Vistaprint, kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti
Kusetustahan ne ilmaiset kortit jne. on, kun postarit on sitten yhtä suuret kuin muilta ne kortit. Toki tuohon korttiin sai sitten jotain extrajuttuja "ilmaiseksi" samaan 0 euron hintaan (kaksiosaiset jne.).

Mutta toimitusaika (sen, jonka lupasivatkin) on kyllä pitkä. Otin kolmen viikon toimituksen ja tänään sain ilmotuksen, että tilaukseni kuulemma toimitetaan ajalla eli ennen 7.12. Kiva. ....mutta asiakas nyt automaattisesti ottaa ja olettaakin, että toimitusaika pitää...
 
"Sssalla"
mää tilasin kanssa, psotareiden kera 6.45e kalenteri ja 21pv toimitus (piti tulla 12.2tms) ja tulikin kaksi päivää tilauksen jälkeen että kalenteri tulee 10 pv aikasemmin kun mitä lupasin. noh, odotellaan :D
 
Tilasin pari viikkoa sitten joulukortteja ja seinäkalenterin hitaimmalla toimituksella ja tulikin vajaassa viikossa luvatun kolmen viikon sijaan. ILMAInen sanaa käytetään ehkä vähän väärin tuolla mutta saamiini tuotteisiin olin tyytyväinen ja saman hintaista olisi ollut muuallakin.
 
Foortti harmaana
Mä tilasin 30kpl valokuviasta painettuja joulukortteja, piti tulla max 14 päivässä laskun maksun rekisteröimisen jälkeen, tuli viikossa.
Maksoi hmma kuorineen ja toimituskuluineen jotain 20€ pintaa, mun mielestä ihan ok.
 
"Milla"
O-MH
Älkää tilatko Vistaprintiltä mitään. Suosikaa suomalaisia yrityksiä. Mutta ennen sitä nimi alle tähän, niin pannaan joku roti tälle touhulle:

http://www.adressit.com/allekirjoitukset/vistaprintin_harhaanjohtava_mainonta_kuriin/
 
"Jepjep"
Minä tilasin seinäkalenterin ha tuote tuli nopeammin kuin luvattiin, joten pistin palautetta että olisin maksanut vähemmän postikuluja, jos llisin tiennyt, että tuleekin nopeasti!!:D
Kiitin toki nopeasta palvelusta, mutta tuo pikkurahan menetys vähän harmittaa
 
"Maria"
Me tilattiin meidän save the date-/joulukortit vista printiltä. Otettiin myös nopeampi toimitus, jotta ehtivät varmasti jouluksi perille, ja kortit tulivat nopeammin kuin luvattiin. Jälkeen oltiin myös todella tyytyväisiä ja kortit keräsivat paljon kehuja. Plussaa myös kirjekuorista, jotka tulivat kaupan päälle ja nopeasta palvelusta!
 

Yhteistyössä