Viron naiset on kauniita

Jopa kauniimpia, kuin kotimaan naiset, jotka kulkevat räjähtäneen näkösinä verkkareissaan kaupungilla. Vain pieni murto-osa kotimaan naisista pukeutuu naisellisesti ja pitävät ulkonäöstään huolta.
 
Krooooh
Eikö tuo oo jo melko kulunut aihe. Kuka juntti jaksaa vertailla jotain viron ja suomen naisia. Molemmista maista löytyy yhtä lailla kauniita ja vähemmän kauniita naisia. Yrittäkää nyt jo päästä tuosta yli.
 
miezzzz
[QUOTE="Vieras";22227938]Ei pidä yleistää, en kehtaa valokuvaani laittaa tunnistettavuuden vuoksi mutta jäävät kyllä viron naiset toiseksi, arkena ja juhlana! Mieheni tykkää!![/QUOTE]

No voi olla joo, mutta virossa sekin tekee ehkä sellaisen kuvan että siel o paremman näköisiä naisia koska he tuovat naisellisia ominaisuuksiaan paremmin esille.... ja voithan sä laittaa itestäs kuvan jossa ei ole naamaa...
 
"vieras"
Olen pitkä, hoikka, kaunis kuin enkeli vaaleine pitkine hiuksineni ja parasta, kauniit kasvot! Rakastan kaikkea naisellista, meikkejä, vaatteita, kenkiä, laukkuja, alusvaatteita ym. ja silti olen korkeammassa asemassa hyvin palkatussa työssä! Joskus tuntuu että juuri ulkonäköni vuoksi ihmisten on vaikea uskoa että olen myös fiksu..
 
miezzzz
[QUOTE="vieras";22228044]Olen pitkä, hoikka, kaunis kuin enkeli vaaleine pitkine hiuksineni ja parasta, kauniit kasvot! Rakastan kaikkea naisellista, meikkejä, vaatteita, kenkiä, laukkuja, alusvaatteita ym. ja silti olen korkeammassa asemassa hyvin palkatussa työssä! Joskus tuntuu että juuri ulkonäköni vuoksi ihmisten on vaikea uskoa että olen myös fiksu..[/QUOTE]

Ehkäpä se on juuri syy miksi olet niin hyvä palkkaisessa työssä. Nuolet ja makeilet ja etenet ulkonäkösi avulla. Kyllä sinunlaisesi tiedetään työelämässä. Vielä enemmän ihmettelen miks jotku esimiehet on niin idiootteja että menevät tuohon.
 
miezzzz
[QUOTE="yks";22228238]ja voi että niitä etelän tummia lihaksikkaita hyvin pukeutuvia miehiä. Aina ne Suomalaisen juntin voittaa![/QUOTE]

voittaa myös pettämisessä, sitten onkin itku tiukassa kun on rakastunut gigoloon ja se pettää sua useamman kanssa ja ite luulet olevas sille se ainut oikeat ja annat kaiken rakkauden. yksi tälläinen kokemus ihan lähipiirissä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22228044]Olen pitkä, hoikka, kaunis kuin enkeli vaaleine pitkine hiuksineni ja parasta, kauniit kasvot! Rakastan kaikkea naisellista, meikkejä, vaatteita, kenkiä, laukkuja, alusvaatteita ym. ja silti olen korkeammassa asemassa hyvin palkatussa työssä! Joskus tuntuu että juuri ulkonäköni vuoksi ihmisten on vaikea uskoa että olen myös fiksu..[/QUOTE]

Reittä pitkin pääsee etenemään urallaan. ;)
 
"vieras"
[QUOTE="yks";22228238]ja voi että niitä etelän tummia lihaksikkaita hyvin pukeutuvia miehiä. Aina ne Suomalaisen juntin voittaa![/QUOTE]

Miks etelän tummat lihaksikkaat hyvin pukeutuvat miehet olisivat kiinnostuneita suomalaisista junttinaisista jotka eivät kelpaa suomalaisille junttimiehille?
 
Voivat olla hoikkia, kauniita en ole nähnyt kuin muutaman. Sen sijaan pukeutumisesta, tyylikkäästä sellaisesta, eivät tiedä yhtään mitään.

Sellainen yltiöseksikäs pukeutuminen vetoaa tietynlaisiin miehiin. Onneksi ei kaikkiin.
 
et silleen
Voivat olla hoikkia, kauniita en ole nähnyt kuin muutaman. Sen sijaan pukeutumisesta, tyylikkäästä sellaisesta, eivät tiedä yhtään mitään.

Sellainen yltiöseksikäs pukeutuminen vetoaa tietynlaisiin miehiin. Onneksi ei kaikkiin.
Kamoon. Virolaiset ja venäläiset naiset ovat kauniita ja pukeutuvat tyylikkäästi. Erottuvat edukseen Hgin katukuvassa ja ei voi muuta sanoa kuin sen, että suomalaiset naiset käyvät sääliksi.
 

Yhteistyössä