netillä ke ja ilman to?) ainakin minä ymmärsin että tiistaina =)
 

Yhteistyössä